home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 668 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Om dig selv
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Om dig selv  (Læst 11640 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #75: 27 Mar 2008, 20:47 »

Hvilket niveau spiller du på nu Søgaard? Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #76: 27 Mar 2008, 20:50 »

Hvilket niveau spiller du på nu Søgaard? Wink
ahh.. shit, du er jo bare Junior i år igen ? Jeg er jo rykket op Wink Vi spiller bare i A, men vi har hvert fald niveau til Mesterrække mindst, så vi rykker da helt sikkert op til sommer.. men vi har uafgjort mod Hjørringsdivisionsh old i Junior sidste år og vandt en tunering i Spanien, hvor vi kun spillede mod mesterrækkehold og der fik vi kæmpesejre i de fleste kampe Opstemt
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #77: 27 Mar 2008, 20:51 »

Nej det er fandme nederen Skuffet

Jeg har ikke trænet i 2 uger snart. Skuffet

Men jeg skal jo alligevel kun spille 1 halvsæson, så håber bestemt jeg kan hjælpe med at spille drengene i division Wink

Jo, vi har haft lidt problemer med Herning Fremad før, vi skulle jo også have spillet mod dem på træningslejr i Herning. Den blev dog aflyst, ved jeg ikke om du ved?. Så vi kender ikke helt deres styrke.

Men vores nye træner Rene, han er fandme dygtig, og jeg tror hvis vi lytter til ham, kan vi blive sindsygt gode organisatorisk på banen.

Men vi har selv spillet temmelig godt i vores forberedelseskampe, så jeg ser lyst på det Wink

Skal du på efterskole?

Tror du i kan spille jer i division. Mit bud vil være at det deles i mester a og mester b
Logged

It's gonna be legendary

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #78: 27 Mar 2008, 20:51 »

ahh.. shit, du er jo bare Junior i år igen ? Jeg er jo rykket op Wink Vi spiller bare i A, men vi har hvert fald niveau til Mesterrække mindst, så vi rykker da helt sikkert op til sommer.. men vi har uafgjort mod Hjørringsdivisionsh old i Junior sidste år og vandt en tunering i Spanien, hvor vi kun spillede mod mesterrækkehold og der fik vi kæmpesejre i de fleste kampe Opstemt
Jeg frygter jeg nu ikke  Wink

Håber resten af dit hold er lidt mere seriøst end du er Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #79: 27 Mar 2008, 20:52 »

Skal du på efterskole?

Tror du i kan spille jer i division. Mit bud vil være at det deles i mester a og mester b

Ja jeg skal på Efterskole.

Det deles vist hvis det deles i mester 1 og mester 2. Men vi har jo fået en extra halvsæson fordi vores sæson begynder at følge superliga klubbernes, så sæsonen først er slut til sommer.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #80: 27 Mar 2008, 20:54 »

Jeg frygter jeg nu ikke  Wink

Håber resten af dit hold er lidt mere seriøst end du er Wink
Jeg har ikke været seriøs i et par måneder nu, men der har jeg så heller ikke rigtig måtte røre mig andet end og cykle Wink men i år, hvor vi er 90-91, så er der store ting i vente Wink
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #81: 27 Mar 2008, 20:55 »

Hvad med de nye regler omkring årgange? Jeg bliver ikke mærket af dem lige nu, men et nogen fra mit hold gør. Hvad synes i om dem? Synes det er røvidiotisk.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #82: 27 Mar 2008, 20:56 »

Hvad med de nye regler omkring årgange? Jeg bliver ikke mærket af dem lige nu, men et nogen fra mit hold gør. Hvad synes i om dem? Synes det er røvidiotisk.
Er faktisk ikke helt klar over, hvad de nye regler er, andet end man må være 3 årgange i ynglinge B..
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #83: 27 Mar 2008, 20:57 »

Er det ikke noget med at det begyndet at køre "Rene" årgange i hele landet?

Synes det med at sæsonen kører fra sommer til sommer er en god ide.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Hallas
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #84: 27 Mar 2008, 20:58 »

Er heller ikke helt klar over. Ved bare at det er noget med at man ikke må have dispositionsspiller e nu vidst nok. Lidt latterligt, hvis spillerne ikke er store nok til ynglinge eller senior for den sags skyld.
Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #85: 27 Mar 2008, 20:59 »

Er det ikke noget med at det begyndet at køre "Rene" årgange i hele landet?

Synes det med at sæsonen kører fra sommer til sommer er en god ide.
Det er en super idé, selvom jeg kommer til og være ynglinge spiller i 2½ år Wink Dog har jeg lidt problemer med at se, hvornår der skal spilles kredskampe eller hvad det hedder Smiley
Logged

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #86: 27 Mar 2008, 20:59 »

Tjaa, mon ikke de bliver lagt mellem turneringskampene.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #87: 27 Mar 2008, 21:00 »

Tjaa, mon ikke de bliver lagt mellem turneringskampene.
Joe.. det bliver bare meget sammenpresset med alle de tuneringer om sommeren også Smiley
Logged

lauritse
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #88: 27 Mar 2008, 21:20 »

Jeg spiller som elevatorspiller i Grenå if, som selvfølgelig ligger i Grenå. Vores 1. hold spiller i Junior A, vores 2. hold i B.
Når jeg spiller med 1. holdet, bliver jeg brugt som højre back og når spiller med 2. holdet spiller jeg central midt.
Mine forcer nok: Mine tacklinger, mod, overblik og afleveringer. Omvendt er mine svagheder nok min hurtighed og mit spark, men jeg er 1. års, så håber at det kommer med tiden Smiley
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 21:27 af lauritse » Logged

GF <3

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #89: 27 Mar 2008, 21:26 »

Ja jeg skal på Efterskole.

Det deles vist hvis det deles i mester 1 og mester 2. Men vi har jo fået en extra halvsæson fordi vores sæson begynder at følge superliga klubbernes, så sæsonen først er slut til sommer.


OK. Så kan HB nok søge igen til sommer. Man kan håbe på licens, men kunne godt at frygte at det ikke blev til det. Jeg tror ikke faciliteterne til det.

Smart at i følger seniorholdene. Det bliver nemmere med op og nedrykning af spillere til seniórhold og gør at de afgørende kampe spilles på de bedste baner.

Det kan være jeg skal spille mig på holdet til sommer. Jeg kan overtage din plads i truppen. Jeg er dog nok mere boksspilleren Cool
Logged

It's gonna be legendary

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010