home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  2 Brugere, 682 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Om dig selv
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Om dig selv  (Læst 11641 gange)
martinjensen90
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #60: 26 Mar 2008, 01:46 »

Spiller i Ynglinge, mester rækken på Færøerne. Spiller med HB(Havnar Bóltfelag).
Spiller venstre fløj. Kan dog også bruges ovre på højre og angriber. Min styrkhed må være indlægene, skudet og overblikket. Min svaghed er nok jeg arbejder ikke nok for holdet, for egoistisk..

Vil nok sammenligne mig med Beckham eller Kewell Wink
Logged

Liverpool til jeg dør! - You'll Never Walk Alone!

YNWA!

westhamfreak
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #61: 26 Mar 2008, 15:43 »

er angriber på VØ93

alt for ego

kunne ikke spiller for Aars fc da de mener jeg ikke arbejder  nok for holdet

og er lidt for voldsom

men måløjet fejlier inter
« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 15:45 af westhamfreak » Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #62: 26 Mar 2008, 15:44 »

Spiller i Ynglinge, mester rækken på Færøerne. Spiller med HB(Havnar Bóltfelag).
Spiller venstre fløj. Kan dog også bruges ovre på højre og angriber. Min styrkhed må være indlægene, skudet og overblikket. Min svaghed er nok jeg arbejder ikke nok for holdet, for egoistisk..

Vil nok sammenligne mig med Beckham eller Kewell Wink

Beckham arbejder da sygt meget for holdet?
Logged


fc-hansen
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Om dig selv
« Svar #63: 26 Mar 2008, 18:28 »

Beckham arbejder da sygt meget for holdet?
Vill jeg også sige
Logged

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #64: 26 Mar 2008, 18:52 »

Hvis jeg spillede bold, ville jeg uden tvivl, være en dansk udgave af AC Milans Pippo Inzaghi og Ronaldo.. Både i udseende og spillestil. Blæret, hva' Cool

Jeg tror C90 passer godt til Thomas Rytter.

Spilleren alle vil sammenlignes med! funny

Absa spiller et spil der hedder amok på faxe Grin Thumbs Up

Han er nu placeret på øvre DNE ticked off
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #65: 27 Mar 2008, 18:02 »

Spiller i Holstebro Boldklub. Spillede Junior 2. Division sidste år, hvor vi endte som nummer 2. Spiller Junior mester i år da vi ikke fik division igen mærkeligt nok Huh

Jeg er meget som William Kvist, spiller lige pt på højreback men spiller overalt i forsvaret. Mener dog selv mine forcer ligger på midtbanen. Jeg er nok en arbejdshest men synes jeg forener mange dele af spillet Wink

Arbejder meget og har et stort løbepensum, men er også god teknisk og et godt pasningsspil. Jeg vil nok sammenligne mig selv med Xavi fra Barcelona.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #66: 27 Mar 2008, 18:05 »

Hvis jeg spillede bold, ville jeg uden tvivl, være en dansk udgave af AC Milans Pippo Inzaghi og Ronaldo.. Både i udseende og spillestil. Blæret, hva' Cool
Megablæret  Cool Hævet Øjenbryn
Logged

AndreasBilberg
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #67: 27 Mar 2008, 18:11 »

Spiller defensiv midtbanespiller hvor jeg ligger og løber rigtig meget. Jeg fører bolden frem når vi får den nede fra forsvaret og fordeler spillet. Min store styrke er mit overblik og mit enorme løbe arbejde. Vil nok være ligesom Rasmus Würtz som fordeler spillet og kan også spille lidt med i det offensive
« Seneste Redigering: 27 Mar 2008, 18:14 af AndreasBilberg » Logged

smb
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #68: 27 Mar 2008, 18:16 »

Jeg spiller pt. Højre midt ellers spiller jeg tit angriber.
Min største styrke må være mit overblik for spillet, mine afleveringer, og min inderside foran målet (Jon Dahl stil Rullende Øjne).
Min svaghed er nok hurtighed og mit skud. Specielt skudet er noget jeg virkelig skal have trænet på.
Hvis jeg skal samenligne mig selv med en spiller bliver jeg nok nød til at fremhæve Jon Dahl igen. Når jeg scorer er det typisk med en flad inderside ligesom ham Smiley
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #69: 27 Mar 2008, 20:24 »

Spiller i Holstebro Boldklub. Spillede Junior 2. Division sidste år, hvor vi endte som nummer 2. Spiller Junior mester i år da vi ikke fik division igen mærkeligt nok Huh

Jeg er meget som William Kvist, spiller lige pt på højreback men spiller overalt i forsvaret. Mener dog selv mine forcer ligger på midtbanen. Jeg er nok en arbejdshest men synes jeg forener mange dele af spillet Wink

Arbejder meget og har et stort løbepensum, men er også god teknisk og et godt pasningsspil. Jeg vil nok sammenligne mig selv med Xavi fra Barcelona.

Det er vel stadigvæk 3. bedste række. Der er kun liga og division. Mesterrække er så vidt jeg har hørt tredje led. Division og liga skal holdene vist selv søge om. Ved jeg ikke om HB har gjort.
Men i får nok lidt trøst ved at vinde mester. Lemvig og Vildbjerg osv. burde da ikke være en udfordring.
Logged

It's gonna be legendary

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #70: 27 Mar 2008, 20:32 »

Det er vel stadigvæk 3. bedste række. Der er kun liga og division. Mesterrække er så vidt jeg har hørt tredje led. Division og liga skal holdene vist selv søge om. Ved jeg ikke om HB har gjort.
Men i får nok lidt trøst ved at vinde mester. Lemvig og Vildbjerg osv. burde da ikke være en udfordring.


Jo, vi har søgt men det blev afvist Skuffet

Men jeg tror også vores chancer for at vinde rækken i år er store Smiley

Vi har sQ et godt hold.
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #71: 27 Mar 2008, 20:39 »

Jo, vi har søgt men det blev afvist Skuffet

Men jeg tror også vores chancer for at vinde rækken i år er store Smiley

Vi har sQ et godt hold.

Men så kan i vel ikke komme op i noget bedre end 3.bedste række i 2.halvdel. Jeg tror ihvertfald at de 2 bedste rækker kræver den licens.

Ja. Det burde i, men har i ikke haft lidt problemer med Herning Fremad før. jeg kan ihvertfald huske en tabt pokalfinale af en slags. Skuffet

Jeg tror egentlig jeg skal se jer spille en gang for at vurdere kvaliteten.
Lyder tili har et udmærket hold. Dog ikke optimalt i slet ikke træner for tiden. ticked off
Logged

It's gonna be legendary

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #72: 27 Mar 2008, 20:43 »

Nej det er fandme nederen Skuffet

Jeg har ikke trænet i 2 uger snart. Skuffet

Men jeg skal jo alligevel kun spille 1 halvsæson, så håber bestemt jeg kan hjælpe med at spille drengene i division Wink

Jo, vi har haft lidt problemer med Herning Fremad før, vi skulle jo også have spillet mod dem på træningslejr i Herning. Den blev dog aflyst, ved jeg ikke om du ved?. Så vi kender ikke helt deres styrke.

Men vores nye træner Rene, han er fandme dygtig, og jeg tror hvis vi lytter til ham, kan vi blive sindsygt gode organisatorisk på banen.

Men vi har selv spillet temmelig godt i vores forberedelseskampe, så jeg ser lyst på det Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Gosu_power
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Om dig selv
« Svar #73: 27 Mar 2008, 20:44 »

Og fandme ja skal du da ud og se os Wink
Logged

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

søgaard
Gæst
 
Sv: Om dig selv
« Svar #74: 27 Mar 2008, 20:46 »

Og fandme ja skal du da ud og se os Wink
I må tage og komme til Frederikshavn og få lidt modstand i træningskampene eller i Polakken Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010