home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hip Hop-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hip Hop-tråden  (Læst 205972 gange)
Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #15: 25 Mar 2008, 23:52 »

Det var total fedt!
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #16: 26 Mar 2008, 00:05 »

Var der nogen der var ti l Common koncerten i Vega?

I was, Greatest show on earth!  Thumbs Up
Det var simpelthen en helt utrolig aften. Endelig kommer han til Danmark, og så fyrer han den fedeste hip-hop koncert af jeg nogensinde har været til!  Thumbs Up

Og så med opvarmningen, og specielt Majors, det er en gruppe jeg personligt ser meget potentiale i.  Thumbs Up

Med hensyn til L.O.C.s nye, det er et af de bedste danske hip-hop albuums nogensinde, hvis ikke det bedste, produktionen er helt i top, men det er jo nok også lidt som man kan forvente fra Rune Rask. Teksterne er som sædvanligt i top, det er som om han er begyndt at tænke lidt over tingene efter at han er blevet ædru, han er efter min mening bedre på både Cassiopeia og her på den nye. Jeg må dog sige, at hvis ikke der var blevet lagt så meget hype omkring temaet med de syv dødssynder, havde jeg nok ikke lagt mærke til det.  Smiley

Af kunstnere jeg hører kan jeg nævne: Lupe Fiasco, Kanye West, Common, Dead Prez, Kano, Sway, Dizzee Rascal, Talib Kweli, FredNukes, The Streets, Adam Tensta, T.I., Organiseret Riminalitet, A Tribe Called Quest, Jøden, Mos Def, Malk De Koijn, Outkast... Ja jeg kunne sgu egentlig blive ved...  Wink
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #17: 26 Mar 2008, 00:12 »

Lytter personligt rigtig meget til Gangstarr, Immortal Technique og Marwan for tiden. Smiley
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #18: 26 Mar 2008, 00:13 »

Lytter personligt rigtig meget til Gangstarr, Immortal Technique og Marwan for tiden. Smiley

God stil!!!  Thumbs Up
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Claue
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #19: 26 Mar 2008, 00:16 »

God stil!!!  Thumbs Up

Lige over! Specielt Malk de Koijn og OR Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #20: 26 Mar 2008, 18:12 »

Rosso, du har gjort det igen! Endnu en fed tråd om en herlig genre Thumbs Up

“Tortur”
“Sl!k” ft. Orgie-E

Fellatio, Superbia og XxxCouture er de sange, jeg har fået hørt hidtil, sammen med de to citeret Wink

Fede sange, og mon ikke, at albumet havner hos mig en gang i næste måned? Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #21: 26 Mar 2008, 18:25 »

Specielt nummeret Hvorfor vil du ikk? er gået helt under huden på mig. Det er faktisk gået så meget under huden på mig at jeg nærmest ikke bryder mig om at høre nummeret længere... Minder i ved... Peace

Them goddamn girls!  Tunge

Men det er stadig et MEGA godt nummer!  Wink
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #22: 26 Mar 2008, 18:28 »

Min favorit hiphopper, er T.I. En amerikansk (engelsk, Rosso? Wink) rapper, ung og har allerede udgivet 5 album. Kæmpe stor i USA, og I kender sikkert My Love, med Justin, der er han feat. på. En genial rapper, med et genialt flow og en sublim temporapper.

Jeg er skuffet over dansk rap for tiden, skrev meget i en anden tråd, men det bedste album til dato er Forklædt Som Voksen - Trools og Orgi.E. Marwans P.E.R.K.E.R er også sindssygt fedt, sammen med Prima Nocte og USOs Hold Nu der dog på mange sange falder igennem.
Grundet min skuffelse over den danske rap, hører jeg stortset kun amerikansk; T.I., Lil Wayne, Chamillionaire, og diverse kunstnere der laver enkelte fede numre - Lil Boosie, Yung Joc, Young Jeezy, Jay-Z, 50, Lupe Fiasco, osv.

Og Kanye er altså ikke hiphopper, han er gået meget "mainstream" og meget af det han laver er altså lige en tand for "poppet" ..

Det er også bestemt værd, at tage et kig på X-Zibits gamle - specielt X er GENIAL! Favoritnumret er UDEN tvivl, Big Thangs Poppin' med T.I., der er på bedste CD til dato, T.I. vs T.I.P.


Opstemt
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #23: 26 Mar 2008, 18:37 »

Hvor er Haven morgan, hvor Ham Den Lange og Kejser A er gået sammen og lavet et fantastisk album kaldet; velkommen i haven Smiley
Logged

I ain't playin', nigga

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #24: 26 Mar 2008, 18:49 »

Hvor er Haven morgan, hvor Ham Den Lange og Kejser A er gået sammen og lavet et fantastisk album kaldet; velkommen i haven Smiley

Der er da ingen der gider at høre på det råbelort -.-
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #25: 26 Mar 2008, 18:55 »

Der er da ingen der gider at høre på det råbelort -.-

Har nu hørt nogen af dem rimelig meget  Tunge
Logged

brotta
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #26: 26 Mar 2008, 19:08 »

Må sige at mine ynglings er Sund Fornuft og JMA - idag Per Vers og Strøm (røgslør). Og vil også mene at JMA står for en af de bedste danske rap udgivelser til dato. Jøden er også udemærket, men nogen gange bliver han for mærkelig. Suspekt er blevet meget bedre, men det kunne også kun gå en vej vil jeg mene. På det sidste har jeg også fået øjene op for alt hvad Sonny B (typhoon) rør ved, den mand er i særklasse!
Og kan da specielt ikke se mig for fin til at høre lidt Rockers by Choice i ny og næ, DKs grand old men inden for rap!

Har ikke hørt så meget amerikansk og kun ganske lidt engelsk, så på det område har jeg ikke så meget at sige, da mit kendskab er så begrænset.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2008, 12:49 af brotta » Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #27: 26 Mar 2008, 19:15 »

Og Kanye er altså ikke hiphopper, han er gået meget "mainstream" og meget af det han laver er altså lige en tand for "poppet" ..

Kanye er Hiphopper, bare fordi man laver hits behøver man ikke at være Justin...
Han er rapper, og oveni købet en af de bedste i gamet i øjeblikket, oveni hans talent som rapper er han en fænomenal producer.
Hans singler er tit ret "poppede", for at blive i din sprogbane, (selvom jeg synes der er gået pop i ordet pop... Wink) og specielt dem fra det nye album er ret poppede, men mange af de andre numre er simpelthen ikke til at komme udenom når du snakker god hip-hop i år 2008...

Kanye er en meget anderledes hip-hopper, han er ikke født i Brooklyn med en sprøjte i armen, en 9 millimeter i højre hånd og skudsår i maven. Han er fra middelklassen, allerede der skiller han sig ud. Men han beviser bare at man sagtens kan lave god hip-hop uden at være "gangsta". Peace

Og at du fremhæver Lupe og så bagefter smider jord efter Kanye virker i mine øjne en smule dobbeltmoralsk da de efter min mening laver ret ens musik.  Smiley

Ingen tvivl om at Kanye er i den poppede ende af genren, men pop betyder jo bare at man er populær, og hvis du er i musikken og ikke vil være populær er du sgu en smule smådum... Wink

Jeg vil forresten opfordre folk til at høre noget fra den engelske scene, der er virkeligt mange fede navne som slet ikke får nok credit herhjemme... KaNo, Sway, Dizze Rascal, Dels og Wiley for at nævne et par stykker...
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #28: 26 Mar 2008, 22:04 »

Ja, men pop betyder også at man opsøger det der er populært, hvis du forstår hvad jeg mener.
Ja dobbelmoralen talte i mit sidste indlæg, men jeg skriver at "diverse kunstnere der laver enkelte fede numre - f.eks. Lupe" og med hans Go Gadget Flow kan du ikke sige, at det ikke er god hiphop. Hører ikke så meget mere af det kan har lavet, da det jeg har hørt ikke har haft protentiale, men mth. Kanye er jeg da enig - det er den poppede del af hiphoppen, og meget af det er genialt, men det er ikke genialt hiphop, men mere genialt hiphoppopr'n'b-ting. Wink

Jeg smutter tidligt i seng i dag, men jeg er klar til at besvare eventuelle kommentarer fra dig i morgen.

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #29: 26 Mar 2008, 22:15 »

I kender vel også til Crooked I?

Han er simpelthen fenomænal. Han er pt. i gang med at tage verden med storm, via hans fantastiske "Weekly-Series". Han tager primært populære beats fra andre kunstnere og freestyler over det. Hele 44 uger har han holdt det kørende, og hvert eneste udgivelse har været i særklasse! Jeg tvivler dog på, at det er freestyle, da det er alt, alt for vilde bars.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010