home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1205 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  West Ham Tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: West Ham Tråden  (Læst 211621 gange)
Szczesny
Manager

Sv: West Ham Tråden
« Svar #105: 05 Jan 2009, 13:46 »

Har ikke set Stephen Ireland linket til West Ham nogen steder. Har du links til det?

Har kun set ham linket til Arsenal, men det var noget med en byttehandel med Kolo Toure. West Ham har vel også mere brug for pengene?

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Zone 43
Manager

« Svar #106: 05 Jan 2009, 14:10 »

Det var mig selv som bragte det på banen. Om vi har interesse i ham skal jeg ikke kunne sige, men det har ikke stået i medierne :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Szczesny
Manager

« Svar #107: 05 Jan 2009, 14:45 »

Okay - umiddelbart et godt bytte for jer skulle det ske. Samtidig med i fik penge i kassen - ikke dårligt!

OT: næsten et år gammelt dit citat Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Zone 43
Manager

« Svar #108: 05 Jan 2009, 14:53 »

Nu afvises Parker rygterne - heldigvis da! :-)

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/england/west-ham-afviser-parker-salg

OT: Ved det godt ;-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #109: 06 Jan 2009, 12:20 »

Så er et £11 mio bud fra Villa på Upson afvist! Ifl. Skysports skal prisen op på £16 mio før der kan være tale om et salg.. Mig bekendt har Villa masser af midterforsvarer, så hvad de vil med Upson er mig en gåde Rullende Øjne

Og så lige en lækker nyhed: Oba Martins bliver ikke klar til weekendens opgør, som vi jo vinder med 2-0 ;-)

- Daniel Agger.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #110: 06 Jan 2009, 12:23 »

Så er et £11 mio bud fra Villa på Upson afvist! Ifl. Skysports skal prisen op på £16 mio før der kan være tale om et salg.. Mig bekendt har Villa masser af midterforsvarer, så hvad de vil med Upson er mig en gåde Rullende Øjne

Ifølge Arseblog er Villa interesserede i Upson fordi Arsenal er interesserede i Martin Laursen Smiley

verdenskrig
Manager

« Svar #111: 06 Jan 2009, 12:53 »

Har du et link til det g00n Smiley?

Men bortset fra det, syntes jeg det bevidner stor eftertænksomhed af West Hams ledelse.. Alle ved at jeres økonomi har set bedre dage, men stadig har ledelsen is nok i maven til ikke bare at sælge til førstbydende... Det bevidner set ud fra mit synspunkt, at ledelsen har rimelig har styr på situationen, hvilket for mig er glædeligt da en klub som West Ham, med alt det den står for, specielt hvad Talentarbejde angår ( Og GSE Cool ) bør være i PL Thumbs Up!!

Nogle der kan give info om hvordan det ellers ser ud for økonomien, hørte nemlig for en stund siden at i var ret tæt på at gå konkurs, men syntes da at det her sætte tingene i et andet lys Smiley!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #112: 06 Jan 2009, 12:57 »

Her verdenskrig:

http://www.oleole.com/blogs/arseblog

Secondly, the centre-half we're looking at is Aston Villa's Martin Laursen. This could be a bit of a merry-go-around, actually. Rumours of our interest in Matthew Upson are wide of the mark, it seems he could be on his way to Villa freeing up Laursen to move our way. However, it would surprise me, considering the league table, if Villa were to sell to us. He's been a hugely important player for them in recent times. He had a horrendous injury record when he first joined but I thought I heard a commentator say he had been ever-present for something like 16 months. Until he missed the game against us through injury.

Anyway, those are, I have to stress, just rumours. As I said, given to me in good faith and I pass along the information to you in the same way. The reality is that Arsenal, perhaps more than any other club in the history of football, play their cards incredibly close to their chest when it comes to transfers so you might find that bits of information that are leaked out are designed to throw you off the scent altogether.

Zone 43
Manager

« Svar #113: 06 Jan 2009, 13:23 »

Nogle der kan give info om hvordan det ellers ser ud for økonomien, hørte nemlig for en stund siden at i var ret tæt på at gå konkurs, men syntes da at det her sætte tingene i et andet lys Smiley!

Som der er linket til tidl. i tråden, så skal vor kære islænding betale 2.3 mia indenfor 2-3 mdr, hvis det ikke sker bliver vi under administration og mister 9 point i PL. Med mindre der kommer en og betalter ham de 2.3 mia og vi dermed få ny ejer :-)

Ifølge Arseblog er Villa interesserede i Upson fordi Arsenal er interesserede i Martin Laursen Smiley

Det så jeg godt tidligere, men hvis jeg ikke husker forkert vil de stadig have tre-fire midterforsvarer, hvis de skulle ende med at sælge Laursen..

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #114: 06 Jan 2009, 13:25 »

Okay, lyder dog knap så godt Skuffet... Men det betyder vel ik alverdens for jer at miste 9 point hvis det skulle ske?

"Prøver lige at finde jeres placering"

Hvad vil, "sat under administration" helt præcist sige ?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #115: 06 Jan 2009, 13:36 »

Det så jeg godt tidligere, men hvis jeg ikke husker forkert vil de stadig have tre-fire midterforsvarer, hvis de skulle ende med at sælge Laursen..

Nu er det vel heller ikke for meget forlangt at have 3-4 midterforsvarere i en klub som gerne vil ind i top 4?

Zat Knight, Martin Laursen, Curtis Davies og en skadet Wilfried Bouma er ikke for mange i min bog i hvert fald.

verdenskrig
Manager

« Svar #116: 06 Jan 2009, 13:39 »

Mig bekendt er Bouma mere venstre back, end centralt, så det gør selvfølgeligt dit argument endnu bedre...

Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #117: 06 Jan 2009, 13:40 »

Tjah, så godt kender jeg ham ikke. På Aston Villas hjemmeside står der bare "Defender", mens han på Wiki står som "Left-back, Centre-back".

Zone 43
Manager

« Svar #118: 06 Jan 2009, 13:42 »

Okay, lyder dog knap så godt Skuffet... Men det betyder vel ik alverdens for jer at miste 9 point hvis det skulle ske?

"Prøver lige at finde jeres placering"

Der er 10 point mellem West Brom på sidste pladsen og Wigan på 7. pladsen, så det vil betyde en del.. Ubeslutsom

Jeg må have tænkt på et andet hold end Villa og deres midterforsvar. Forhåbenlig sælges Upson ikke.

- Daniel Agger.

alek9000
Manager

« Svar #119: 06 Jan 2009, 13:46 »

Nu er det vel heller ikke for meget forlangt at have 3-4 midterforsvarere i en klub som gerne vil ind i top 4?

Zat Knight, Martin Laursen, Curtis Davies og en skadet Wilfried Bouma er ikke for mange i min bog i hvert fald.
Har de ikke også Carlos Cuellar?

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 46 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010