|
Zumsar
|
|
Danske Sasliga Netspil Tilmeld jer Der er ingen fast dato den laver vi i fællesskab når vi har 12 der vil være med Skriv her Vis du er intressert Husk at det ikke er sikkert man bliver fck men måske viborg eller a gf - Eller på min msn Rasmusbf@forum.dkINGEN FØRST TIL MØLLE PRINCIP Husk Alle der er tilmeldt af skrive til mig over msn rasmusbf@ofir.dkTilmeldte: Rasmus EFBMANUTDX2 Slikkel sheriffen87 Tietze Marc2705 Nullermand2003 tommyob
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 14 Apr 2008, 15:27 af Zumsar »
|
|
|
|
|
|
|
Guldbrand
Gæst
|
|
Selvom ideen er rigtig god.. Så er jeg bange for at det vil tage en evighed at blive færdig med en sæson.. Specielt når man er 12 mand og man hele tiden skal vente på hinanden...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EFBMANUTDX2
|
|
Jeg vil da gerne være med 
|
|
|
|
|
|
Viva Ronaldo ! §
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
JEG ER MED PÅ DEN  EDIT: Nej, glemte jeg har en blog at passe 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 15:26 af Yoggidk »
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
JEG ER MED PÅ DEN  EDIT: Nej, glemte jeg har en blog at passe  Så Yoggi du er ik med ? eller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Så Yoggi du er ik med ? eller
nej, jeg er ikke med... min blog tiltrækker mig mere fortiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Selvom ideen er rigtig god.. Så er jeg bange for at det vil tage en evighed at blive færdig med en sæson.. Specielt når man er 12 mand og man hele tiden skal vente på hinanden...
Nej man kan sætte tid på så man bliver trykket forsæt hel auto:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
nej, jeg er ikke med... min blog tiltrækker mig mere fortiden  Ok Bare iorden Yoggi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Bliver der trukket lod om holdene?
jeps
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yoggidk
Gæst
|
|
Ok Bare iorden Yoggi  bare i ikke hjemsøger mig fordi jeg ikke vil 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sheriffen87
|
|
jeps
Okay  Det er først når spillet går i gang at man skal sige hvem man vil være?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
Okay  Det er først når spillet går i gang at man skal sige hvem man vil være? ja 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zumsar
|
|
bare i ikke hjemsøger mig fordi jeg ikke vil  Hehe Nej rolig nu yooggi Kan du ikke tilføje mig på msn Yoggi Rasmusbf@ofir.dk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TMazz
|
|
Lyder fristende, men nu har jeg faktisk prøvet 5 sæsoner med 12 i et netspil i sas-ligaen.. og ja det er rigtig sjovt i første sæson  Den næste bliver mindre sjov for de to der rykker ned  . Men det jo hver sin smag.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|