home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51114 gange)
Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #120: 22 Apr 2008, 13:58 »

Mange tak for, at du begrunder dalle 112.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #121: 22 Apr 2008, 17:50 »

    REDSUPPORT.DK
15.07.08 TRANSFERVINDUET BRINGER HÅB FOR EN NÆVNEVÆRDIG SÆSON
Sommerens hede spreder sig i disse dage over de kuldevante danskere. For mange er den steget til hovedet, men i Fredericia har man holdt hjernen kold.

Mens andre SAS-liga-klubber har gjort indkøb og salg, som i de flestes øjne synes latterlige, har FC Fredericia skrevet flere kvalitetsspillere på holdkortet end man før transfersæsonen skulle tro muligt. Bl.a. den forhenværende FCK-spiller, Nikolaj Hansen, forventes at få en vigtig rolle for mestrene fra 1. division.

21-årige Nikolaj Hansen nåede forinden hans skifte 4 kampe for de forrige danske mestre. Her imponerede han flere fodboldkyndige, men FCK valgte altså at lade ham i stikken ved ikke at forlænge hans kontrakt.

I FC Fredericia gjorde man dog hurtigt notits af dette, og dagen efter enden på Nikolaj Hansens FCK-kontrakt,
valgte han at skrive under på et langsigtet samarbejde med oprykkerne fra Fredericia.

En anden spiller, som under hurtige forhandlinger valgte at sætte sin underskrift på et bevis for samarbejde mellem ham og Fredericianerne, er Lee Nguyen. Den vietnamesiskfødte amerikaner nyder samme unge alder som Nicolaj Hansen, men har dog haft en noget mere nævneværdig karriere. Som fast inventar på sidste års Randers-mandskab gjorde han dog ikke meget væsen af sig, og derfor valgte den østjyske klub, at sælge Lee Nguyen til Fredericianer-klubben.

Af andre nævneværdige nye spillere, af de 10 tilkomne, er Sønderjyskes nu tidligere talent Rang Shawkat. Overgangsummen lå i nærheden af de 2 millioner, og derved kunne Rang Shawkat indskrive sig som et af de dyreste indkøb i den knap så lange FC Fredericia-historie.

Listen over tilkomne:
Nikolaj Hansen, Rang Shawkat, Lee Nguyen, Frederik Holster, Petter Furuseth-Olsen, Omar Andrade, Mads Jørgensen, Martin Bertolt (Lejekontrakt) og Lasse Qvist (Lejekontrakt).

Derved virker det nye FC Fredericia-mandskab klar til SAS-ligaen. Alligevel er der dog en ond rod i FC Fredericia, nemlig forholdet mellem manageren Christian Hallas og direktøren Stig Pedersen. Denne interne rod er af flere fra klubben blevet beskrevet som barnlig og unødvendig, men hovedpersonerne selv udelukker dog et ethvert rygte om stridigheder.

Indkøbene ser altså god ud, men niveauet er højere end FC Fredericia er vant til, og FC Fredericia er altså før sæsonen klare nedrykningaspirante r. Årets spørgsmål i Fredericia er altå, om de rødklædte vil rykke ned eller ej. Desværre har vi dog ikke andet valg, end at sætte en øl og fødderne på bordet og vente på svaret.
« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:31 af Hallas » Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #122: 22 Apr 2008, 17:58 »

Jeg har bestemt at følge i majvangs fodspor og lave en blog udfra forskellige synsvinkle.

De tre vil være:

1. Jeg-fortæller.
2. Journalist. (Den forhenværende)
3. En fan skriver.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #123: 22 Apr 2008, 18:05 »

Vil forresten meget gerne høre Jeres mening om genreskiftet.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #124: 22 Apr 2008, 18:17 »

Syntes det er en fremragende update! Forstår ikke lige hvad du mener med det du lige har skrevet, skal vi vælge en ny skrive måde?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #125: 22 Apr 2008, 18:19 »

Syntes det er en fremragende update! Forstår ikke lige hvad du mener med det du lige har skrevet, skal vi vælge en ny skrive måde?

Nej, vil bare gerne høre Jeres mening om, at skrive med 3 forskellige synsvinkler.
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #126: 22 Apr 2008, 18:22 »

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke har lagt mærke til denne blog, mærkeligt for den er rigtig god. Har dog kun læst de sidste par updates, men du skriver rigtigt godt. Men lidt om skrivemåden, jeg synes du selv skal bestemme. Men "en fan skriver" lyder meget spændende, men de to andre lyder også spændende.
Nogen gode indkøb du lige har fået hentet dig, mange af navnene kender man jo godt, Lasse Qvist plejer at være god for de mindre klubber. Bliver spændende og følge dig i Sas Ligaen, håber du kan holde dig oppe, for det er nogle rigtige gode indkøb du har fået gjort dig.
Glæder mig til at følge med i denne blog.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #127: 22 Apr 2008, 18:38 »

Jeg må ærlig indrømme at jeg ikke har lagt mærke til denne blog, mærkeligt for den er rigtig god. Har dog kun læst de sidste par updates, men du skriver rigtigt godt. Men lidt om skrivemåden, jeg synes du selv skal bestemme. Men "en fan skriver" lyder meget spændende, men de to andre lyder også spændende.
Nogen gode indkøb du lige har fået hentet dig, mange af navnene kender man jo godt, Lasse Qvist plejer at være god for de mindre klubber. Bliver spændende og følge dig i Sas Ligaen, håber du kan holde dig oppe, for det er nogle rigtige gode indkøb du har fået gjort dig.
Glæder mig til at følge med i denne blog.

Mange tak for de dejlige ord Smiley

Ja, er også selv overrasket over, at jeg kunne lokke så gode spillere til. Flere af dem bliver dog reservespillere indtil videre.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #128: 22 Apr 2008, 22:49 »

Forord tilføjet. Læs for at få mere forståelse, hvis du er hoppet ind midt i historien Smiley
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #129: 23 Apr 2008, 14:01 »

dine updates er rigtig gode vær gang
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #130: 23 Apr 2008, 16:03 »

dine updates er rigtig gode vær gang

Mange tak for de dejlige ord Smiley
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #131: 23 Apr 2008, 16:09 »

Vil gerne ønske dig held og lykke med at vinde SAS ligaen Smiley. Du har helt sikekrt de fornødne midler
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #132: 23 Apr 2008, 16:13 »

Vil gerne ønske dig held og lykke med at vinde SAS ligaen Smiley. Du har helt sikekrt de fornødne midler

Det mener jeg ikke jeg har endnu, men det skal nok komme Smiley
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #133: 23 Apr 2008, 17:56 »

   
En anden spiller, som under hurtige forhandlinger valgte at sætte sin underskrift på et bevis for samarbejde mellem ham og Fredericianerne, er Lee Nguyen. Den vietnamesiskfødte amerikaner nyder samme unge alder som Nicolaj Hansen, men har dog haft en noget mere nævneværdig karriere. Som fast inventar på sidste års Randers-mandskab gjorde han dog ikke meget væsen af sig, og derfor valgte den nordjyske klub, at sælge Lee Nguyen til Fredericianer-klubben.


Hmm følger jeg ikke med i geografi eller har randers skiftet landsdel
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #134: 23 Apr 2008, 21:14 »

Hmm følger jeg ikke med i geografi eller har randers skiftet landsdel

Mente da Randers lå i det nordjyske? Huh

Er det så det midtjyske?
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010