home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 830 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hva er din favoritt supportersang?
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint
Forfatter Emne: Hva er din favoritt supportersang?  (Læst 32368 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Hva er din favoritt supportersang?
« Svar #105: 03 Dec 2008, 20:41 »

HVorfor skulle han ikke, det er da en fed tråd Huh

Min personlige er nok disse:

1. Brøndby if!! Fra vestegnen..
Vi hader alle de andre, dumme jydefans!
Skærer halsen over, på alle de andre, dumme jydefans.. Uhhh Uhhh Uhhh ahhhh uhhh ahhhh uhhh ahhhh Grin

2. Stoltheden den er kollosal! Opstemt

3. For jeg vil leve!!!!!
For Brøndby if!!!!

Ohhhhhohhhhhhhhh ohhhhhhh ohhhhhhh oh oh

HELE LIVET, PÅ TRIBUNEN!!!!! OHHHHHHHHHOHHHHHHHH HHOHHOHOH!!!!!!

Nævnt i tilfældig rækkefølge Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #106: 03 Dec 2008, 20:42 »

Syntes bare det var mærkeligt at svare på noget som har været inaktivt i ovre 6 måneder.

Men forget it.

Så vil jeg da komme med min.

Selvom jeg ikke er West Ham fan, syntes jeg den er god. Også Hovedstadens Drenge er nice! Peace

http://www.youtube.com/v/eswzfXR0ydE&feature=related

Hvorfor? Hvis det har relevans for det jeg gerne vil have gang i, nemlig en tråd hvor vi finder en masse fede sange som vi kan nyde, så er det vel fuldstændig ligegyldigt hvornår den er fra? Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #107: 03 Dec 2008, 20:43 »

De tyrkiske fans er vanvittigt nice! Samme med de grækse. Simpelthen den vildeste stemning de skaber. Elsker dog også både Marseille og PSG's fans som simpelthen er klasser over standarden i hele Frankrig. Ascoli's fans er også for nice, samme med Napoli. Liverpool's fans er dog mine guder og jeg drømmer om at tage turen til England og blive én del af The Kop. Liverpools fans er klasser over resten af Englands og især Uniteds! Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #108: 03 Dec 2008, 20:45 »

http://www.youtube.com/v/K-bv4Rlnqbc&feature=related
Især er "When The Reds Goes Marching In" ufatteligt nice! Thumbs Up

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #109: 03 Dec 2008, 20:52 »

Som skrevet af mange:
You'll Never Walk Alone

http://www.youtube.com/v/BCn-8MB-v5U

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #110: 03 Dec 2008, 20:55 »

Var også ret imponeret af Liverpools fans, indtil jeg så dem hjemme mod Standard... Mdit i YNWA kom der et mega Standard Liege råb, som totalt overdøvede det, det var ret sjovt Opstemt, og hele kampen var det kun Standard Liege man kunne høre.. Liverpools fans er rigtig gode lige i starten af kampen hvor de ligger et kæmpe tryk på, men så efter 5 minutter tager udeholdet over og giver ikke slip(ihf i europa, eksempler: Standard, Atletico og Marseille). Men de er nok de bedste engelske fans.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #111: 03 Dec 2008, 21:01 »

FC Midtjylland, de ligner Holstebro.
De sutter pik for penge, og går i grimme sko Thumbs Up

Brøndby Stadion er vort drømmested, på udebane tar vi drømmene med, vi er Brøndby, Brøndby IF!  Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #112: 03 Dec 2008, 21:02 »

Typisk for britiske hold... Alle snakker altid om hvor fantastisk stemningen er på f.eks ibrox, celtic park, og diverse pl stadions, men det er sku ikke midt under kampen, for der kommer kun enkelte sange, efter chancer, og ellers sidder folk pænt på deres plads Smiley

Men set ud fra et britisk perspektiv er liverpool vel sagtens de bedste fans Smiley...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

-LFC-
Manager

« Svar #113: 03 Dec 2008, 21:12 »

Var også ret imponeret af Liverpools fans, indtil jeg så dem hjemme mod Standard... Mdit i YNWA kom der et mega Standard Liege råb, som totalt overdøvede det, det var ret sjovt Opstemt, og hele kampen var det kun Standard Liege man kunne høre.. Liverpools fans er rigtig gode lige i starten af kampen hvor de ligger et kæmpe tryk på, men så efter 5 minutter tager udeholdet over og giver ikke slip(ihf i europa, eksempler: Standard, Atletico og Marseille). Men de er nok de bedste engelske fans.
Skulle også til at nævne Standard Liege som overraskede mig fantastisk positivt da de var på Anfield, men jeg vil ikke give dig ret i det med de 5. minutter, selvom det er rigtigt, at de fans som du nævner overdøvede Liverpool's i perioder på Anfield. Tilgengæld selvom Liverpools fans ikke er så vilde, hvad angår romerlys osv. så synger de også når holdet er bagud. YNWA i pausen i CL-finalen 05 er nok et meget godt eksempel. Men stemningen er vildere når man kommer længere syd på. I Nordeuropa har Liverpool dog de bedste fans.

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #114: 03 Dec 2008, 21:21 »

Skulle også til at nævne Standard Liege som overraskede mig fantastisk positivt da de var på Anfield, men jeg vil ikke give dig ret i det med de 5. minutter, selvom det er rigtigt, at de fans som du nævner overdøvede Liverpool's i perioder på Anfield. Tilgengæld selvom Liverpools fans ikke er så vilde, hvad angår romerlys osv. så synger de også når holdet er bagud. YNWA i pausen i CL-finalen 05 er nok et meget godt eksempel. Men stemningen er vildere når man kommer længere syd på. I Nordeuropa har Liverpool dog de bedste fans.

Ja, Liverpools fans har en fantastisk moral, og det er det der gør dem specielle, men de bliver dog gang på gang overmatchet af sådanne hold som du nævner. Men at deres tilgang til fobol' er så fantastisk, gør dem til nogle af de bedste fans, selvom de godt kan blive blæst ud af andre Smiley

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #115: 03 Dec 2008, 21:22 »

Den der: "Vi hader FCK og Brøndby, shålålå shålålå"

Krellz
Landsholdsspiller

« Svar #116: 03 Dec 2008, 21:25 »

Ej, det er selvfølgelig pjat. Yndlingssangen er:

Vi er Odense Boldklub, lålålålålå
Danmarks stolthed fra Fyn
Og de blå-hvide striber er det kønneste syn

-LFC-
Manager

« Svar #117: 03 Dec 2008, 21:28 »

Ja, Liverpools fans har en fantastisk moral, og det er det der gør dem specielle, men de bliver dog gang på gang overmatchet af sådanne hold som du nævner. Men at deres tilgang til fobol' er så fantastisk, gør dem til nogle af de bedste fans, selvom de godt kan blive blæst ud af andre Smiley
Men når de først synger så overdøver de alle! Opstemt Jeg må også lige føje Røde Stjerne eller Crvena Zvezdas fans til når man skal nævne fantastiske fans. Kæft en vild stemning! Shockeret Thumbs Up Man kan også nævne fansene i Sydamerika, men det er dog for vildt og voldeligt til mig.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #118: 03 Dec 2008, 22:07 »

http://www.youtube.com/v/dOf-d5o7A0g&feature=related

Vanvittigt da det er til en basket kamp Opstemt

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #119: 03 Dec 2008, 22:13 »

Min favorit supporter sang er:

Jeg tænker på det, i hårde tider
Jeg tænker også på det når vi vinder
Da Faxe sagde, nok kan vi tabe
Men Brøndby IF vil aldrig ku' besejres.
Allez Allez, Allez Allez
Det er sådan det er på vestegnen
åhhh åhhh
Jeg vil altid kun slås for gul og blå.

Gude Sang!

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 11 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010