home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23418
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: Disneypluscomb...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Østkysten
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Selvom bloggen er ny, er skrivestilen så godkendt?
Ja
Nej
Ved ikke
Dumt spørgsmål

Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Østkysten  (Læst 3012 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Drengene fra Østkysten
« : 28 Mar 2008, 09:38 »

Dette er endnu en af mine utallige blogs fra min side, og som der står i min signatur, kæmper jeg hele tiden for at blive bedre til at kunne producere en blog, der med tiden vil blive fuldt at flere og flere mennesker, som vil synes at det er en blog der er værd at følge. Mine skriftlige udfoldelser af det danske sprog, kan engang imellem ligge på et meget lille sted, og det er mit største problem, så da denne blog meget gerne skulle fortsætte i et godt stykke tid, skulle de eventuelle læsere også meget gerne kunne se en udvikling i mit sprog.

Denne blog omhandler en af de 3 klubber, der står mit hjerte meget nær, og for dem, som kender mig (eller i det mindste kender til mine favoritklubber, vil vide at det kan handle om: Brøndby IF / Arsenal FC eller Valencia CF.

Jeg er af diverse forskellige grunde nogen gange lidt ophængt, men så vidt muligt vil jeg søge at opdatere denne blog, så ofte som overhovedet menneskeligt muligt.

Så nu må vi se om ikke denne blog kan blive til noget stort Rullende Øjne

Stay Tuned Thumbs Up
« Seneste Redigering: 28 Mar 2008, 15:17 af phoenix » Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #1: 28 Mar 2008, 11:10 »

Kort efter at Ronald Koeman var blevet opsagt, pga. uoverensstemmelser mellem ham og spillertruppen, måtte Valencia nu ud på jagt efter en træner for 3. gang i denne sommer. Efter fyringen af Quique Flores, troede alle i Valencia at de nu havde fundet deres nye succes træner i Ronald Koeman, men ak, sådan skulle det ikke gå. Kort efter fyringen, gik bestyrelsen ud på Valencia's officielle hjemmeside med følgende udtalelse:

"Bestyrelsen i Valencia Club de Futból har på et ekstraordinært bestyrelsesmøde, valgt at opsige samarbejdet med forhenværende træner Ronald Koeman med øjeblikkelig virkning, grundet nogle komplikationer mellem Hr. Koeman og visse centrale spillere i truppen, som med deres betydning for holdet, er større end en træner.

Disse spillere er stammen i den trup der skal til at starte en ny sæson op, og derfor skal have mest mulig tid til at lære den kommende træner at kende, samt for den nye træner til at lære resten af institutionen Valencia C.F. at kende.

Vi vil vende tilbage med en update vedrørende trænersituationen, så snart vi har mere nyt.

Tak skal i have."



Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #2: 28 Mar 2008, 11:14 »

Bliver spændende at følge Peace

Håber dog du vælger et realistisk manager emne..

Følger med Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #3: 28 Mar 2008, 11:17 »

Bliver spændende at følge Peace

Håber dog du vælger et realistisk manager emne..

Følger med Smiley

Tasadaha' Thumbs Up
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #4: 28 Mar 2008, 13:41 »

God start, jeg læser med.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #5: 28 Mar 2008, 14:18 »

God start, jeg læser med.

takker
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #6: 28 Mar 2008, 14:24 »

Rigtig God Start Thumbs Up
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #7: 28 Mar 2008, 14:29 »

Rigtig God Start Thumbs Up

Takker......

Nu er bloggen stadigvæk ny, men det betyder altid meget at få ros for sit arbejde, tak Smiley
Logged

The Captain
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #8: 28 Mar 2008, 15:03 »

God start.. Du har en fast læser her Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #9: 28 Mar 2008, 15:08 »



Et par dage efter Valencia's bestyrelse havde været ude i offentligheden med deres udmelding om at Ronald Koeman var blevet fyret, var de på desperat jagt efter en ny træner. Denne træner viste sig at komme fra et land, der ikke var nogen der troede muligt. En på det tidspunkt ukendt dansker, ved navn Claus Nielsen, som indtil for nyligt, ikke var kendt andet end i Brøndby, hvor han havde trænet nogle af deres junior / yndlinge hold, og overraskelsen var da også stor på Nielsen, på spørgsmålet fra journalisterne i presserummet på Mestalla:

 - "Hvordan kan det være at det netop er dig, der er Valencia's nye træner, og ikke andre, mere prominente navne, såsom José Mourinho, Del Bosque, m.fl.?"

Nielsen:
Det er et godt spørgsmål, men sandheden talt, så er jeg også selv meget forbløffet og overrasket over denne kometudvikling i min trænerkarriere. Jeg havde faktisk accepteret at skulle overtage U/18 holdet i Brøndby, men en dag ringede Per Bjerregaard og sagde at han havde fået en fax fra Valencia, hvorpå der stod at de havde sendt en repræsentant op til Danmark for at snakke med mig, dog ville han ikke foretage sig noget, før Brøndby havde sagt god for at parterne kunne tale sammen, men Per B. var straks imødekommende og gav mig tilladelse til at snakke med dem. Og derfra gik der ikke lang tid, før at jeg havde et kontrakttilbud liggende fra Valencia, hvor jeg så er nu på en foreløbig 2-årig kontrakt, hvor målet efter de 2 år, at have skaffet mesterskabet tilbage til Mestalla."

 - "Hvordan vil du klare dette krav, som bestyrelsen har stillet til dig på 2 år? Ifølge flere af mine kollegaer fra min journalistiske omgangskreds mener de langt fra at Valencia's hold er stærke nok til at kunne erobre titlen, uden en meget kraftig oprustning på diverse pladser, hvordan forholder du dig til det?"

Nielsen:
"Godt spørgsmål. Og der er ikke nemt at svare på. Men ikke desto mindre, har jeg umiddelbart selvtillid til at holdet hvert fald den første den sæson under min ledelse, har genvundet den livsgivende 4. plads, så holdet igen til næste sæson er repræsenteret i UEFA Champions League, som er vores ansigt udadtil i Europa. Men det er da klart, at skulle muligheden for et godt køb vise sig på det rigtige tidspunkt, så vil jeg selvfølgelig forfølge muligheden."

 - "Tak for svarene."

Nielsen:

"Selv tak."


Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #10: 28 Mar 2008, 15:37 »

Det lyder sansynligt Grin

Men nice nok.. held og lykke!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #11: 28 Mar 2008, 15:38 »

Det lyder sansynligt Grin

Men nice nok.. held og lykke!

Skulle bare have en Ice Breaker til at komme i gang med bloggen
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #12: 28 Mar 2008, 19:16 »



Nu har jeg stået i spidsen for Valencia i 6 træningskampe + at jeg har været i gang på transfermarkedet.

Hjemme Vs. Barcelona 1-1
Hjemme Vs. Real Madrid 0-3
Hjemme Vs. Betis 1-1
Hjemme Vs. Atletíco Madrid 4-3
Hjemme Vs. Valencia U/19 5-0
Hjemme Vs. Valencia Mestalla 7-0

Manden som i ser på billedet, og som de færreste vel er i tvivl om hvem er - David Villa - var den helt store profil under vores 6 træningskampe op til min første sæson som træner for Valencia. 4 mål mod disse modstanderne, lyder ikke af meget, når man sammeligner med Nikola Zigic's imponerende 7 mål, men Villa - i kraft af sin hurtighed, samt bedre boldkontrol i fødderne, en bedre spilstation til at holde bolden, indtil resten af "de offensive" kan være oppe ved modstandernes felt og ligge pres.

Nuvel, bortset fra Barca og Real, er det langt fra vildt imponerende modstandere vi kunne have "varmet op" med, men jeg fik da set, hvilke spillere jeg umiddelbart vil satse på til "starteren" i sæsonen:

Startopstilling

Næste update vil starte med UEFA Champions League 3. kval runde kampene


Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #13: 29 Mar 2008, 00:42 »

Bliver spændende at følge Peace

Håber dog du vælger et realistisk manager emne..


Følger med Smiley

 ticked off Sur Skuffet

Men ellers ser det meget fornuftigt ud. Glæder mig til selve ligaen går i gang, så vi kan se, hvad du virkelig kan præstere Smiley
Logged


vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Drengene fra Østkysten
« Svar #14: 29 Mar 2008, 13:16 »

ticked off Sur Skuffet

Men ellers ser det meget fornuftigt ud. Glæder mig til selve ligaen går i gang, så vi kan se, hvad du virkelig kan præstere Smiley

Jeg kan på nuværende tidspunkt sige at ligaen er vendt på hovedet på nogle punkter.....

More follows later i dag crazy
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010