home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 70667 gange)
martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #360: 10 Maj 2008, 20:22 »

har været fast læser fra begyndelsen, men ikke skrevet før end nu. Det må du selvfølgelig undskylde!

Men det er en hééélt fantastisk blog, er inde hverdag og tjekke updates, flere gange om dagen enda.

KEEPON!
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #361: 10 Maj 2008, 21:18 »

Genial blog!! Jeg er fast læser..
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #362: 10 Maj 2008, 22:11 »

Så skal vi da vist have lidt nyt efter en lille tørkeperiode Smiley Har solgt en spiller eller 2 Wink
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #363: 10 Maj 2008, 22:20 »

okay.. hvornår kommer der en ny update?

har bare tjekket det hver anden time de sidste 2 dage Smiley
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #364: 10 Maj 2008, 22:49 »



Farvel!

- For satan hvor er det en sørgelig dag for alle os passionerede fans. Jeg har støttet City i hele mit liv, og for første gang i evigheder er vi i CL-knock out runden, og så vælger det danske fjols at sælge ud! Vi har været uovervindelige i CL, og alle omkring klubben har satset mod finalen. Nu skal vi være glade for at beholde æren i den kommende kamp, sagde Sam Hansson rasende.

Jeg var taget direkte på pub efter at have modtaget den chokerende nyhed; Palacio er solgt til Inter. Den lynhurtige angriber har været outstanding, og toppede også holdets topscorerliste ved afgangen. Søren Andersen var ikke interesseret i at sælge indtil budet lød på 200 mio. kontant. Hermed ræpræsenterer "Pala", som han kaldes i City, nu Inter.


Hvis ikke blodtrykket var steget på de mange fans, gjorde det helt sikkert, da endnu en nyhed tikkede ind. Arsenal havde smidt 180 mio. efter den unge Michael Johnson, der takkede pænt ja til tilbudet fra Gunners. Den unge englænder har det dog svært med at forlade sine fans:

- Det er fanme ikke sjovt, men jeg må videre i min karierre. Jeg er dybt taknemmelig for alt hvad fansene, klubben og byen har givet mig, og jeg vil gerne komme tilbage engang. Arsenal er en klub med stor fremtid, og jeg ser frem til at arbejde sammen med Wenger og Cesc, som begge er store personligheder, der kan hjælpe mig yderligere med udviklingen. Men jeg vil gerne takke alle fans i hele verden der har støttet mig, sagde en rørt Johnson, der måtte afslutte pressemødet, da han begyndte at græde.
 Medierne gætter på. at Søren Andersen har presset den unge mand ud af klubben; spekulationer der ikke falder god jord hos mine medfans på baren.

Flere folk snakker om protestaktioner, og andre vil ikke købe biletter i protest. Søren Andersen er kommet i modvind, og det på trods af en række flotte resultater mod svære modstandere som United og Arsenal. Søren Andersen lover dog, at han ikke vil komme svækket ud af vinduet:

- Selvfølgeligt er fansene skuffede, det accepterer jeg. Men de må ikke glemme, at vi har fået enorme summer for vores guldklumper, og jeg har et par nye spillere i ærmet. Jeg lover ikke at det bliver englændere, men det bliver klassespillere, det lover jeg! Jeg synes vi gør det godt i ligaen, og vi skal nok holde trit med toppen.  Vi har spillet lige op med Arsenal og United, og var faktisk tæt på sejr i begge kampe. Især Arsenal-kampen ærger mig, da vi smed en 2-0 føring væk. Det er utigiveligt, men vi er kommet videre, og føler vi spiller flot bold for tiden.   sagde danskeren

Søren har også solgt svenske Isaksson og Vassel, der begge var uønskede i klubben. Nyankomne Adriano har virket stærk, og har således scoret 2 mål i de første 2 kampe.



Vh
Pete Stevens
Freelancer

PS. Jeg fik købt min gave til Kate, og den faldte mere end i god jord. Jeg var nede i parken og leje en båd. Jeg havde så lavet en stor madkurv og taget en flaske god rødvin med. Vi havde en romantisk rotur, og midt under turen friede jeg til hende. Hun blev mundlam, og de næste 10 sekunder føltes som en hel måned. Hun smilede dog, og udbrød så: "Yes, darling, I would love to be your wife" Jeg blev helt varm indeni; det her var da den bedste gave jeg kunne give hende?

« Seneste Redigering: 10 Maj 2008, 23:22 af Søren91 » Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #365: 10 Maj 2008, 22:51 »

okay.. hvornår kommer der en ny update?

har bare tjekket det hver anden time de sidste 2 dage Smiley
skulle du ikk købe en gave til kate?
Logged

Daniel-123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #366: 10 Maj 2008, 22:52 »

God Update!
Logged


Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Rygter]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #367: 10 Maj 2008, 22:53 »

skulle du ikk købe en gave til kate?
WOW, du er mere opmærksom end mig! Shockeret Jeg retter lige seneste update, og tilføjer dette Opstemt
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #368: 10 Maj 2008, 22:55 »

Ærgeligt med Pala.. Der kommer vel flere nye end Adriano?? KUTGW
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #369: 10 Maj 2008, 22:59 »

Ærgeligt med Pala.. Der kommer vel flere nye end Adriano?? KUTGW
Ja, ærgeligt! Men der kommer en stor transfer, som forhåbentligt offentligøres i aften Thumbs Up I kan sgu godt glæde jer, folkens!
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #370: 10 Maj 2008, 23:00 »

Wee.. fedt..
Logged

- Veni, vidi, vici -

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #371: 10 Maj 2008, 23:07 »

det lyder satme godt..
Logged

ManchesterFAN
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #372: 10 Maj 2008, 23:13 »

Kasper Schmidt .. Opstemt
Logged

JAAA!!! Vi vandt the double ! Stor tak til John Terry & Nicolas Anelka !!

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #373: 10 Maj 2008, 23:17 »

Det er fandme über klasse main Opstemt KUTGW
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Farvel]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #374: 10 Maj 2008, 23:20 »



Schh! Brokrøve
 

Nogle gange bliver en spiller så træt af mediernes evige kritik, og vælger derfor at eksplodere i et arbejdsraseri, for derefter at hamre 3 kasser ind i den efterfølgende kamp. Sådan kan en manager ikke reagere efter hård kritik, men Søren Andersen har dog bevist, at man kan svare igen.

Efter salget af Michael Johnson har der været et stort hul på midtbanen, som flere kandidater har bejlet til. Idag blev det så offentliggjort, hvem der skal husere på midtbanen i fremtiden. Der er tale om en gammel kending, i form af Miguel Veloso, der har voldt City store problemer i Champions League-kampene i denne sæson. Han er en stor stærk midtbane, der rager godt op i hovedspillet, og også spiller godt fodbold. Dette er krydret med fantastisk løbepensum og intilligent duelspil. Veloso har kostet City hele 235 mio., og må derfor siges at være en stor satsning, som dog forventes at blive alle pengene værd:

- Veloso er en klassespiller, der, på trods af sin unge alder, spiller på et højt niveau, hvorfor han vil være en markant forstærkning af vores hold. Jeg er glad for endelig at have ham i hus, efter mange års fight for Veloso. Han er en ønskespiller, da han også kan dække midterforsvaret. Jeg kan nu sove roligt igen, smilede Søren

Nyindkøbet faldt dog ikke i god jord hos tyske Sebastian Kehl der kalder det "et vink med en vognstang". Kehl er højst sandsynligt ikke at finde i City i næste sæson.

"When you do something, do it with style" Sådan plejede min bedstefar altid at sige, og måske danskeren også har hørt denne sætning. Han har således også hentet ghanesiske Asamoah Gyan. Den 23-årige boksspiller regnes som et af de kommende stjerneskud, og hans forcer er hurtighed og styrke, krydret med labre driblinger og skarpe indlæg. Klubben vil ikke offentliggøre prisen, men den forventes at ligge omkring 150 mio. kr.

Bryllupsplanlægning en er så stille begyndt at tage tid, men det er ikke noget problem. Jeg ved jeg vil bruge resten af livet med Kate, the love of my life. Hvad er problemet så i at bruge et par timer på at kigge på guardiner og servietter?

Vh
Pete Stevens
Kommende brudgom
Logged


Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010