home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Den store Paradise Hotel-tråd
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var Peter og Cecilie de rigtige vindere?
Ja
- 23 (20,7%)
Nej, Kasper og Tammie skulle have vundet!
- 10 (9%)
Peter skulle have smidt kuglen og taget de 500.000 kr.
- 47 (42,3%)
Cecilie burde smide kuglen
- 8 (7,2%)
Ved jeg ikke..
- 6 (5,4%)
Hvem er Peter og Cecilie??! Jeg er kun interesseret i Patrick.
- 4 (3,6%)
Lorte spørgsmål - kom med et bedre!
- 13 (11,7%)
Antal Stemmer: 111

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Den store Paradise Hotel-tråd  (Læst 202752 gange)
mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #345: 24 Maj 2009, 19:19 »

Enig, bare se på, da Michael skulle smide en ud fra helvedesdaten. Hendes skæbne har ligget i andres hænder, men hun har formået at overleve. Ville ikke kalde hende en survivor og nok heller ikke taktisk klog. Men hvis vi ser på tiden, hun har været derinde, så er det fortjent, at hun står i en finale.

Det er det jeg mener, Michael valgte kun ikke at smide hende ud fordi hun var en pige. Og fordi Mads var for ærlig.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #346: 25 Maj 2009, 23:55 »

Så røg Michael og Cecilie ud her til aften.
Synes det er helt fortjent de ryger hjem og nu synes jeg at dem der står tilbage er de mest værdige vindere, bortset fra Melissa. Hun har sgu ikke kæmpet sin sag inde på hotellet og hvad har hun desideret lavet derinde?
Klippet Jon? Ikke andet?

Men hvad synes I? Er det de mest fortjente par der står tilbage?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #347: 25 Maj 2009, 23:59 »

Nu ser du jo samlet ca 2 timer ud af 168 pr uge, så det er nok begrænset hvor meget indsigt du har i deres dagligdag.

Havde dog gerne set Martin ryge idag, selvom han ikke var så belastende som han plejer.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #348: 26 Maj 2009, 00:01 »

Martin kunne sagtens have røget idag, men jeg tror alle snart var så trætte af Michael og det var garanteret grunden til han måtte ryge ud, men det samme kan man vel sige om Martin?..
Logged

Dimma
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #349: 26 Maj 2009, 00:46 »

Synes det er fair nok som det ser ud nu... Jeg tror egentlig ikke at Melissa er så diskret, som man måske tror. Hende og Frede står jo sammen, og snakker sammen om de ting. At hun så måske ikke virker så taktisk klog ud af til, er der ikke noget forkert i.
Havde hellere set Maria forlade hotellet i stedet for Cecilie, da jeg mener at Cecilie har været igennem en meget værre tur derinde, hun har prøvet en masse ting, og kæmpet mange gange. Ja hun er blevet reddet af andre personer til tider.. Men sgu også flot at nå så langt, hvis man tænker over hendes antal af partnere.

Maria kom "ind i varmen" gennem Gleager. og synes generelt hun virker ret blank. Hvilket hun vidste igen i aften..

Michael skal bare ud. Han er det største fjols jeg har set på Paradise Hotel indtil nu. Hvad er det også for en opførsel da Cecilie ryger ud til aften..


Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #350: 26 Maj 2009, 23:08 »

Den havde jeg godt nok ikke set kommet her til aften med at Jon og Line-Sofie røg ud. Altså jeg forstår godt deres argumentation, Maria og Martin med at de ikke tør at stå med dem i finalen, men forstår overhovedet ikke den der med at de ikke gider at stå sammen med dem i finalen, fordi de har haft sådan et godt forhold til hinanden rent kærestemæssigt.
Så forstår jeg godt hvorfor Line Sofie tænder af. Og det samme med Jon, for jeg havde da også blevet sur på Martin hvis han dolkede mig i ryggen.

Men det ser ud til de kommer tilbage allerede imorgen. Så alt håb er ikke ude endnu.
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #351: 26 Maj 2009, 23:18 »

Det var da helt forståeligt, flot spillet af Martin, man må tage nogle valg og vælge spillet højst, hvis man vil vinde, og så kan man ikke tænke på, at vi er gode venner og bla bla. Synes Line Sofie bliver så børnehave-sur og pisse arrogant, det klæder hende ikke. Hun er en flot pige, men siger mig så lidt, netop fordi jeg ikke kan klare piger, som bliver pige/børnehavesure i den ekstreme grad. Derudover er det klart hun er mest værdig, men hun er jo blevet snydt, og hvis man bliver snydt, ryger man ud. De havde ikke selv de taktiske egenskaber, held, uheld, eller tilfældigheder til at udspille Martin og i den grad Frederik; Frederik, som har spillet spillet helt rigtigt. Han var været den sociale fyr, kørt lige i gennem alle parceremonier, uden nogle rigtigt lagde mærke til, han var en trussel, for så kom Gleager og gav sig selv for meget opmærksomhed og så videre og videre.

Håber klart Freden vinder, håbede på Michael the Joe to the Moe i går, men ærgerligt han røg ud, desværre ikke noget, han selv kunne gøre for. 
Logged

Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #352: 26 Maj 2009, 23:29 »

men Line-sofie kommer tilbage, og står med Frederik, og de vinder??

Bare lige hvis der er nogen der er i tvivl. Smiley
Logged

Lavet Af GadeFM

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #353: 26 Maj 2009, 23:35 »

men Line-sofie kommer tilbage, og står med Frederik, og de vinder??

Bare lige hvis der er nogen der er i tvivl. Smiley

Det skal du sgu da ikke røbe for fanden man..  Rullende Øjne
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #354: 26 Maj 2009, 23:48 »

Alle, selv dem som ikke følger paradise, kender det rygte.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #355: 26 Maj 2009, 23:49 »

Det var da helt forståeligt, flot spillet af Martin, man må tage nogle valg og vælge spillet højst, hvis man vil vinde, og så kan man ikke tænke på, at vi er gode venner og bla bla. Synes Line Sofie bliver så børnehave-sur og pisse arrogant, det klæder hende ikke. Hun er en flot pige, men siger mig så lidt, netop fordi jeg ikke kan klare piger, som bliver pige/børnehavesure i den ekstreme grad. Derudover er det klart hun er mest værdig, men hun er jo blevet snydt, og hvis man bliver snydt, ryger man ud. De havde ikke selv de taktiske egenskaber, held, uheld, eller tilfældigheder til at udspille Martin og i den grad Frederik; Frederik, som har spillet spillet helt rigtigt. Han var været den sociale fyr, kørt lige i gennem alle parceremonier, uden nogle rigtigt lagde mærke til, han var en trussel, for så kom Gleager og gav sig selv for meget opmærksomhed og så videre og videre.

Håber klart Freden vinder, håbede på Michael the Joe to the Moe i går, men ærgerligt han røg ud, desværre ikke noget, han selv kunne gøre for. 

Kan kun give dig ret Zulue Smiley

Synes det er mega naivt spillet af Jon og Line Sofie, hvert fald af det man ser i programmet.  Man kan ikke bare gå rundt og forvente det hele bliver serveret. Hvis man vil vinde må man også bruge albuerne engang imellem...
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

svenne
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #356: 27 Maj 2009, 11:28 »

Tror at det bliver utroligt spændende i aften. Nu hvor to jury medlemmer har muligheden for at komme tilbage i spillet, så tror jeg både Maria og ikke mindst Frederik ser store muligheder. Frederik har vist sig til at være en god taktikker og har uden de store anstrengelser spillet sig tæt på finalen. Han står med Melissa, som om nogen er blevet båret igennem gamet. Derfor tror jeg Frederik ser en mulighed i at skifte Melissa ud med en stærkere pige, fx Line-Sofie, som han op til flere gange har nævnt som en mulig partner, hvis han skulle bytte Melissa ud.

Med hensyn til Maria, så tror jeg ikke hendes muligheder for at vinde bliver større hvis hun bytter Martin ud med Gleager.

Det bliver ret spændende i aften tror jeg.......... Men heldigvis bliver udsendelsen genudsendt, for et fodboldbrag af dimensioner kommer naturligvis i første række  Peace
Logged

FM, Almost Better Than Tacos !

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #357: 27 Maj 2009, 11:50 »

Frederik vælger Line-Sofie og de vinder !

Jubii!
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #358: 27 Maj 2009, 11:52 »

Det var da helt forståeligt, flot spillet af Martin, man må tage nogle valg og vælge spillet højst, hvis man vil vinde, og så kan man ikke tænke på, at vi er gode venner og bla bla. Synes Line Sofie bliver så børnehave-sur og pisse arrogant, det klæder hende ikke. Hun er en flot pige, men siger mig så lidt, netop fordi jeg ikke kan klare piger, som bliver pige/børnehavesure i den ekstreme grad. Derudover er det klart hun er mest værdig, men hun er jo blevet snydt, og hvis man bliver snydt, ryger man ud. De havde ikke selv de taktiske egenskaber, held, uheld, eller tilfældigheder til at udspille Martin og i den grad Frederik; Frederik, som har spillet spillet helt rigtigt. Han var været den sociale fyr, kørt lige i gennem alle parceremonier, uden nogle rigtigt lagde mærke til, han var en trussel, for så kom Gleager og gav sig selv for meget opmærksomhed og så videre og videre.

Håber klart Freden vinder, håbede på Michael the Joe to the Moe i går, men ærgerligt han røg ud, desværre ikke noget, han selv kunne gøre for. 

Synes du at det var flot spillet? Det var da en svineagtig måde at gøre det på. Han siger selv at han har båret Jon igennem - Hvornår? Hvis Martin havde været reel, så havde der stadig intet være at gøre for Jon og dullen. Da Jon var reel kostede det ham selv livet, havde Martin været det i dette tilfælde, så havde det ikke kostet ham noget idet Frederik også havde meldt klart ud fra start. Martin klarer sig godt i spillet, men han er uden tvivl den mest usympatiske og alene af den grund håber jeg han taber finalen.

Er enig i din betragtning omkring Frederik. Han har spillet goofy guy hele vejen igennem og er blevet 'båret' igennem på den konto, men når det er spidset til, så har han truffet alle de korrekte valg.
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

MSS
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #359: 27 Maj 2009, 11:53 »

Frederik vælger Line-Sofie og de vinder !

Jubii!

Nej.. DE vinder ikke (: Line-Sofie tager alle pengene  Peace
Logged


Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010