home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51056 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #135: 23 Apr 2008, 21:50 »

Hmm følger jeg ikke med i geografi eller har randers skiftet landsdel

Randers er selvfølgelig østjysk, hvilket jeg nu har rettet. Håber ikke nogen fra Randers føler sig krænket crazy
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #136: 24 Apr 2008, 19:35 »

Jeg vil sige at jeg er meget imponeret over dit skriftlige og grafiske niveau og jeg kan næsten ikke vente med at høre om din overlevelse i Sas ligaen

PS. Så har jeg spillet på hold med dig i fodbold. Kristian Larsen 94'er
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #137: 24 Apr 2008, 20:45 »

Jeg vil sige at jeg er meget imponeret over dit skriftlige og grafiske niveau og jeg kan næsten ikke vente med at høre om din overlevelse i Sas ligaen

PS. Så har jeg spillet på hold med dig i fodbold. Kristian Larsen 94'er


Mange tak Smiley

Ja, tror måske jeg kan huske dig Wink
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #138: 25 Apr 2008, 11:14 »

OKay men imponerende
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #139: 25 Apr 2008, 15:13 »

Hvornår kommer den næste update?
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #140: 25 Apr 2008, 16:34 »

Hvornår kommer den næste update?

Måske idag.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #141: 25 Apr 2008, 17:51 »

    EN FAN SKRIVER
19.07.08 ¤ MIN DEBUT SOM TILSKUER
Jeg er netop vågnet her 24 timer siden min debut indenfor tilværelsen som ivrig fodboldtilskuer. Jeg vil nu fortælle om den.

En kammerat overtalte mig for et par dage siden til at se bare én fodboldkamp, og det skulle selvfølgelig være den lokale klubs kamp i anden runde af årets SAS-liga. Fodbold var, før igår, for mig, bare et spil, hvor 22 mennesker løber efter en bold. ”Hvorfor ikke bare give dem en hver?” tænkte jeg dengang, jeg endnu var uvidende om sportens sande glæder.

Efter i dag føler jeg mig som om, at jeg hele mit liv har levet i cølibat fra en ting, som jeg aldrig skulle have troet kunne stå mit hjerte så nært efter bare 90 minutter som ivrig tilskuer.

Tre af mine kammerater, som alle er ivrige supportere af den lokale klub FC Fredericia,
og jeg tog sammen på ”Den irske pub”, som ligger dybt nede i gågaden. Her nød jeg, sammen med dem, et par øl, før vi derefter kørte mod stadion.

Mine vrangforestillinger om et stadion blev her skudt ned, og mine kammeraters ord om god stemning og flotte omgivelser blev taget til nåde. Jeg fulgte spændt efter mine kammerater, som alle var iført røde trøjer, og gik mod en stentrappe, hvor en masse andre rødligt klædte fans var troppet op.

Jeg følte mig utrolig skamfuldt ved ikke at bære den røde farve, og jeg fik det indskud, at en rød trøje faktisk var obligatorisk. Heldigvis fjernede en af mine kammerater min skyldfølelse, da han gav mig en rød trøje påstemplet ordene ”Red Supporter”.

Pludselig mærkede jeg et adrenalinpust skydende igennem mit varme blod, hvilket var forsaget af en klinger tone fra en fløjte. Jeg vendte med et ryk mit hoved mod center af den flade bane.
Mens jeg masserede min nakke, som havde fået et vrid af det hurtige ryk, satte jeg mig ned på de hårde sten, for at nyde kampen i ro og mag. Det fik jeg dog ikke en chance for, for jeg skulle da til at opleve sport, som jeg aldrig har oplevet sport før.
 
Det lokale mandskab, altså FC Fredericia, spillede mod et hvid- og blåtklædt hold, som åbenbart kom fra Midtjylland. Flere slagsange blev, fra mine kammerater og de andre fans, svunget ud i den vibrerende luft mod udeholdet. Sangene gik primært på slagsætninger såsom ”God tur hjeeeem!”.

Uden at vide af det, begyndte jeg da også selv at stå med stemme til de, må jeg sande, ukreative vers, og jeg følte spændingen og adrenalinen pumpe dybt inde i min krop.

Efter et kvartes boldlosseri, går bolden pludselig i mål. Jeg ved ikke om jeg skal juble eller buhe, men da hovedpartiet af de tilstedeværende begynder at juble, begynder jeg også at råbe uhæmmet.

Mens pausen stod på med utallige øl, begyndte jeg at mærke alkoholen sive ind blodet, og der gik ikke længe før jeg, sammen med de resterende fans, var stangstiv.

Resten af aftenen er i det uvisse, men jeg ved, at det er et af de bedste øjeblikke i mit liv, og jeg fortryder ikke et eneste sekund. Faktisk har jeg besluttet mig for også at tage på stadion næste uge for at hylde den lokale klub.

-René Madsen
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:33 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #142: 26 Apr 2008, 14:21 »

Ingen, som har lyst til at skrive noget konstruktiv kritik omkring min nye synsvinkel?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #143: 26 Apr 2008, 15:20 »

Har I brug for en gennemgang af truppen?
Logged

larsenkrelle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #144: 26 Apr 2008, 16:55 »

Ja meget gerne og vil gerne se nogen ss af dine spillere.
Logged

If they gain another yard, i'm taking everyone out!
You blitz all night! Make sure they remember the night they met the Titans.

Remember the Titians

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #145: 26 Apr 2008, 17:46 »

jeg synstes at den nye stil virker god

hvordan endte kampen endelig ?
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #146: 26 Apr 2008, 17:48 »

Du får at se hvordan den endte i næste update Smiley

Ej, kan godt afsløre vi vandt 5-1, og holdet vi spillede imod hed Randers FC.

Jeg vil så lave en trupgennemgang i næste update, som kommer til at være fra et journalistisk synsvinkel.

Næste igen har jeg planer om, skal være en jeg-fortæller.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #147: 29 Apr 2008, 20:51 »

    REDSUPPORT.DK
20.07.08 ¤ FC FREDERICIAS TRUP; KAN DEN OVERLEVE?
Dette år står, for FC Fredericia, i overlevelsens tegn. Mens andre er forudset til at kigge opad i tabellen, skønnes det, at FC Fredericia blot får udsigt over nedrykningsstregen. Dette til trods for, de har samlet et konkurrencedygtigt hold.

MÅLMANDEN
Med den tidligere Vejle-spiller Stig Olsen, som langt fra præger forsvaret med rolighed, vil østjyderne få stort besvær med at holde nullet. Den eneste styrke, som Stig Olsen umiddelbart huser over, er hans reflekser. Hoppet fra 1. divisionen til Superligaen vurderes dog alt for stort for målmanden med de begrænsede evner.


FORSVARET
I det spinkle forsvar er det langt fra navnene, som slår sig fast i ens hoved. Det er derimod spillernes potentiale til at blive bedre. Med U21-spillerne Rang Shawkat og Nikolaj Hansen er der lagt baggrund på en stabil fremtid for forsvaret. Nikolaj Hansen, som sammen med Martin Henriksen skal være sidste skanse i det urutinerede Fredericianer-forsvar, står dog umiddelbart som det største talent, og han er spået en stor fremtid indenfor sporten, som vi alle nyder at være vidne til. Førstevalgene i forsvaret, på nær venstrebacken, Jes Bekke, er under 25 år, og det er derfor selvudsagt, at hvor skoen trykker er på det rutinerede område. Fredericia må dog håbe, at valget af potentiale frem for rutine vil bære frugt.


MIDTBANEN
Midtbanen står, på papiret, som det klart stærkeste led i Fredericias kæder. Med den fremtidige stjerne på det danske landshold, Jakob Rasmussen, har FC Fredericia en kompetent spilfordeler, som i denne sæson er spået til at få sit store gennembrud. Sammen med lånte Morten Bertolt vil han beklæde banen med smukke detaljer og skarpe afleveringer. På kanterne står de også stærkt, hvor bl.a. Lee Nguyen, Mads Jørgensen og Petter Furuseth-Olsen er udset til at husere. Unge og talentfulde Morten Foged er dog også udset til at få sin SAS-liga debut i denne sæson.


ANGREBET
Den utroligt offensive midt, Frederik Holster, skal ligge på toppen af banen, og enten afslutte eller ligge en stikning mod angriberen Jens D. Kristiansen. Kristiansen, som i sidste sæson hoppede fra ungt talent til stjerne hos østjyderne, har været på alles læber, men er blevet i FC Fredericia. En anden talentfuld angriber, som dog er udset til at sidde på bænken, skal dog også nævnes. Navnet er Omar Andrade, og han er kommet til Fredericia direkte fra Peru.


OPSUMMERING
På nær det knap så brede forsvar ligner FC Fredericia et hold, som vil og skal overleve i SAS-ligaen. Flere af spillerne er dog endnu ikke prøvet af på dette niveau, hvilket kan få sine minusser. De fleste fodboldfans kan dog kun håbe på, at det østjyske hold bliver i Danmarks bedste række, da holdet spillet utroligt flot og adrenalinpumpende fodbold.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2008, 15:55 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #148: 29 Apr 2008, 22:17 »

Screenshots lagt op. Læg specielt mærke til Jacob Rasmussen, som efter min mening, er den bedste spiller i SAS-ligaen set efter stats.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #149: 30 Apr 2008, 15:58 »

Ingen, som har en kommentar? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010