home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  BK Frem - Ægte København
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: BK Frem - Ægte København  (Læst 5623 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
BK Frem - Ægte København
« : 28 Mar 2008, 00:01 »


BK FREM
Tilbage til toppen





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Vilfort vender tilbage til sin barndomsklub

Mit navn er Kim Vilfort. Pr. dags dato, den 1. juli 2007, er jeg cheftræneren i traditionsklubben BK FREM. Jeg kommer fra en stilling som talentchef i Brøndby, og erstatter Anders Theil, som valgte at forlade klubben da han ikke følte at han kunne føre klubben videre. Frem-ledelsen var fra start ude efter en træner som kender klubben indefra, og kender til det specielle sammenhold der er i og omkring klubben.

Ekstra Bladet:
Hvad var din reaktion da Frem kontaktede dig vedrørende jobbet?
"Jeg havde længe gået med tanken om at forsøge mig som cheftræner, så da Frem henvendte sig var jeg ikke et sekund i tvivl om at det var det jeg havde lyst til, og jeg ser frem til at føre klubben tilbage på rette vej. Nu gælder det først og fremmest om at få økonomien på plads så vi kan få råd til forstærkninger. Men jeg skal først have et overblik over truppen inden jeg kan udtale mig om eventuelle forstærkninger". Min første kommentar som Frem-træner, som jeg selv mente jeg var sluppet godt fra, og var samtidig lykkelig for at pressens opmærksomhed ikke var noget nyt for mig.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truppen


Jeg har endnu ikke fået snakket med min assistenttræner. Kun trykket hans hånd. Direktøren lovede at jeg måtte finde min egen assistent hvis jeg følte jeg havde brug for en anden. Men jeg valgte i første omgang at give ham chancen for at vise at han både kunne holde disciplinen og holde humøret højt i truppen. Med alle disse skriverier om den dårlige økonomi er det vigtigt at spillerne holder fokus på fodbolden, og KUN fodbolden. Lige nu ser jeg frem til den første træning med truppen, og så skal jeg et holde et møde med staben hvor den nuværende trup skal diskuteres, og så skal der kigges på eventuelle emner. Da vi ikke har en stor pengepung at arbejde med gælder det om at alle i klubben skal benytte deres netværk, for hvis der skal findes dygtige spillere uden kontrakt, så skal de til Frem! "Forhåbentlig er det ikke en flok amatører jeg skal stå i spidsen for", tænker jeg inden jeg forlader mit nye kontor for at gå i omklædningsrummet og møde drengene.



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Målsætningerne



Bestyrelsens forventninger til mig er:

Langsigtet: Jeg er ansat på en 4-årig kontrakt, og de vil have klubben til at slutte på en respektabel placering.

Denne sæson: Det forventes at vi i denne sæson ender på en respektabel placering.

Pokalen: Det forventes at klubben kvalificerer sig til 4. runde af Dong cup'en.

Mine personlige målsætninger er:

Langsigtet: Eftersom bestyrelsen forventer at den langsigtede målsætning allerede skal opfyldes i denne sæson, mener jeg at vi skal stræbe mod oprykning efter 2. sæson, men sker det først efter 3. er det også i orden. Oprykningen skal komme så hurtigt som muligt, men det ser svært ud i denne sæson da vi er blevet fratrukket 6 point pga. dårlig økonomi.

Denne sæson: Ligesom bestyrelsen forventer jeg at vi ender på en respektabel placering. Det vil sige top 8, men midtvejs i sæsonen vil dette muligvis ændre sig hvis der er brug for en anden målsætning.

Pokalen: SAS-Ligaens dårligste hold træder ind i 3. runde, mens de bedste træder ind i 4. runde. Lykkes det at undgå et mandskab fra suppen i 3. runde er målet at nå 4. runde, men hvis lodtrækningen ikke går vores vej, må vi tage det som det kommer.



« Seneste Redigering: 28 Mar 2008, 08:22 af sheriffen87 » Logged


Mikkel2306
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #1: 28 Mar 2008, 00:02 »

Endelig en FREM blog.
Jeg kan love dig for at du har en fast læser her!!!!! Thumbs Up
Logged

mymh
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #2: 28 Mar 2008, 00:12 »

Ser spændende ud Opstemt Jeg læser i hvert fald med
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #3: 28 Mar 2008, 08:22 »

Endelig en FREM blog.
Jeg kan love dig for at du har en fast læser her!!!!! Thumbs Up

Ser spændende ud Opstemt Jeg læser i hvert fald med

Jamen det er jeg da glad for  Rullende Øjne

Der kommer update senere i dag.. Hævet Øjenbryn
Logged


-Benja-
Gæst
 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #4: 28 Mar 2008, 08:32 »

God start, jeg er med Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #5: 28 Mar 2008, 13:37 »

Jeg er også med Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #6: 28 Mar 2008, 14:15 »

Jeg læser også med Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #7: 28 Mar 2008, 14:25 »

God indledning, vil helt sikkert følge med Thumbs Up
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #8: 28 Mar 2008, 18:05 »


BK FREM
Tilbage til toppen





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kampreferater

Referater fra de 3 første træningskampe, hvor spillet har været fint men resultaterne har været dårlige. 2 uafgjorte og 1 nederlag:

Den 2. juli 2007, hjemme mod AAB
En kamp som startede meget lige, men stille og roligt tog AAB kontrol over kampen, og ved pausen havde Jeppe Curth og nyindkøbet Anders Due bragt nordjyderne foran 2-0. Ganske fortjent. I pausen fortalte jeg spillerne at jeg forventede at se en bedre præstation, for med det spil kunne vi godt begynde at forberede os på 2. divisionsbold i næste sæson. Anden halvleg startede dårligt da lejesvenden Lasse Nilsson scorede til 3-0 efter 4 minutters spil. Skandaløst målmandsspil af Tonny Nielsen tænkte jeg, og begyndte allerede nu at tænkte på hvilken keeper der skulle hentes til klubben. Jeg satte veteranen, 36-årige Martin Jeppesen på banen, og havde egentlig indstillet mig på et skuffende resultat. Men på 4 minutter viste Jeppesen at han stadig har noget at tilbyde til Frem. Han scorede to gange og jeg kunne ikke være helt utilfreds for vi pressede AAB i bund i det sidste kvarter. "Der er noget at bygge videre på", tænkte jeg som det sidste inden dommeren fløjtede af og vi havde inkasseret et 3-2 nederlag til et af SAS-ligaens tophold.

Den 6. juli 2007, ude mod Avedøre
En kamp hvor vi skulle vinde og tanke selvtillid. Jeg sagde til gutterne inden kampen at jeg forventede en sejr, men istedet formåede målmanden Tonny Nielsen at spille sig selv af holdet ved først at begå straffespark, og senere i kampen lod han et udspark fra målmanden hoppe over ham, og så var vi bagud 2-0 efter 20 minutter. Jeg var målløs og vred, for det jeg vidste at det var umuligt at få drengene op i gear, hvis de løb og var indebrændte på vores målmand. Kort før pausen tog vores anfører Tommy Olsen sagen i egen hånd da han rundede en forsvarsspiller i boksen og bankede bolden op i nettaget. Det er sådan nogle ting jeg vil se fra vores angriber, og i anden halvleg scorede vores anden angriber også et kanonmål da han fra kanten af feltet sendte bolden op i det lange hjørne og udlignede til kampens resultat: 2-2.

Den 10. juli 2007, ude mod Fjordager
En kamp hvor jeg eksperimenterede med startopstillingen for at se de spillere vi har hentet til prøvetræning i aktion. Det var tydeligt at de ikke var oppe i omdrejninger, samt at de ikke kendte hinanden. Den kedelige kamp endte 0-0, men noget kunne vi da tage med fra denne skuffelse: vi holdt nullet!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truppen


Transfers:
"Der skal ske noget", var den sætning jeg åbnede vores møde om truppen med. De andre nikkede, men sagde ikke noget. "For det første: Jeres job er ikke i fare, og for det andet så skal har jeg besluttet at vi satser alt på oprykning til næste sæson", sagde jeg og kunne straks fornemme at stemningen blev løftet. Vi begyndte at diskutere truppen og fandt frem til at følgende spillere ikke indgår i planerne:
Henrik Rasmussen, Abraham Gaaei, Dion Knudsen, Mikael Simonsen.
Vi kiggede nu på de spillede vi ville arbejde med, og der var enighed om at der skulle hentes nogle midtbanespillere og angribere. En af de agenter der var inviteret til mødet havde to interessante navne med til os. Han tilbød den tidligere fremmer Søren Weibel, og den tidligere PSV-spiller Morten Seifert. De to kunne hentes gratis i Avarta, og straks gik arbejdet i gang med at sikre deres underskrifter. Derudover blev vi tilbudt målmanden Theis Rasmussen, som forhåbentlig kunne blive svaret på vores problemer på keeper-positionen. Også den tidligere Brøndby-dreng Patrick Bentsen og en interessant venstre back fra Kolding FC blev diskuteret.
Efter mødet, som jeg synes var gået helt efter planen gik jeg tilbage til mit eget kontor. Jeg ville forsøge at henvende mig til nogle af de kontakter jeg havde fået gennem min stilling i Brøndby, og det er der blevet nogle spændende handler ud af. Den mest spændende er den 16-årige Amara Konate fra Burkina Faso, som helt sikkert bliver en god spiller for os om nogle år.

Disse spillere har jeg taget afsked med:
Henrik Rasmussen og Abraham Gaaei - Fri transfer
Mikael Simonsen - Holbæk (20K + 25% videresalg)
Dion Knudsen - Ølstykke (Fri transfer)
Christian Brøndum - Meget tæt på at skifte til Holbæk for 10K + 30% videresalg

Følgende spillere har vi skrevet kontrakt med:

Pablo Paz, som tidligere har spillet for Tenerife, og den tidligere Brøndby-spiller Magnus Svensson er hentet ind for at give truppen noget rutine. De tre næste på listen skal styrke truppen på midtbanen og i angrebet. Efter planen skal Mikael Knudsen være starter på venstre back, mens Ingi Heimisson er meget tæt på startopstillingen. Christian Andersen, som har paraguayansk pas er en spændende spiller som har offensiver kvaliteter på den centrale midtbane. Theis Rasmussen bliver som sagt førstevalg på målmandsposten. Amara Konate og George Weah Jr. skal i først omgang forsøge at udvikle sig men bliver formentlig rykket op i A-truppen til næste sæson. Patrick Mtawali er i første omgang ansat på en amatørkontrakt. Vi ville gerne afprøve ham der han er lynhurtig og samtidig dribler godt. Derudover har vi sikret os to angribere til forårssæsonen. Det sig om Brent Fisher fra New Zealand samt den camerounesiske Alain Didier-Six.

Derudover er der forlænget kontrakter med et par af de nuværende spillere. Bl.a. Dalibor Gotovac og Fosu Boateng. Sidstnævnte har underskrevet en fuldtidskontrakt. Lige pt. bruger vi 42.000 kr. om ugen på lønninger mens der er budgeteret med 26.000 kr. Derfor gælder det om at sikre oprykning i næste sæson!
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #9: 28 Mar 2008, 18:05 »

Beklager den alt for lange update  Forlegen
Logged


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #10: 29 Mar 2008, 15:27 »

jeg gad heller ikk læse den Peace pga det.. Men har læst den anden! Og hvilken update! Gode køb btw det læste jeg da Peace Er selv stor frem fan!!!!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #11: 30 Mar 2008, 22:31 »


BK FREM
Tilbage til toppen





---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kampreferater

Referater fra de 5 sidste kampe inden sæsonstart. Mandskabet ser ud til at kunne ramme topformen på det helt rigtige tidspunkt. De sidste kampe bød på 2 nedelag, 1 uafgjort samt 2 sejre:

Den 14. juli 2007, ude mod Brande
Efter denne kamp begyndte jeg så småt at overveje om mit arbejde gjorde nogen nytte. En helt igennem katastrofal kamp hvor vi får en meget lang bustur hjem fra Jylland. 3-0 taber vi i en kamp hvor vi intet fungerer. Denne kamp udløste 2 ting. Først afbrød vi alle prøvetræninger da vi mente det svækkede holdet, og så udløste det en arbejdsvilje hos spillerne, som nu fandt ud af at nedrykning er en mulighed hvis ikke spillet bliver bedre.

Den 18. juli 2007, hjemme mod HSV
Næsten 5000 mødte op på Valby Idrætspark til denne kamp mod det tyske tophold. Fantastisk opbakning, som viser det store sammenhold i klubben. Den tidligere FCM-angriber Mohammed Zidan afgjorde kampen efter 5 minutters spil da han udnyttede en stor brøler af Tim Ilsø. Vi havde to store chancer i anden halvleg. Den første til Tommy Olsen, og den anden til Søren Weibel. Men alt i alt et godt resultat.

Den 21. juli 2007, hjemme mod Hertha Berlin
Kampen mod HSV havde givet os selvtillid, og vi formåede at hente 1-1 mod Hertha efter at Tommy Olsen havde bragt os foran midt i anden halvleg, men et kvarter før tid udlignede Valeri Domochivskiy for tyskerne. Et meget tilfredsstillende resultat, men vi skal være glad for at Theis stod en superkamp.

Den 25. juli 2007, ude mod Herlev
Vi havde med vilje valgt at slutte vores pre-season af med to kampen som skulle vindes, og give truppen selvtillid. Den første var mod Herlev hvor vi eksperimenterede lidt med opstillingen, men hentede alligevel en 2-0 sejr på mål af de to unge afrikanere George Weah Jr. og Amara Konate.

Den 28. juli 2007, ude mod Vallen
Den sidste kamp skulle spilles i Sverige hvor vi mødte Vallen. Egentlig var Vallen det bedste hold set over hele kampen, med det var godt at se at skarpheden var som den skulle være så tæt på sæsonstart. Erik Berisha bragte svenskerne foran efter et kvarter inden Tommy Olsen stjal billedet og scorede hattrick. Nikolaj Mikkelsen lukkede kampen med sit mål til 4-1, mens Max Jonsson pyntede på resultatet i overtiden af kampen, som altså sluttede 4-2 til os.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Truppen


Der er ikke sket så meget i vores trup. Jeg har udpeget Tommy Olsen til anfører, mens min assistenttræner Morten Hamm  er blevet udnævnt til vice-anfører. På skadesfronten har vi to mand ude. Pablo Paz er tilbage om i træning om en uges tid, mens Thomas Krause kan træne med resten af truppen om et par dage. På kontraktfronten har vi forlænget aftaler med Krause, Morten Hamm og Martin Jürgensen. Nu står starten på Viasat Divisionen for døren hvor vi spiller første kamp i morgen på udebane mod FC Fredericia, og i midtugen spiller vi pokalkamp ude mod Silkeborg KFUM. Stemningen er god i truppen og imorgen skal vi give de fans der tager turen til Jylland og bakker os op en god oplevelse.

Logged


LouisNott
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #12: 30 Mar 2008, 22:39 »

Fin update Smiley

i stedet for at bruge bindestreg for at adskille kunne du måske bruge en horisontlinje? Smiley
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #13: 30 Mar 2008, 22:50 »

Fin update Smiley

i stedet for at bruge bindestreg for at adskille kunne du måske bruge en horisontlinje? Smiley

Tak Smiley

det vil jeg gøre fremover! var ikke klar over at man kunne det men det ser nok lidt bedre ud  Opstemt
Logged


m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #14: 30 Mar 2008, 22:55 »

Haha. Du har fået min gymnastik lære. Han hedder Morten Seifert.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010