home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 710 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  BK Frem - Ægte København
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: BK Frem - Ægte København  (Læst 5628 gange)
sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #15: 30 Mar 2008, 22:59 »

Haha. Du har fået min gymnastik lære. Han hedder Morten Seifert.

Grin fortryder lidt jeg har købt ham
Logged


m-k-p
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #16: 30 Mar 2008, 23:01 »

Grin fortryder lidt jeg har købt ham

Hvad er hans løn?
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #17: 30 Mar 2008, 23:03 »

Hvad er hans løn?

En tusse om ugen
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #18: 02 Apr 2008, 01:00 »


BK FREM
Tilbage til toppen



Kampreferater




Den 5/8-2007, ude mod Fredericia
Sæsonåbneren, som alle i og omkring klubben virkelig frygtede. FC Fredericia er et af de hold, som på deres bedste dage kan slå de bedste men som vi kunne slå hvis vi gjorde det godt. FCF ramte heldigvis ikke deres bedste dag, og efter en times spil bragt Tommy Olsen os foran 1-0. Men den føring holdt kun i 10 minutter før en anden Tommy med efternavnet Knudsen udlignede til kampens slutresultat 1-1, på et hovedstød fra 0 grader.

Den 8/8-2007, ude mod Silkeborg KFUM
Vores første kamp i pokalen, mod et serie 2 hold. Derfor sendte jeg et reservespækket mandskab til Silkeborg, og hentede en sejr på 1-0. Målet scoret efter blot 8 minutter af Morten Seifert. Sejren burde have været meget større, men det vigtigste var at avancere i turneringen.

Den 12/8-2007, hjemme mod Vejle
I dag skulle vi vise vore publikum hvad vi virkelig duede til. Vi spillede formentlig sæsonens bedste kamp, og fik til tider vejlenserne til at ligne et serie-hold. Andfører Tommy Olsen åbnede scoringen efter 12 minutter og øgede senere i det 68. minut til 2-0 efter et hjørnespark fra Søren Weibel. To minutter før tid slog Mikael Knudsen sejren fast efter endnu et hjørnespark, og sikrede vores første sejr i ligaen, mens Vejle måtte tage hjemme med deres andet nederlag af lige så mange mulige.

Den 19/8-2007, ude mod Næstved
En meget intens kamp med få chancer. Men de chancer der var, var alle store muligheder. Desværre havde vi ikke skarpheden, og måtte tage hjem med et 1-0 nederlag i baggagen, selvom vi minimum havde fortjent 1 point. Både Tommy Olsen og Fosu Boateng gode forsøg. Næstveds mål blev sat ind af deres anfører Karsten Jensen.

Den 26/8-2007, hjemme mod LFA
Denne dag galdt det om at fortsætte takterne fra sidste hjemmekamp, og det må man sige vi gjorde. Vi kontrollerede kampen fra første fløjt, og holdte LFA fuldstændig fra fadet. Igen viste brolæggeren, Tommy Olsen, vejen og scorede begge mål i vores vigtige 2-0 sejr. Dermed er vi allerede på plus-point efter at vi startede med -6 point.

Den 29/8-2007, ude mod FC Roskilde
I 2. runde i pokalen skulle vi på en kort tur til Roskilde, som vi havde respekt for inden kampen. Et par reservespillere havde fundet vej til startopstillingen, heriblandt Martin Jürgensen og Patrick Bentsen som styrede den centrale midtbane. Igen-igen var Tommy Olsen bedste mand, og sikrede med sit hattrick at vi nu er videre til 3. runde i Dong Cup'en.




Truppen


Efter en god første måned er både jeg og resten af truppen i godt humør, og især Tommy Olsen er i storform, og har scoret 8 i de seks kampe. Jeg var rigtig stolt efter drengene havde udspillet Vejle. Vi har været heldige med skader, men i nederlaget mod Næstved manglede vi Magnus Svensson, som har gjort det rigtig godt på trods af at han er 38 år. Også Christian Andersen har været god på den centrale midtbane. På højrekanten har Patrick Mtawali imponeret så meget at hans amatørkontrakt er blevet byttet ud med en fuldtidskontrakt. I transfervinduets sidste timer solgte vi Tim Ilsø til Holbæk, efter at have meddelt ham at han ikke indgik i vores planer.

Økonomisk har vi fået god tryghed, ved at have opbygget en banksaldo på 1,1 mil. Hovedsageligt på grund af de to venskabskampe mod HSV og Hertha Berlin.



Månedens priser i BK Frem



« Seneste Redigering: 02 Apr 2008, 01:02 af sheriffen87 » Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #19: 02 Apr 2008, 02:00 »

bare spørg hvis der er nogen i vil se SS af  Rullende Øjne
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #20: 02 Apr 2008, 13:08 »

Fin blog...

Undrer mig dog over du har valgt FCK's omklædningsrum i din forrige update Wink
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #21: 02 Apr 2008, 13:22 »

Fin blog...

Undrer mig dog over du har valgt FCK's omklædningsrum i din forrige update Wink

Det er vores toilet  Djævel
Logged


AMRDK
Gæst
 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #22: 02 Apr 2008, 14:29 »

Hvorfor er Morten Hamm ikke anfører for dig ?

Og har du Wassim i truppen ?
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #23: 02 Apr 2008, 15:08 »


BK FREM
Tilbage til toppen



Kampreferater




Den 2/9-2007, ude mod AB
AB havde startet sæsonen rigtig godt, og med deres to lejesvende, David Williams og Simon Bræmer i front lignte det en svær opgave. Vi kom hurtigt under pres men i det 32. minut scorede Tommy Olsen til 1-0 og 3 minutter senere øgede Fosu Boateng. Efter pausen lavede vi to store fejl der kostede sejren. Først scorede Morten Hamm selvmål og 10 minutter før tid sparkede Theis Rasmussen bolden ud i fødderne på Williams der fra 35 meter kunne score i det tomme mål.

Den 9/9-2007, hjemme mod Silkeborg
Vi fik den værst tænkelige start da Stefan Schmidt bragt gæsterne foran på et flot langskud, men nu tog vi for alvor over. I det 26. minut tillod Boateng sig at brænde et straffe, men 5 minutter udlignede Tommy O. I 1. halvlegs overtid fik vi igen straffespark, og denne gang scorede Patrick Bentsen sikkert. 5 minutter inde i anden halvleg revancerede Fosu sig ved at bringe os foran 3-1. Et kvarter før tid fik Schmidt direkte rødt for en hård tackling på Fosu, og der blev ikke scoret yderligere.

Den 15/9-2007, ude mod Aarhus Fremad
Denne udekamp kontrollerede vi fra start til slut. Vi kunne have fået en storsejr, men vi måtte nøjes med en 1-0 sejr, på et mål af Tommy Olsen, som headede et hjørnespark fra Patrick Bentsen i kassen. Fosu Boateng var også tæt på da han i første halvleg ramte stolpen.

Den 23/9-2007, hjemme mod Herfølge
Herfølge kom bedst fra start, men vi fik stille og roligt arbejdet os ind i kampen. Igen bragte Tommy Olsen os foran efter et hjørnespark, og da Morten Seifert 12 minutter før tid bragte os på 2-0 lignede det endnu en hjemmesejr til os. Et minut før tid scorede Peter Benjaminsin efter klumpspil i det lille felt. Desværre måtte vi nøjes med 1 point da Mikael Rynell scorede direkte på frispark 3 minutter inde i overtiden.

Den 26/9-2007, hjemme mod Brøndby
6233 var på lægterne til denne pokalkamp, hvor Brøndby var storfavoritter. Jeg havde virkelig set frem til denne kamp, mod mit gamle hold. Vi kom under stort pres i de første 20 minutter, men herefter var vi faktisk det bedste hold. Fosu Boateng og Christian Andersen var begge tæt på. Desværre blev vi sendt ud af pokalen da Duncan 5 minutter før tid headede et indlæg fra Lorentzen i kassen.

Den 30/9-2007, hjemme mod HIK
Vi fik besøg af bundholdet og spørgsmålet var bare hvor stor sejren skulle være og for en gang skyld vandt vi uden at Tommy Olsen scorede. Magnus Svensson åbnede scoringen efter en halv time og Fosu Boateng lukkede og slukke med scoringen til 2-0, som blev kampens resultat.




Truppen


En godkendt september måned, hvor det blev til 3 sejre. Mtawali fik helt fortjent debut på Malawis landshold, mens Atli Danielsen også spillede landskamp. Vi har ikke haft nogle nævneværdige skader. Med de resultater vi har leveret indtil videre ser det ikke umuligt ud at rykke op næste år. Hvis man ser bort fra de fratrukne point har vi været det 3. bedste hold i ligaen. Det var ærgeligt mod Brøndby men drengene gjorde det godt, og vi kan nu se at vi har niveauet til at spille op med de bedste, hvilket vores sejre mod Vejle og Silkeborg også har vist. Stemningen i truppen er meget optimistisk, og det bliver spændende at få vores to nye angribere, Brent Fisher og Alain Didier-Six i truppen til foråret.



Månedens priser i BK Frem

Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #24: 03 Apr 2008, 08:36 »

Hvorfor er Morten Hamm ikke anfører for dig ?

Og har du Wassim i truppen ?

Fordi Tommy O er en bedre anfører  Smiley

Nej, men overvejer at købe ham når økonomien er god nok, men han har ikke særlig imponerende stats Huh
Logged


sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #25: 03 Apr 2008, 21:27 »

Desværre må denne blog allerede gå på en ufrivillig pause, da min bærbar(hvor spillet ligger) bliver sendt til reperation i morgen.  Græder

Netkortet er knækket inden i. Er det rigtigt at man kan risikere at hele bundkortet(hedder det vist) skal skiftes ud?  Forlegen
Logged


jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #26: 03 Apr 2008, 21:37 »

Det kan være det blir. De skifter det der fejler noget. Da mit netkort røg, skiftede de bundkort og harddisc samtidig. Ved ik hvorfor, men det gjorde de. Men håber da du har kopieret de ting du gerne ville beholde inden du sender den ind.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #27: 03 Apr 2008, 21:39 »

Flot update!

Og æreligt det med bærbaren!
Logged

sheriffen87
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BK Frem - Ægte København
« Svar #28: 03 Apr 2008, 22:01 »

Det kan være det blir. De skifter det der fejler noget. Da mit netkort røg, skiftede de bundkort og harddisc samtidig. Ved ik hvorfor, men det gjorde de. Men håber da du har kopieret de ting du gerne ville beholde inden du sender den ind.

Det har jeg heldigvis. Tak!  Smiley

Flot update!

Og æreligt det med bærbaren!

Mange tak. Ja det er rigtig ærgeligt for er næsten ved at kunne blande mig i oprynkingskampen hvis jeg er heldig  Wink
Logged


Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010