home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 776 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Den store Paradise Hotel-tråd
0 Brugere og 25 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Var Peter og Cecilie de rigtige vindere?
Ja
- 23 (20,7%)
Nej, Kasper og Tammie skulle have vundet!
- 10 (9%)
Peter skulle have smidt kuglen og taget de 500.000 kr.
- 47 (42,3%)
Cecilie burde smide kuglen
- 8 (7,2%)
Ved jeg ikke..
- 6 (5,4%)
Hvem er Peter og Cecilie??! Jeg er kun interesseret i Patrick.
- 4 (3,6%)
Lorte spørgsmål - kom med et bedre!
- 13 (11,7%)
Antal Stemmer: 111

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Den store Paradise Hotel-tråd  (Læst 202706 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #315: 21 Maj 2009, 22:40 »

Så var det sandelig Connie der røg!
Logged

kasperbp12
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #316: 21 Maj 2009, 22:56 »

Og heldigvis for det! Synes overhovedet ikke hun har det der skal til for at stå i finale ugen og Cecilie har fortjent at være kommet med i den afgørende uge, men tror dog ikke hun vinder!
Logged


Dullemus
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #317: 21 Maj 2009, 23:16 »

Det er jeg ked af , men jeg kom bare lige i tanke om at jeg havde et link Peace

Send det også lige til mig Smiley
Logged

ros
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #318: 22 Maj 2009, 09:13 »

Det er jeg ked af , men jeg kom bare lige i tanke om at jeg havde et link Peace

Gider du sende den til mig også ?? Smiley
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #319: 22 Maj 2009, 10:55 »

Nogle der ved hvor jeg kan se afsnittet fra i går?
Logged

mgk-99
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #320: 22 Maj 2009, 11:35 »

Nogle der ved hvor jeg kan se afsnittet fra i går?

På TV 3s hjemmeside.
Logged

LOVE UNITED - HATE GLAZER

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #321: 22 Maj 2009, 11:37 »

Nogle der ved hvor jeg kan se afsnittet fra i går?

De plejer at genudsende det her kl. 16 Smiley  mener jeg.

Fik heller ikke set det i går, pga. fodbold.....
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

MrMads
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #322: 22 Maj 2009, 13:32 »

Det sker i finale-ugen:

MANDAG
En af drengene(FREDERIK) får en mission, der går ud på, at han i al hemmelighed skal invitere en gæst med til en fest på et andet hotel, hvorefter han selv skal gå i forvejen. Han vælger at invitere sin partner, som igen skal invitere en ny gæst og selv forlade hotellet. To gæster ender med at blive efterladt på Paradise Hotel, hvor uhyggen breder sig. De efterladte forstår ikke, hvor de andre er forsvundet hen, og de gennemsøger derfor hotellet uden held. De efterladte opdager festen på hotellet ved siden af, og finder ud af, at en af dem kommer til at forlade det luksuøse liv på Paradise Hotel på den første dag i finaleugen.

TIRSDAG

Der er tre par tilbage på Paradise Hotel og finalen nærmere sig hastigt. Dagen starter hård og brutal med et brev til gæsterne, hvor der står, at tre par på hotellet er et for meget og et par skal derfor elimineres i dag. Et par står mellem de to andre par og har parrenes fulde tillid og med hård hånd styrer parret sig gennem dagen ved at lave aftaler med begge par, for at sikre deres overlevelse. Begge par hopper på aftalen og glade skåler de først med det ene par og derefter med det andet par, og parvis lykkeønsker de hinanden om en god finale. Et af parrene bliver dog noget så skuffet når de finde ud af, at de er blevet fyldt løgn

ONSDAG
Det er dagen før finalen, og der er nu kun fire gæster tilbage på hotellet. De fire er meget nervøse og undrer sig over, hvad der skal ske - for der er jo stadig et helt døgn inden det er finaledag. Hvad de ikke ved er, at ni af hotellets tidligere gæster er på vej som årets jury. Og årets jury får sig en kæmpe overraskelse. For ikke nok med at de får stor indflydelse på, hvem der skal vinde Paradise Hotel et af jurymedlemmerne får selv mulighed for at komme i finalen! De ni tidligere gæster skal nu sammen finde frem til den pige, og den dreng, som de mener, fortjener en finaleplads. De fire på hotellet aner ingen uro, men et brev giver dem den chokerende meddelelse: en af dem når ikke til finalen. Den der først rækker hånden op, sælger sin partner og skal i stedet danne par med et af jurymedlemmerne.
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #323: 22 Maj 2009, 13:39 »

På TV 3s hjemmeside.
Der koster det jo penge Ubeslutsom
Logged

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #324: 22 Maj 2009, 13:42 »

Det sker i finale-ugen:

MANDAG
En af drengene(FREDERIK) får en mission, der går ud på, at han i al hemmelighed skal invitere en gæst med til en fest på et andet hotel, hvorefter han selv skal gå i forvejen. Han vælger at invitere sin partner, som igen skal invitere en ny gæst og selv forlade hotellet. To gæster ender med at blive efterladt på Paradise Hotel, hvor uhyggen breder sig. De efterladte forstår ikke, hvor de andre er forsvundet hen, og de gennemsøger derfor hotellet uden held. De efterladte opdager festen på hotellet ved siden af, og finder ud af, at en af dem kommer til at forlade det luksuøse liv på Paradise Hotel på den første dag i finaleugen.

TIRSDAG

Der er tre par tilbage på Paradise Hotel og finalen nærmere sig hastigt. Dagen starter hård og brutal med et brev til gæsterne, hvor der står, at tre par på hotellet er et for meget og et par skal derfor elimineres i dag. Et par står mellem de to andre par og har parrenes fulde tillid og med hård hånd styrer parret sig gennem dagen ved at lave aftaler med begge par, for at sikre deres overlevelse. Begge par hopper på aftalen og glade skåler de først med det ene par og derefter med det andet par, og parvis lykkeønsker de hinanden om en god finale. Et af parrene bliver dog noget så skuffet når de finde ud af, at de er blevet fyldt løgn

ONSDAG
Det er dagen før finalen, og der er nu kun fire gæster tilbage på hotellet. De fire er meget nervøse og undrer sig over, hvad der skal ske - for der er jo stadig et helt døgn inden det er finaledag. Hvad de ikke ved er, at ni af hotellets tidligere gæster er på vej som årets jury. Og årets jury får sig en kæmpe overraskelse. For ikke nok med at de får stor indflydelse på, hvem der skal vinde Paradise Hotel et af jurymedlemmerne får selv mulighed for at komme i finalen! De ni tidligere gæster skal nu sammen finde frem til den pige, og den dreng, som de mener, fortjener en finaleplads. De fire på hotellet aner ingen uro, men et brev giver dem den chokerende meddelelse: en af dem når ikke til finalen. Den der først rækker hånden op, sælger sin partner og skal i stedet danne par med et af jurymedlemmerne.

hvor ved du alt det fra ? Opstemt
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #325: 22 Maj 2009, 13:53 »

hvor ved du alt det fra ? Opstemt
Det første står på TV3s hjemmeside Smiley
Så mon ikke han på en eller anden måde har "snydt" sig ind på de andre artikler Smiley
Logged

ros
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #326: 23 Maj 2009, 09:20 »

Kan du så ikke lige vise det til os andre?

gider du videresende linket ? Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #327: 23 Maj 2009, 10:56 »

Var desværre på arbejde i torsdags, så vil bare lige høre, hvem der røg ud? Opstemt
Logged

sindsygt
Gæst
 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #328: 23 Maj 2009, 10:58 »

Var desværre på arbejde i torsdags, så vil bare lige høre, hvem der røg ud? Opstemt
Connie Grin
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Den store Paradise Hotel-tråd
« Svar #329: 23 Maj 2009, 11:01 »

okay, blev hun stukket i ryggen eller hvad skete der? Wink
Logged

Sider: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010