home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1416 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: [El Classico]Barcelona <- Man. City - Who The Fuck Is Soren?  (Læst 74214 gange)
vejlefan1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #255: 23 Apr 2008, 18:56 »

Vil hellere høre noget om kampene og ligaen osv. Peace
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #256: 23 Apr 2008, 19:07 »

Vi skal da have det hele med Grin
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #257: 23 Apr 2008, 20:18 »

Fortsæt som du gør nu, hvor du har privatlivet med i updaten! Det er det der fanger mig og jeg syntes at det er super fedt.
Hold stilen ! Wink
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #258: 23 Apr 2008, 20:41 »

Tak for de mange flotte kommentarer! Glad for en ny læser, man-utd-freak Thumbs Up Jeg sætter meget stor pris på jeres kommentarer, og der kommer vel også en update i aften. Hvor meget vil i vide om fødselen? Wink
vi vil gerne høre om det var en dreng hehe Grin
Logged


kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #259: 24 Apr 2008, 15:03 »

hvornår kommer der update Smiley Smiley
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #260: 24 Apr 2008, 15:11 »

jeg vil også gerne lige høre hvornår der kommer en ny update?
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #261: 24 Apr 2008, 15:27 »

vi vil gerne høre om det var en dreng hehe Grin
Kan du ikk lave en update hvor du fokuserer meget på dit privatliv Smiley ?
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #262: 24 Apr 2008, 15:28 »

Kan du ikk lave en update hvor du fokuserer meget på dit privatliv Smiley ?
ja kan du ikk det? Smiley så skal det kun være familien
Logged


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #263: 24 Apr 2008, 15:31 »

det ville satme bare være super Smiley
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #264: 24 Apr 2008, 16:13 »

Hvornår kommer der så en update?
Logged

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #265: 25 Apr 2008, 21:58 »



Miracle of Life

Jeg sidder lige nu med den dejligste lille guldklump på armen, og skriver denne update. Navnet har Kate og jeg endnu ikke fundet, men jeg hælder kraftigt til Michael. City-legenden Colin Bell er min absolutte favoritspiller, og det ville være en ære at opkalde mit barn efter ham. Fødslen gik uden problemer, og han er det mest perfekte jeg nogensinde har set.

Kate er stadig træt efter fødslen, og hun ligger lige nu inde i sengen. Mine følelser for den kvinde er stærkere end nogensinde, og jeg har faktisk en lille plan. Jeg har været nede i Golden Times, for at kigge på forlovelsesringe. Jeg vil fanme fri til hende!

Jeg har ikke fulgt så intenst med i fodboldverden på det seneste, men jeg har da fået resultatupdates på City's kampe. Og man kan roligt sige at de er kommet ind i en fantastisk stime, kulmineret af en vanvittig 5-0 afklapsning af franske Lyon. Van der Vaart var kampens store oplevelse med 2 flotte mål, heraf et vidunderligt frisparksmål. Jeg sad og så den kamp med ham på armen, og sjovt nok har City endnu ikke tabt, efter hans fødsel.

City ligger nummer 1 i Champions Leauge gruppen, stærkt forfulgt af Lyon. Alle hold har mødt hinanden en gang, og allerede nu virker City til at være sikret avancement. City ligner et rigtigt Cup-hold, der rammer formen i vigtige kampe.  I ligaen har der dog ikke været samme stabilitet, hvor man efter en nervøs start har fundet formen med flotte sejre. Sidste års 2'ere har harmed bevist, at de ikke var en døgnflue, men et storhold i svøb.

Barnedåben skal snart stå, og jeg har en stor plan: Søren Andersen, der fragtede os til sygehuset, har lovet at være gudfar for ham, og derfor vil vi næsten døbe ham ind i City-religionen.

- Det vil være mig en ære at være gudfar for den lille skabning. Jeg har selv børn, men det er efterhånden længe siden jeg selv blev far, og det vækker stærke minder. Vi har et hårdt program i ligaen, men sådanne ting skal der være plads til! Det hjælper da også på tingene, at Kate og Pete er meget nære venner, som jeg holder meget af, skrev Søren i en klumme i fanposten "Im Blue".

At City er et godt Cup-hold understreges også i den utrolige 3-1 sejr over Chelsea i League Cuppen, hvor Van der Vaart igen viste klassespil.
- Jeg har spillet godt på det seneste, og det giver mig stor selvtillidt. Jeg ved jeg har trænet hårdt på mine frispark, og det er da også en forløsning uden lige at score 2 pragtmål i 2 kampe. Vi går fuldt og fast efter mesterskabet, men det bliver svært. United virker brølstærke, og en svær nød at knække. Vi vil dog gøre alt hvad der står i vores magt for at give byens rigtige hold pokalen, sagde en storsmilende van der Vaart til pressen.



Vh
Pete Stevens
Far

« Seneste Redigering: 25 Apr 2008, 22:05 af Søren91 » Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #266: 25 Apr 2008, 22:01 »

Tillykke med knægten og kan vi så får mor & far gift.. Thumbs Up he he,.. Men en flot update, hvor man lige kommer det hele rundt.. KUTGW Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Søren91
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #267: 25 Apr 2008, 22:06 »

Lige en lille notize: Jeg er ikke med i blogkonkurrencen, da jeg ikke kan ligge denne blog fra mig Wink Jeg fortsætter med denne blog! Stem venligst på hvad barnet skal hedde Wink

@ Jimmy: Tak, det var også meningen med en opsamning Thumbs Up Tak fordi du læser med
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [Interview]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #268: 25 Apr 2008, 22:07 »

Virkelig fantastisk update Grin Og fede detaljer du har med. Så skal Søren lige være gudfar, og City har ikke tabt mens guldklumpen har skreget, aldeles fremragende Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: [Fødsel!]Man. City - Who The Fuck Is Soren?
« Svar #269: 25 Apr 2008, 22:10 »

Ikke så meget at snakke om. Du gør det fantastisk og uden diskussion i top 3 blandt mine favoritblogge  Thumbs Up

KIU
Logged

Viva Ronaldo ! §

Sider: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 36 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010