home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23419
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: godrejazureblr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [LUKKET]Hopp Basel
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: [LUKKET]Hopp Basel  (Læst 4012 gange)
Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
[LUKKET]Hopp Basel
« : 24 Mar 2008, 23:47 »



FC BASEL FYRER SUCCESTRÆNER
Christian Gross færdig i Basel - 17/9-2009




Efter fem år på managerposten i storklubben Fc Basel, har ledelsen i klubben chokeret Schweiz. Den 55 årige manager, Christian Gross, er pludselig blevet fyret, og klubben har ingen kommentarer til hvorfor dette er sket. "Vi har idag været nød til at stoppe samarbejdet med Christian da det ikke har kunne fungere på det sidste. Den egentlige grund har vi aftalt at vi ikke vil komme ind på. Det er det vi vil sige om fyringen" udtaler direktøren José Schaub. Heller ikke hovedpersonen selv vil sige hvorfor det er sket så pludseligt. "Det kom fuldstændigt bag på mig. Jeg kan ikke se hvad jeg har gjort galt i klubben. Jeg har stadig ikke forstået det" sagde manageren efter pressemødet. "Jeg skal nok lige bruge et par dage til at tænke over det, men jeg er ikke færdig som manager".

Afløseren for Christian Gross er muligvis fundet, men klubben og den nye manager er ikke helt færdige med forhandlingerne. "Vi har fat i en gut der er en rigtig spændende manager. Vi håber vi kan slutte forhandlingerne med personen om et par dage eller med lidt held allerede iaften, men vi har selvfølgelig også en plan B klar, hvis vi ikke kan blive enige" udtalte sportschefen Mathieu Sebastian Jaus til Blick.ch.
Rygterne er  sat igang og man regner med at det er den tidligere Köln og Grasshopper manager, Hans-Peter Latour der skal tage over i Basel. Andre mangere som sættes i forbindelse med klubben er Erik Hamrén, Marcel Koller og den nuværende Young Boys manager Martin Andermatt.
Forhandlingerne med den nye manager regnes med at være færdig i morgen formiddag, og klubben har også kaldt til et evt. pressemøde, som dog kan aflyses hvis de endnu ikke er færdige.
« Seneste Redigering: 25 Mar 2008, 20:43 af Grasshoppers » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #1: 25 Mar 2008, 00:17 »

Spændende start.. Jeg kigger med i ny og næ Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Christopher10
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #2: 25 Mar 2008, 14:39 »

Jeg er helt sikkert læser ! Thumbs Up
Logged


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #3: 25 Mar 2008, 14:45 »

SUP>ER!!!

dejligt med en blog om et af mine yndlings FM hold
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #4: 25 Mar 2008, 16:33 »

Lyder da godt Smiley
Updaten kommer efter lektier!
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #5: 25 Mar 2008, 16:43 »

Ved ikke om Rosso ikke lige har lært dig det, men dit link skal se sådan her ud:

[img ]http://i244.photobucket.com/albums/gg7/RossoNapoleon/fcbaselcamuflage.png[/img*] - uden *

Men god opstilling, ser fint ud so far. Smiley Har ikke lige læst endnu, men det skal jeg da nok på gjort. Smiley
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #6: 25 Mar 2008, 17:37 »



NY TRÆNER FUNDET
Dansker klar i klubben - 18/9-2009




Bestyrelsen i klubben indkaldte til pressemøde kl 10.00 i formiddags. Man ville præsentere den nye manager. "Vi har ligget i forhandlinger til sent igår aftes, inden det hele faldt på plads. Vores nye manager er en rigtig spændende manager, med mange kvaliteter. Han er rimelig ny i manager verden, men med det han allerede har opnået , går han en stor tid i møde og det ser vi frem til. Han har b.la. ført hans nu tidligere klub op i den bedste række og desuden har han vundet pokaltuneringen med klubben. Manageren vi snakker om, er den blot 31 årige dansker, Frederik Hvillum" udtalte José Schaub ved det korte pressemøde. Alle dem der var fremmødte var meget overraskede. De troede ikke det var denne næsten ubekendte manager der skulle føre deres klub.
"Vi har sammen med Frederik fået strikket en to årig kontrakt sammen, som begge parter er meget tilfredse med."

Også den assisterende manager Fritz Schmid er glad for at hans nye kollega.
"Jeg syntes det er lidt pudsigt at Christian Gross er blevet fyret, men vi har fået en rigtig god erstatning på managerposten. Frederik lyder til at være en meget spændende manager, og efter vores fire år i skyggen af Fc Zürich og Young Boys, ser jeg meget frem til at samarbejde med Frederik, og igen få Fc Basel til at være magtfaktoren i Schweiz," udtalte Fritz.
 
Hovedpersonen selv, var også meget glad efter det korte pressemøde. "Jeg er rigtig glad for at komme her til Basel. Jeg var usikker på om jeg skulle takke ja de de spurgte, da jeg gerne ville fortsætte den fantastiske udvikling Silkeborg IF er i. Men jeg er kommet til en større klub nu, og nu har jeg for alvor fået mulighed for at komme ud og spille i Europa. Det skal jeg jo allerede starte med i aften mod Standard. Jeg er glad for at mit arbejde i Silkeborg er blevet det udenfor den danske grænse. Jeg ser frem til at arbejde i denne klub, og håber da at jeg måske kan komme til Silkeborg igen i fremtiden", sagde manageren med et smil på læben.
Som han selv har sagt skal han allerede for alvor igang med den nye klub i aften, hvor der skal spilles Uefa Cup mod den belgiske klub, Standard Liége på Stade Maurice Dufrasne i Liége.

Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #7: 25 Mar 2008, 17:38 »

Ved ikke om Rosso ikke lige har lært dig det, men dit link skal se sådan her ud:

[img ]http://i244.photobucket.com/albums/gg7/RossoNapoleon/fcbaselcamuflage.png[/img*] - uden *

Men god opstilling, ser fint ud so far. Smiley Har ikke lige læst endnu, men det skal jeg da nok på gjort. Smiley

Tak for det Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hopp Basel
« Svar #8: 25 Mar 2008, 17:53 »

God start, er dog ikke så vild med dit topbanner ..
Logged

NichlasKirk
Gæst
 
Sv: Hopp Basel
« Svar #9: 25 Mar 2008, 17:56 »

God start, er dog ikke så vild med dit topbanner ..

Sådan har jeg det os...

..NK
Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #10: 25 Mar 2008, 18:03 »

God start Smiley
Vil læse med her.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #11: 25 Mar 2008, 18:04 »

Tak til jer alle tre Wink

Jeg har ikke andet topbanner, så indtil jeg kan få fat i et nyt, må I overleve med dette Smiley
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Hopp Basel
« Svar #12: 25 Mar 2008, 18:09 »

Så tag et af Kalo's logoer indtil videre Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hopp Basel
« Svar #13: 25 Mar 2008, 19:30 »

Så tag et af Kalo's logoer indtil videre Wink

Der er ingen med Schweiziske klubber.
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [LUKKET]Hopp Basel
« Svar #14: 25 Mar 2008, 20:44 »

Da jeg senest skulle hente spillet, kunne det ikke lade sig gøre ;s
Så derfor er bloggen blevet lukket..  Måske vender jeg tilbage med en ny blog - nu må vi se.

Fuck det er ærgeligt!!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010