home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 388 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hip Hop-tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 60 Udprint
Forfatter Emne: Hip Hop-tråden  (Læst 205299 gange)
Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #30: 26 Mar 2008, 22:22 »

Ja, men pop betyder også at man opsøger det der er populært, hvis du forstår hvad jeg mener.
Ja dobbelmoralen talte i mit sidste indlæg, men jeg skriver at "diverse kunstnere der laver enkelte fede numre - f.eks. Lupe" og med hans Go Gadget Flow kan du ikke sige, at det ikke er god hiphop. Hører ikke så meget mere af det kan har lavet, da det jeg har hørt ikke har haft protentiale, men mth. Kanye er jeg da enig - det er den poppede del af hiphoppen, og meget af det er genialt, men det er ikke genialt hiphop, men mere genialt hiphoppopr'n'b-ting. Wink

Jeg smutter tidligt i seng i dag, men jeg er klar til at besvare eventuelle kommentarer fra dig i morgen.

Jeg kunne aldrig finde på at sige at Lupe ikke laver god hip-hop!  Wink

Jeg elsker den mand, og specielt det sidste album Lupe Fiasco's Cool er fantastisk...

Med hensyn til Kanye er hans "Jesus Walks" et af de allerbedste hip-hop numre nogensinde, hans nummer med Common og Kweli "Get 'em high" er også fantastisk, og hans nummer med Mos Def "Two words" er også helt igennem god hip-hop.

De var alle fra hans første album.
Can't tell me nothing fra det nye er tekstmæssigt bladt det allerbedste Kanye nogensinde:

"I had a dream I could buy my way to heaven
When I awoke I spent that on a necklace
I told God I'd be back in a second
Man, it's so hard not to act reckless"


Og igen her:

"So if the devil wear Prada, Adam Eve wear nada,
I'm in between, but way more fresher"


Det er altså godt det der!!  Kys

Og Flashing Lights som allerede er blevet nævnt her i tråden er også simpelthen så fantastisk!!!

Videoen til nummeret er forresten lavet af danskere Matin de Thurah... Wink

Sov Godt... Wink

I kender vel også til Crooked I?

Han er simpelthen fenomænal. Han er pt. i gang med at tage verden med storm, via hans fantastiske "Weekly-Series". Han tager primært populære beats fra andre kunstnere og freestyler over det. Hele 44 uger har han holdt det kørende, og hvert eneste udgivelse har været i særklasse! Jeg tvivler dog på, at det er freestyle, da det er alt, alt for vilde bars.

Nej Rosso, jeg har faktisk ikke hørt det... Det vil jeg undersøge, tak for tippet... Wink

Har folk forresten hørt The Roots nyeste 75 Bars (Black's recunstruction) fra deres kommende album Rising Down?
Super fedt, beatet kører med ?uestloves trommespil i baggrunden og en lækker basgang i baggrunden, Blackthought rapper med sædvanlig sikkerhed.  Thumbs Up

Det nummer har mig totalt lige nu!  Opstemt
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #31: 28 Mar 2008, 17:56 »

Der er da ingen der gider at høre på det råbelort -.-
Hvad fanden snakker du om!? Har du overhovedet hørt det!?
Logged

I ain't playin', nigga

Niko
Gæst
 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #32: 28 Mar 2008, 18:09 »

Jeg er meget enig med Rosso i at SL!K er et utrolig fedt nummer! Opstemt

Elsker denne genre, som jeg virkelig beundre. Suspekt er klart de bedste danske for tiden, det er dog ikke de eneste som kan gøre en forskel på den danske scene.

Søg på Joe True - Kama Sutra på Youtube - DK's bedste flow? 
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #33: 28 Mar 2008, 18:19 »

Hvad fanden snakker du om!? Har du overhovedet hørt det!?

Ja, i den grad. Kan ikke lide det, og det kommer jeg aldrig til. Det minder mig om Suspekt i gamle dage, rent råb.  ticked off

Netrom, du har ret i mange af dine ting og ja Jesus Walks er fuldstændig genialt! Can't Tell Me Nothing er jeg ikke så vild med, rent flow og beatmæssigt, men teksten er smuk og humoristisk genial ja.

Mener dog at Chamillionaire laver gode tekster HVER eneste gang, og er forrygende til at levere dem.

Lige for tiden er jeg helt bidt af Lil Boosie's Zoom, på grund af den geniale Yung Joc:

Every day im hustlin
They think im Rick Ross
As soon i fuck em'
tell them hoes to get lost
a lot of niggas mad
they all pissed off
If a nigga think he bad
tell him 'Jump' like 'Chris Cross'
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #34: 28 Mar 2008, 18:22 »

Søg på Joe True - Kama Sutra på Youtube - DK's bedste flow? 

Den er da stinkende elendig, manden kan da ikke rappe. Shockeret

En mand som ikke har fået nok credit for et af de bedste danske hiphoptracks i meget lang tid er Jooks - Jackmove.
Logged

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #35: 28 Mar 2008, 18:51 »

Den er da stinkende elendig, manden kan da ikke rappe. Shockeret

En mand som ikke har fået nok credit for et af de bedste danske hiphoptracks i meget lang tid er Jooks - Jackmove.

Jeg er fucking forelsket i det nummer!!!!  Kys Kys Kys

Jeg glæder mig så mega meget til det album kommer, nederen at det er blevet udsat...  Sur
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #36: 28 Mar 2008, 18:52 »

Jeg er fucking forelsket i det nummer!!!!  Kys Kys Kys

Jeg glæder mig så mega meget til det album kommer, nederen at det er blevet udsat...  Sur

Jep, jeg er helt enig - det er 2tal nedtur, for det lyder som et genialt album Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #37: 28 Mar 2008, 20:10 »

Jeg er meget enig med Rosso i at SL!K er et utrolig fedt nummer! Opstemt

Det kan i ha' ret i.. Det overgår dog ikke Fellatio, som imo er den bedste sang på pladsen Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #38: 28 Mar 2008, 20:40 »

Suspekt FTW
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

arsenalistic
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #39: 28 Mar 2008, 20:54 »

Af hip hop lytter jeg mest til Common, The Game, Talib Kweli, Mos Def, A Tribe Called Quest, NWA, Ice Cube. Er lige vendt tilbage til det klassiske Blackstar album. Det er noget af det bedste hip hop nogensinde.
Logged

Go you Gunners!

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #40: 28 Mar 2008, 21:13 »

Den absolut bedste hip-hopper må uden tvivl være Per Vers. Har aldrig hørt en der har skrevet så gennemtænkte og intelligente tekster.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #41: 29 Mar 2008, 23:19 »

Jep, jeg er helt enig - det er 2tal nedtur, for det lyder som et genialt album Opstemt

Men så igen, det er vel bare i "Hip-Hop tid"...  Opstemt Det er som om alle albums i DK er udsat...

Joe True har været længe undervejs, og Jødens var også ekstremt lang tid undervejs... Men det er som om at bajere og rygere står først...  crazy

Jeg mener dog at have hørt at Jooks albums udsættelse er grundet et barn eller lignende... Det er vel en fin begrundelse... Smiley
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #42: 29 Mar 2008, 23:22 »

Den absolut bedste hip-hopper må uden tvivl være Per Vers. Har aldrig hørt en der har skrevet så gennemtænkte og intelligente tekster.

Ja, han er Danmarks svar på Chamillionaire, selvom han er knap så sej. Shockeret
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #43: 29 Mar 2008, 23:24 »

Hvis jeg hører Hip hop er det Obie Trice eller DMX, har ikke rigtig fundet andre der siger mig så meget
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Netrom89
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hip Hop-tråden
« Svar #44: 29 Mar 2008, 23:45 »

Ja, han er Danmarks svar på Chamillionaire, selvom han er knap så sej. Shockeret

At sammenligne Chamillionaire med Per V er blasfemi!  Wink

Før Chamillionaire har skrevet en tekst om kaffe giver jeg ikke meget for ham...  Wink

Per V er ekstremt begavet. Jeg har set ham live flere gange og han leverer et show hver gang, til Kløften festival var han på scenen med et mindre jazz orkester... Det var virkelig fedt... Jeg så ham også som opvarmning til Common i VEGA og igen til Get Down 08, var der forøvrigt nogle der var inde til det? Get Down 08 altså?  Smiley
Logged

Carefree.
Where ever we may be.
We're the famous CFC!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 60 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010