home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 549 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 70488 gange)
Fernando9Torres
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #390: 13 Maj 2008, 12:47 »

super update glæder mig til næste Smiley
Logged


GraZiaZ
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #391: 16 Maj 2008, 08:39 »

Nu har jeg været passiv læser siden du started, men nu synes jeg der mangler en update, fordi det er så pisse fedt at læse det her, synes det er super ærgeligt at den er gået død.
SØREN GOGOGOGO
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #392: 16 Maj 2008, 11:47 »

Den her gået død Søren?
Logged

19-18!

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #393: 16 Maj 2008, 12:43 »

Søren er i guldrus.. Lad ham lige nyde guldet lidt.. der skal nok komme flere updates.. eller det håber jeg da på..
Logged

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #394: 16 Maj 2008, 12:46 »

Ikke mere end 6 dage siden update og der er før gået nogenlunde samme tid mellem updates fra ham, men giv ham en chance. Jeg tror ligesom JGP, at han lige skal nyde guldet! Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #395: 16 Maj 2008, 22:41 »

I kan fanme tro guldet bliver nydt. jeg har ikke sovet meget de sidste nætter, og jeg skal lige have sovet lidt hjem igen, så kommer der en update i morgen Wink Jeg har simpelthen opprioteret AaB - håber det er forståeligt Wink
Logged


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #396: 16 Maj 2008, 23:07 »

Det er jo fuldt forståeligt Opstemt
Logged

19-18!

Yoggidk
Gæst
 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #397: 16 Maj 2008, 23:09 »

good job, mate Smiley
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #398: 16 Maj 2008, 23:10 »

Uh glæder mig til i morgen Wink
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #399: 17 Maj 2008, 17:10 »

Hjææælp!

Jeg træder indenfor i lejligheden, og Kate hilser mig kærligt velkommen med varm mad; jeg har frokostpause. Ligesom jeg skal til at tage hul på den varme tærte dumper der et brev ind, og jeg halser hen og åbner det, uvidende om den kommende bombe:
"Hej Pete.
Jeg skriver til dig, da jeg virkelig har brug for din ekspertise. Jeg står ved en "crossroad" og ved ikke hvilken vej jeg skal tage. Jeg er blevet et stort navn i City, og vi har også opnået flotte resultater i ligaen og i CL, men jeg føler mig ikke engageret for tiden.
Jeg har lige brugt 300 mio på Klaas Jan Huntelaar og Makinwa, men jeg føler mig ikke veloplagt mere. Det er en plage at stå op om morgenen, og jeg føler en trang til nye udfordringer.

Du skal vide, at jeg stoler meget på dig, og derfor regner jeg stærkt med at disse informationer aldrig slipper ud.
Jeg har lige været i kontakt med Juventus-ledelsen, som er yderst interesserede i en kontraktforhandling . Juventus ligger, som du nok ved, kun nummer 11 i sæsonen, og tørster efter en redningsmand; de mener det er mig.
Jeg er meget i tvivl, og spørger derfor efter dit råd. Ring til mig når du har læst dette!"


Brevet var fra Søren Andersen, og jeg måtte simpelthen ringe til ham. Men hvad skulle jeg dog råde ham til?

Vh
Pete Stevens
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Indkøb]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #400: 17 Maj 2008, 17:12 »

Lad mig høre hvad i synes?
Logged


Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Hjælp]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #401: 17 Maj 2008, 17:17 »

Hvis bloggen holder samme niveau, så ryk til Juve! Det er trods alt også en megafed klub Smiley Bare du ikke ender i toppen af toppen.
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

MadsWiinther
Gæst
 
Sv: [Hjælp]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #402: 17 Maj 2008, 17:22 »

Ta' til Juve.
- Hvis du er kørt fast i spillet er det jo det eneste der er at gøre. Smiley
Logged

steeval
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: [Hjælp]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #403: 17 Maj 2008, 17:49 »

Lyder som Juventus.
Logged

Vi har sgu ikke behov for en kejser Grin

Vi skal bare bruge øl til dig, masser af godt humør og naturligvis LARS  Peace

Citat af: Shaft (Facebook)
Nogle gange burde jeg bruge hjernen.. Bare lidt..

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Hjælp]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #404: 17 Maj 2008, 17:55 »

Trænermøde

Jeg sætter mig på min plads i den lange, hvide flyvmaskine, og spænder sikkerhedsbæltet forsvarligt fast. Stevardessen er en flot ung blondine, med flotte former og et dejligt smil; gør det endnu sværre for mig at fokusere på hendes sikkerhedsfremvisni ng. Jeg bestiller en kold cola til Søren og jeg; vi har flere timers rejse foran os.

Jeg sætter mine høretelefoner i iPod'en, og skruer op for lyden. Lydbølgerne fra en gammel Enrique Iglesias-klassiker rammer trommehinden, og jeg for straks en dejlig følelse i kroppen. Hvorfor sidder jeg dog i en flyver, på vej sydpå, sammen med Søren Andersen?, tænker du så sikkert.

Jo, ser du: Mens jeg havde Søren Andersen i røret skete der noget uventet; han fik en mail. Denne mail kom fra Spanien, hvor der nu også var interesse for danskeren. Søren var henrykt over muligheden, og ville gerne derned. Desværre var hans spansk-kundskaber elendige, og jeg tilbød hurtigt min assistance. 

Piloten meddeler, at vi skal lande, og vi fastspænder sikerhedesselen. I lufthavnen modtages vi diskret af en taxichauffør, der kører os mod den, måske, nye arbejdsgiver. Søren ryster af usikkerhed, og han er tydeligvis nervøs. Jeg forsøger at berolige ham, men vi ved begge hvor vigtigt dette møde er.

Vi passere igennem centrum, forbi Antoni Gaudí's vidunderlige og verdensberømte bygningsværk, og kører derefter direkte mod stadion, hvor vi skal mødes med klubpræsidenten, som allerede står parat til velkomsten. Præsidenten er en velklædt mand, med enorm magt. Jeg tror denne klub er perfekt  for Søren - en klub med stor kultur, selvstændighed og passion - hvilket jeg fortæller ham.

vh Pete Stevens
Logged


Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010