home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51016 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #180: 23 Maj 2008, 20:27 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  2. KVARTAL ANNO SÆSON 2008/2009 – OKTOBER, NOVEMBER & DECEMBER
Endnu 3 måneder er spillet, hvilket stiller de kære danskere midt i den kolde vinter. FC Fredericia har dog midlertidigt indstillet kampplanen for nogle uger siden, idet Superligaen går i vinterhi i november. I lyset af den fremragende start, har det dog i dette kvartal set ud som om, at influenzaen er slået til i Fredericia.

Det startede ellers så fint, med 4 point i to kampe via uafgjort mod Randers og sejr hjemme mod rivalerne fra Vejle, men da det kom til pokalturneringen viste fredericianerne mangel på klasse.

Modstanderne
i 4. runde af pokalturneringen var, som førnævnt, FC Midtjylland, men FC Fredericia kunne ikke drage fordel af hjemmebanen og måtte derfor lide et skuffende nederlag. Cifrene efter 90 minutter lød på 2-1 til udeholdet, hvilket langt fra var retfærdigt for FC Midtjylland. En storspillende Stig Olsen var eneste barriere for den totale ydmygelse.

Næste weekend lovede god fodbold, for Brøndby, som i premieren havde smadret FC Fredericia synder og sammen, kom til byen. Målet var sat på revanche, men dette blev dog langt fra resultatet af en kamp lignende den ugen forinden. Brøndby efterlod kampene velvidende om, at de havde været alt for ineffektive ved kun at score ét mål. De holdte dog selv nullet, hvilket lagde endnu et nederlag i fredericianernes bagage.

At
tage til Aarhus og spille mod AGF virker i denne sæson som det totale selvmord, hvilket endnu en gang blev tilfældet, da et svækket FC Fredericia-mandskab kom til. Kampen endte, heldigvis for FC Fredericia, ”kun” 3-1 til hjemmeholdet, men alligevel fik AGF udstillet alle Fredericias mangler.

Efterårssæsonen blev sluttet af med stilhed, hvilket de to sidste kampe, som begge forløb med uafgjorte resultater, viste.

Disse resultater stiller dog stadig FC Fredericia over Vejle, som nu tilmelder sig Viborgs og Horsens klub for bejlere til nedrykning. FC Fredericia har dog måttet se sig nødsaget til, at tage et enkelt hop ned af tabellen, idet Randers FC har overhalet dem indenom. Dermed overvintrer FC Fredericia på 9. pladsen og lad os kun håbe, at FC Fredericia igen kan spille flot fodbold, når Superligaen igen bliver sparket i gang.

« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:38 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #181: 23 Maj 2008, 20:56 »

   EFTERÅRETS SPILLER
  JENS DAMSGAARD KRISTIANSEN
I denne første omgang af ”Halvårets spiller”, kan det ikke komme som en overraskelse for nogen, at titlen er gået til Jens D.K. Med 21 scoringer i de første 20 kampe af sæsonen har han allerede nu cementeret hans navn i toppen af topscorerlisten.

Jens D.K., hvis fulde navn er Jens Damsgaard Kristiansen, startede hans karriere i Svendborg, men som de fleste andre talentfulde spillere, valgte han i en tidlig alder at tage til en klub af et noget andet vigør. Valget faldt på OB. Efter, at han i flere år spillede for klubben uden binding af officiel kontrakt, valgte Fyns største klub at tilbyde ham en, da han var i en alder af 17 år.

Den næste kontrakt han underskrev, kom ikke meget senere, men var af en anden karakter. Denne gang var formålet et lejeophold, og klubben som skrev under på denne type kontrakt med ham, burde meget gerne klinge i dine ører. Navnet er nemlig Werder Bremen, og dermed gik næste stop i den unge angribers karriere til Tyskland.

Her viste han på banen ingen tegn på tilvænningsprobleme r, hvilket 10 mål i 14 kampe så flot fremviser. En lille notits, som dog jo nok må anses som en selvfølge, er, at det selvfølgelig var for Werder Bremens U19-hold. Uden for banen følte han sig dog for dansk og ung til at kunne leve i udlandet, hvorfor han i sommeren 2006 tog tilbage til Danmark og OB.

Men i OB kom der knaster, idet Jens D.K. mente, at han havde evnerne til førsteholdsfodbold, mens klubben mente, at han endnu skulle spille for U-truppen. Alligevel fuldførte han hans OB-kontrakt, som førte frem til vinteren 2007, og man kan kun sige, at han sluttede på toppen. Med 10 mål i 13 kampe var han nemlig ved årsskiftet topscorer i 2. division vest.

Derefter hægtede han sig fast hos FC Fredericia, og hvilket jo i dag er almen viden, er alt kun gået fremad. En topscorerpris i 1. division og en forhåbentlig konsistent plads i toppen af Superligaens topscorerliste er, hvad han har opnået med Fredericia. Det går dog kun fremad, og lige nu ser det ikke ud som om, at nogen kan sætte begrænsninger på Jens’ ben.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:39 af Hallas » Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #182: 23 Maj 2008, 20:59 »

Jeg synes det er rigtig godt klaret at du ser ud til at klare dig i suppen. Jeg tror du bliver det nye AC Horsens  Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #183: 23 Maj 2008, 21:04 »

Jeg synes det er rigtig godt klaret at du ser ud til at klare dig i suppen. Jeg tror du bliver det nye AC Horsens  Thumbs Up

Nu er der jo stadigvæk en halv sæson tilbage, men ja, det ser da godt ud Smiley

Mht. det nye AC Horsens håber jeg ikke, hvis man ser på mit spil, at det sker. Ser man i virkeligheden vil det selvfølgelig være prima!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #184: 24 Maj 2008, 10:49 »

Jeg kan godt afsløre, at jeg ingen penge brugte på vintervinduet, men vil I have info om de andre nogle af de andre køb? Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #185: 24 Maj 2008, 15:15 »

Er der seriøst ingen læsere eller ikke-læsere, der kan fortælle mig, om jeg skal skrive om transfervinduet, selvom jeg ingen penge brugte, eller lade være?

Sig det venligst, så jeg snarest muligt kan begynde på min næste update.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #186: 24 Maj 2008, 17:42 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  VINDERVINDUET ANNO SÆSON 2008/2009
Efter et hektisk efterår lå der en øde stilhed over de danske stadions. Et sted blev der dog stadigvæk arbejdet i vilde armsving – nemlig kontoret.

”Det kolde vindue” fandt langt om længe sin plads i 2008/2009 sæsonen, og for nogle var dette være en lettelse, mens andre hold nok helst var foruden.

Brøndby
var de første til at betale store summer, for allerede den første dag af vinduet sendte de 18 mil. kr. mod Steaua. Dette for at købe Pawel Golanski, som med sin plads på højrebacken har fået 12 landskampe for Polen. Samme dag fulgte de op på endnu en allerede forhandlet aftale, ved at købe OB’s defensive midtbane Dulee Johnson.

Disse køb satte gang i et ellers bemærkelsesværdigt stille FCK-vindue. Den 14. januar røg både Simon Kjær og en russisk landsholdsmålmand ved navn Yuri Zhevnov til klubben. De svimlende summer lød på henholdsvis 21 og 36 millioner danske kroner. Samme dag kan det nævnes, at Michael Ribers blev solgt til FC Midtjylland, hvis forsvar i denne sæson har set alt andet end godt ud.

FCK’s
handler fik dog Brøndby til at reagere, hvilket de ved den 21. januar cementerede ved at betale hele 38 millioner for Baba Collins, som derved forlod Jylland.

Det falmende storhold AaB, som før vinduet var svækket kunne blot tilskrive sig to spillere i vinduet. Den ene var en ukendt, men velanset, græker, mens den anden hed Søren Jensen og kom fra FC Nordsjælland. Deres salg var dog mere nævneværdige end deres indkøb idet både Jeppe Curth og Kasper Risgaard tog væk fra klubben.

I bundproppen var der også røre på sig, hvor bl.a. Joseph Elanga endelig kom på en permanent kontrakt hos AC Horsens. Horsens, som tilskrev sig en lånekontrakt med Ulrik Laursen fra FCK, måtte dog også se deres svenske stjernefrø Daniel Larsson gå den anden vej. Viborg, Fredericia og Vejle, som også er en del af bundproppen viste dog ikke stor vilje til at sikre sig nye spillere.

Disse indkøb gør, at holdene i ligaen, på papiret, stadig står med samme styrkehold overfor hinanden, men lad os hellere spillet på banen vidne om det holder stik.

(Ikke nævnte klubber gjorde ingen bemærkelsesværdige køb eller salg)
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:40 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #187: 24 Maj 2008, 18:22 »

Ingen der læser? Smiley
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #188: 24 Maj 2008, 18:34 »

Jeg læser med, og har gjort det hele vejen! Flot må man sige. (:
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #189: 24 Maj 2008, 18:55 »

Jeg læser med, og har gjort det hele vejen! Flot må man sige. (:

Når det kommer fra en så erfaren blogger, må jeg vidst bare tage hatten af og takke! Smiley

Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #190: 24 Maj 2008, 19:42 »

Er også silence reader =) Men skal nok smide en kommentar eller to når jeg har læst de sidste par updates!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #191: 24 Maj 2008, 20:37 »

Nu er jeg jo næsten fast skribent på denne blog Peace og igen vil jeg gerne skrive flot skriftligt og GRAFISK Niveau . Keep up the good work .
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Djævlen
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #192: 24 Maj 2008, 21:14 »

Jeg er godt nok ikke silence reader, da jeg overhovedet ikke har lagt mærke til bloggen - det har jeg så nu, og jeg må godt nok sige, at jeg er imponeret. Det er sgu godt arbejde. Smiley
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #193: 24 Maj 2008, 21:28 »

Ja det er altså en superlækker blog du har gang i.. KUTGW!!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Hallas
Gæst
 
Sv: Fredericia mod toppen!
« Svar #194: 24 Maj 2008, 22:22 »

Tusind tak for kommentarerne allesammen!

Det er sku' dejligt Smiley
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010