home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1215 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211613 gange)
Zone 43
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #135: 13 Jan 2009, 09:18 »

Boa Morte ligner en mand, som bliver hos os..

http://www.skysports.com/story/0,19528,11685_4783737,00.html

Hvordan kan i føle Jer så sikre på 6 point i de næste 2 kampe? Eller ihvertfald give udtryk for det, så overbevisende.

I spiller hjemme mod Fulham, som ikke har tabt i 9 kampe i streg i ligaen. De har godt nok ikke vundet ude endnu, men trods alt et stykke tid siden de har tabt! Hull hjemme kunne godt give 3 point, men de er altså også godt med i ligaen og har en ganske fin udebanestatistik, hvor de har fået flere point end i har hjemme.

Kan ikke lige se at i skulle få 6 point, men det gør da ikke noget hvis det sker Peace

Well, vi har et godt tag til Fulham, hvis seneste sejr over os ligger små fem år tilbage. Samtidig er vi kommet ind i en rigtig god stime, hvilket de dog også er. Hull skal bare slås, men nemt bliver det ikke.

Det ser dog svært ud for os efter de to kampe, da vi skal møde Arsenal og Man United.. Ubeslutsom

Hvad siger I til at Etherington er røget væk fra jer?

Jeg så ham i aktion i lørdags, han blev kåret som MoM af os fansene. Så godkendt. Smiley

Hvis jeg ikke husker forkert, så var han synonym med skader i hans tid hos os, så jeg er glad for, at han er røget. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #136: 13 Jan 2009, 10:57 »

StormQ: Jeg foeler mig ikke sikker - overhovedet ikke, men konkluderer blot, at de to kampe MEGET gerne maa give seks point.

Savi: Etherington er jo en fandens dygtig spiller, naar han ellers spiller op til niveau, men desvaerre ogsaa en spiller, der, naar han rammer bunden, VIRKELIG rammer bunden. Derudover er han jo ofte skadet. Collison daekker glimrende den venstrekant ligesom Behrami ogsaa kan spille der, saa umiddelbart er jeg glad for, at vi har sendt Etherinton vaek.

At jeg saa hellere havde set Boa Morte var blevet skudt afsted er jo en anden sag... Skuffet

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

KF
Landsholdsspiller

« Svar #137: 13 Jan 2009, 14:06 »

Og Boa Morte ryger nu - heldigvis - ogsaa langt vaek. Han ryger eftersigende til Hull.

http://www.sporthull.co.uk/football/hull_city/tigers_news/displayarticle.php?ID=10437

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Zone 43
Manager

« Svar #138: 13 Jan 2009, 14:18 »

Lækkert! Så kan Giovinco bare hentes ind til den plads.. Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #139: 13 Jan 2009, 14:21 »

Lækkert! Så kan Giovinco bare hentes ind til den plads.. Tunge

Kun hvis det enten bliver koeb eller en lejeaftale med option paa koeb. Ellers giver det ingen mening.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #140: 16 Jan 2009, 16:44 »

Et par nyheder fra de sidste par dage.

Boa Morte afviste - desvaerre!!! - Hull. Den pengegriske satan bliver haengende i West Ham. Det lader til, at han er mere eller mindre ligeglad med spilletid, men loennen finder han nok ikke hoejere end den han faar i West Ham.

Lucas Neill rygtes derudover til Newcastle, ligesom ogsaa Bellamy, Matthew Upson & Mark Noble rygtes vaek. Upson & Noble til Arsenal og Bellamy til Spurs. Optimalt er naturligvis, at de alle bliver.

Newcastle skulle vist have snakket med Neill og/eller hans agent uden at spoerge West Ham om lov. Spaendende at se om FA gaar ind i den sag.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #141: 17 Jan 2009, 11:09 »

Bellamy er godt nok vigtig for os, men når han opfører sig som et fjols, så må han ud af vagten: http://kumb.com/story.php?id=123853

KF
Landsholdsspiller

« Svar #142: 18 Jan 2009, 16:37 »

Jeg begynder snart at blive træt af, at skrive med mig selv herinde, men en kort opsummering på dagens kamp bør der være plads til.

Bellamy var IKKE at finde i dagens trup, og fansene synger "Fuck off, Craig Bellamy". Konklusion: Han ryger af helvede til indenfor den næste uge. Får vi 12 millioner pund for ham er jeg ganske tilfreds!

Anyway dagens kamp mod Fulham burde give 3 point - og det gav den! Collison & Cole spiller begge fremragende og en af disse to er i min bog MoM. Cole har været imponerende i de sidste kampe. Han er gået fra at være stor og klodset til at være en ganske udmærket spids!

He's fast, he's tall, he`s a genious with the ball, CARLTON COOLE, CARLTON COOLE!!!

Zone 43
Manager

« Svar #143: 18 Jan 2009, 16:48 »

Jeg havde håbet, at vi kunne beholde Bellamy, men med sin strejke er det ud af vagten! Forhåbenlig kommer Sears tættere på spilletid, når han Bellamy er væk!

Jeg fik desværre ikke set kampen i dag, men jeg kan forstå, at vi gjorde det godt og hentede de tre point. Lækkert. Så skal Pompey bare hente tre point om lidt, så er jeg fuldt ud tilfreds! Thumbs Up

- Daniel Agger.

La Beneamata
Lilleputspiller
*

« Svar #144: 18 Jan 2009, 18:01 »

VALON BEHRAMI 4 EVER

KF
Landsholdsspiller

« Svar #145: 18 Jan 2009, 19:40 »

Af og til er Behrami da ganske habil ja, La Beneamata.

Zone 43: Jeg tror ikke, der er tvivl om, at det optimale havde været, hvis Bellamy var blevet i klubben. Hans speed er guld værd oppe foran. Omvendt så er der dog heller ingen, der gider holde på ham, når han opfører sig som en kegle (og det gør han jo desværre...). Jeg håber, at man henter en erstatning for Bellamy, og at Sears dermed forbliver lige så langt væk fra spilletid, som han er nu. Der er muligvis potentiale i knægten, men sælger man Bellamy, så har man altså brug for en fuldgod erstatning. Især hvis Ashton fortsætter med at have glasben.

Zone 43
Manager

« Svar #146: 19 Jan 2009, 09:22 »

Lige det jeg mener, KF. Vi råder dog ikke over kongens mønt, hvorfor jeg vil tro/håbe, at Sears kommer tættere på holdet :-)

Ikke overraskende er Bellamy på vej til City.. http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4813708,00.html

Edit: Og lige efter jeg skrev dette indlæg, ser jeg dette: http://www.skysports.com/story/0,19528,11685_4816306,00.html

Hvem kunne være afløser for Bellamy?
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 09:32 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #147: 19 Jan 2009, 11:54 »

Pablo Daniel Osvaldo ligner Bellamys afløser.. Ifl. wiki'en lyder han som en spænende spiller.. :-)

I dagens rygtebørs, er Joe Ledley fra Cardiff på vej.. Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 19 Jan 2009, 13:10 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

KF
Landsholdsspiller

« Svar #148: 20 Jan 2009, 10:13 »

Saa er Bellamy fortid: http://www.whufc.com/page/News/0,,12562~1526109,00.html

Som afloeser rygtes foerst og fremmest Osvaldo, som du naevner Zone. Wiki havde i gaar endda angivet ham til "current club: West Ham United", hvilket i min bog siger lidt om, at det godt kunne vaere meget sandsynligt. Jeg ved godt, at alle kan skrive paa Wiki, men folk skriver det vel for hunden ikke ind uden at vide lidt om det eller have en meget staerk formodning...

Derudover rygtes Crespo & Saviola til klubben, hvilket kunne vaere topclass, hvis en af dem kom! Det er store navne, og isaer Crespo tror jeg ville goere en god figur - ligesom jeg ogsaa tror Saviola ville i kraft af sin hurtighed. Det er dog usikker, hvorvidt loenpolitikken kan traekke et af de to store navne, men man har vel lov at droemme. Dette burde vaere en af fordelene ved at have Zola som manager. Folk som Crespo og Saviola synes nok det er vaesentligt sjovere at arbejde sammen med ham end med fx Curbishley....

http://community.footballpools.com/blog/2009/01/19/javier-saviola-west-ham-everton/
http://www.sport.co.uk/news/Football/12893/Zola_eyes_Crespo_as_short_term_option.aspx

Zone 43
Manager

« Svar #149: 20 Jan 2009, 10:36 »

Spænende rygter med Saviola og Crespo. De må da kunne hentes rimelig billigt, da de ikke er tæt på spilletid i Spanien og Italien.. Tbh. ser jeg dog Osvaldo som det mest spænende navn af de tre :-)

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010