home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 568 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51023 gange)
larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #165: 14 Maj 2008, 19:54 »

Jeg syntes det er et flot sprog og flot skrevet men jeg syntes den mangler lidt grafik og screenshots af spillere, kampe og liga tabel . Og så ville det være rart at se hvem der scorer med lidt spændende grafik, men ellers en god update .
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #166: 14 Maj 2008, 22:27 »

okay.
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Rossonero
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #167: 15 Maj 2008, 16:49 »

God blog og alt det der, men hvad fanden laver de engelske overskrifter? Jovist, jeg kunne forstå det, hvis vi havde at gøre med et engelsk hold, men det er ikke just tilfældet her.

Dog kan det være, at du har en forklaring på dette.

Otherwise, I don't understand it!

Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #168: 18 Maj 2008, 10:01 »

Jeg tror, at jeg desværre hopper fra.

Dine updates er alt, alt for langtrukne (specielt den seneste), hvor det kunne blive meget bedre, hvis du undgik alt det nytteløse fyld. Jeg kører træt i det allerede i tredje afsnit, og det er en tand for beskrivende til min smag.

Frustrerende kamp i øvrigt.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #169: 18 Maj 2008, 11:10 »

Har valgt at slette de sidste 3 updates, da jeg ikke var tilfreds med dem.

Fremover vil det blive stillet op som kvartalupdateringer, men indover vil være flettet transfervinduer og 1-2 referater af kampe hver sæson. Dette bliver selvfølgelig den, som jeg finder vigtigst.

Derudover vil jeg i hvert kvartal også kåre kvartalets spiller, og jeg vil også før hver sæson forklare taktik.

Selvfølgelig vil vigtige begivenheder, som kommer i sæsonen også blive flettet ind, og de vil ikke være i 'kvartalupdateringer ne', men vil være selvstændige og korte.

Dette gøres, for ikke at gøre updatesne så langtrukne.

« Seneste Redigering: 18 Maj 2008, 11:17 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #170: 18 Maj 2008, 12:13 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  TAKTIKKEN ANNO SÆSON 2008/2009
Vi vender nu blikket mod en ny sæson, hvilket i de fleste træneres hoveder, også vil sige en ny taktik.

Sidste år stod, for FC Fredericia, i oprykningens tegn, hvilket også vil sige, en fremadstormende, men kontrollerende taktik.
Dette vil i år ikke være tilfældet, nej, det vil næsten være det stik modsatte:

FC Fredericia vil stille op i en 4-4-1-1, som primært vil fokusere på kontrafasen. Midtbanemændene skal forsøge at opfange bolden tilbage på banen for at få mere plads til det hurtige omstillingsspil. På grund af de hurtige og teknisk gode fløje, vil bolden primært blive slået ud mod flankerne, for derefter at ramme Jens D.K., som så helst skal score.

Bolden, som skal slås ud mod fløjene, vil oftest blive sendt af sted af kaptajnen og midtbanegeneralen, Jakob Rasmussen, som er forudset til at skulle spille som spilfordeler.

Han
vil dog også få rig mulighed for at lægge bolden ind i midten af den offensive bane, hvor svenskeren Fredrik Holster vil husere. Hans pasninger er millimeter præcise, og håbet lyder på, at Jens D.K., kan score på de, forhåbentligt, talrige stikninger fra svenskeren.

Derudover vil der også, hovedsageligt på hjemmebane, være plads til at udfordre og prøve den kreative del af hjernen af, men dette skal dog helst foregå længere oppe på banen for at undgå unødvendige undertalssituatione r.

Hvis vi vender blikket mod forsvaret, vil Fredericia også her lægge langt nede mod eget mål. De defensive kræfter er nemlig langt fra hurtige, hvilket dog bliver en smule opvejet af deres store forudseenhed.

Backene vil få mulighed for at opsøge det offensive aspekt af spillet, hvilket jo dog ikke hænger sammen med den generelle defensive indstilling. Men hvorfor så dette? Svaret er simpelt - den ene af de to midtbanemænd, som for øvrigt, vil blive besat af Morten Bertolt, vil spille som en defensiv midtbane, og derved kunne holde adskillige angreb fra at blive slået ud mod fløjene. 

Udover det, er begge backs også bedst i det fremadgående spil.

Altså vil fokus blive lagt på kontrafasen, men der vil blive rig mulighed for, at prøve kreativiteten og de offensive kræfter af. Som oprykker er det dog obligatorisk at have styr på defensiven først, hvilket efter sæsonen helst skal have resulteret i overlevelse.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:36 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #171: 18 Maj 2008, 18:07 »

   NYHEDER FRA FREDERICIA
  1. KVARTAL ANNO SÆSON 2008/2009 – JULI, AUGUST OG SEPTEMBER
FC Fredericias fans hænder må være godt røde efter dette kvartal, for de har haft rige muligheder til at klappe. I Superligaen er en flot 8. plads blevet stadfæstet med adskillige sejre, bl.a. over rivalerne fra Vejle. Vejle, som lægger på 9. pladsen, er gået en del i stå efter dog at være startet godt i deres tilbagevending i toppen af dansk fodbold. Viborg og AC Horsens ligger allerede fast i bunden, mens FCK er gået i soloridt på toppen.

Efter
at Fredericias tilblivelse i det fineste selskab blev en realisering, og efter de i åbningskampen måtte lide et eftertrykkeligt 3-0 nederlag til Brøndby, har FC Fredericia kun kigget fremad. Med, hvad man kalder, champagnebold har de skudt sig ind i danskernes hjerter og også skudt sig ind som store favoritter til overlevelse.

Fredericia Ny Stadion har, på nær et par svipsere, vist sig som et uigennemtrængeligt slot, hvilket en 5-1 sejr over Randers understreger. I den kamp var Jens D.K. igen på sin sædvanlige bombardering af modstandernes mål, og han efterlod da også kampen med 4 mål i bagagen.

Ude har det dog også set godt ud, hvor en 3-0 sejr over rivalerne, Vejle, står som den største begivenhed. Hertil skal nævnes, at to af målene var rene perler. Begge sat ind af lejesvenden fra FCK, Morten Bertolt, som allerede nu har sat sit præg på det rødt klædte mandskab.

Der har dog også været nederlag, som kom bl.a. mod topholdet FCK og den overraskende, men fortjente andenplads AGF. Også Viborg har nydt en sejr over Fredericia, hvilket står som deres eneste i denne sæson hidtil.

Endnu en kamp, som bør nævnes, er den, som nu er kendt som ”massakre-kampen”. Hele 4 røde kort måtte uddeles, da FC Fredericia tabte ganske ufortjent ude mod et overraskende svagt og frustreret Aab-mandskab.

Så til Pokalturneringen, som kaster en smuk glans over FC Fredericia, der efter to kampe og to sejre står tilbage med en målscore på 8-1. Både Jens D.K. og Omar Andrade fik vist hvorfor de, på trods af deres unge alder, allerede spiller med i toppen af dansk fodbold, hvilket blev gjort ved hidtil at have scoret 3 mål hver. Jens D.K. er dog nok den foretrukne til 4. runde af cuppen, hvor FC Fredericia for anden gang i denne sæson møder FC Midtjylland. Det er kun at håbe, at det ikke ender som deres første møde, hvilken endte med skader til to FC Fredericia-spillere.

FC Fredericia har derved allerede en god chance for en billet til næste års Superliga, og også gode muligheder for advancering i cuppen, men for at bruge en gammel kliché, må man aldrig sælge skindet, før bjørnen er skudt.


« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:37 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #172: 18 Maj 2008, 20:39 »

Er der ingen, som vil fortælle om dette er det rigtige at gøre? Smiley

Hvordan synes I de er?
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #173: 18 Maj 2008, 20:45 »

Synes de seneste updates ser rigtig gode ud, har ikke fået læst dem, men går da i gang nu. Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #174: 18 Maj 2008, 20:48 »

Synes de seneste updates ser rigtig gode ud, har ikke fået læst dem, men går da i gang nu. Smiley

Det lyder godt Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #175: 18 Maj 2008, 20:51 »

Rigtig godt skrevet, en af sidens bedste blogs for tiden. Godt sat op, og det hele ser rigtig godt ud. Håber du klarer den i nedrykningskampen, men det virker som om, det nok skal gå.

Husk nogle enkelte stavefejl som "lægge", hvor der skal stå "ligge" og sådan. Ellers flot. Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #176: 18 Maj 2008, 20:57 »

Rigtig godt skrevet, en af sidens bedste blogs for tiden. Godt sat op, og det hele ser rigtig godt ud. Håber du klarer den i nedrykningskampen, men det virker som om, det nok skal gå.

Husk nogle enkelte stavefejl som "lægge", hvor der skal stå "ligge" og sådan. Ellers flot. Smiley

Mange tak for de store ord Smiley
Ja, der skal selvfølgelig ingen steder stå lægger, andet end ved pladsen, da det jo er i datid.
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #177: 21 Maj 2008, 21:31 »

Ja det er imponerende sprog og skrift og alt der som jeg har skrevet før Opstemt

Mangler Ligatabel ss
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #178: 23 Maj 2008, 16:39 »

Ja det er imponerende sprog og skrift og alt der som jeg har skrevet før Opstemt

Mangler Ligatabel ss

Igen tak.

Ligatabellen kan jeg dog ikke vise, da jeg er i næste sæson. Måske kan jeg lave den i noget smart grafik.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #179: 23 Maj 2008, 18:42 »

Har prøvet at sætte noget smart grafik ind - hvad synes I?
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010