home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fredericia mod toppen!
0 Brugere og 34 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Fredericia mod toppen!  (Læst 51090 gange)
vondracek
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #90: 13 Apr 2008, 18:21 »

Fanstastisk Hallas! Og ja sikke en ynkelig restaurant - De servere jo ingengang kylling. Ej haha spøg til side.
Hvilken fantastiske begivenhed du har skrevet ind som et nyt kapitel i historiebøgerne. Fredericia i SAS ligaen kommer vi næppe til at se, og et ubesejret mandskab i 26 kampe er nok også en utopi.
Jeg har stadig ikke ændret min mening omrking dine skriftlige færdigheder og du ved godt hvad jeg fortsat mener om dem.

Rigtig flot update Hallas og tillykke med mesterskabet. Næste stop; Champions League!
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #91: 13 Apr 2008, 18:23 »

Fanstastisk Hallas! Og ja sikke en ynkelig restaurant - De servere jo ingengang kylling. Ej haha spøg til side.
Hvilken fantastiske begivenhed du har skrevet ind som et nyt kapitel i historiebøgerne. Fredericia i SAS ligaen kommer vi næppe til at se, og et ubesejret mandskab i 26 kampe er nok også en utopi.
Jeg har stadig ikke ændret min mening omrking dine skriftlige færdigheder og du ved godt hvad jeg fortsat mener om dem.

Rigtig flot update Hallas og tillykke med mesterskabet. Næste stop; Champions League!

Ja, lorterestaurant!

Sidste år var Fredericia faktisk på andenplads i et stykke tid, men vi fik dog gummiben til sidst. Nu skal jeg nok føre dem fremad, og som du selv siger, Champions League er næste stop. Ej, nu skal jeg lige nuppe en midterplads i Suppen, så må vi se.
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #92: 13 Apr 2008, 19:07 »

det er for vildt du havner i sas ligaen med FCF, den er meget god,
edit: kan du ikke lave et screenshot af dit hold vil gerne se det
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #93: 13 Apr 2008, 19:32 »

det er for vildt du havner i sas ligaen med FCF, den er meget god,
edit: kan du ikke lave et screenshot af dit hold vil gerne se det

Det må du da.

TRUPPEN
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #94: 13 Apr 2008, 19:45 »

Tak...
kan du ikke vise taktikken??
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #95: 15 Apr 2008, 20:01 »

8. juni, 2008

Da jeg kommer ind af entréen, bliver jeg hurtigt mødt af en stinkende og uudholdelig lugt – ensomhed.

Vi har lige spillet vores sidste kamp i 1. divisionen, og som sædvanlig var jeg den første til at bryde ud i glædessang og jubel. Efter kampen blev jeg, af spillerne, smidt rundt med som en kludedukke.

Det forblev dog ved den korte jubel, som jeg med min hurtige afgang forstummede brat. For ikke at gøre hverdagen for triviel, afsagde jeg chancen for at feste og drikke natten igennem.

I stedet sidder jeg nu i dette rum langt hinsides den virkelige verden og føler mig afskåret fra andre menneskelige skikkelser.

Som en anden majestæt går jeg i en triumferende gang mod højsædet, hvor mit skrivebord står. En udsigt over den ganske havn, skal nu til at danne rammer for uendeligt mange timers arbejde. I mit forskruede hoved er den næste sæson allerede begyndt, og vi skal overleve!

På skrivebordet ligger en hvid mappe, hvorpå ordet ”EMNER” er påsæt med amatøragtige hæfteklemmer. På trods af før at have studeret mappens indhold, som skulle jeg op til eksamen i materialet, skimter jeg endnu engang de kaffegrumsede papirer.

Som en anden student river jeg metodisk side for side ud af mappen, for derefter at krølle det sammen og så bombardere min papirkurv. På papirerne står nemlig den pureste omgang lort nogensinde skrevet. Skriverens staveevner er ligeså pivringe som hans talentspejderevner.

”Er det Per Knudsen?”, siger jeg hårdt og kommanderende i telefonrøret, efter at jeg har trykket de 8 obligatoriske cifre ind. ”Ja, det er mig” lyder det. Mit forhold til staben omkring klubben er på nuværende lig nul, og det er derfor ingen overraskelse, at manden i den anden ende af røret ikke kan kende min stemme.

”Gør dig ikke den ulejlighed at møde op på arbejde i morgen” siger jeg. ”Du er nemlig fyret, men kan forvente en sum på 50.000 kr. i kompensation”. Uden videre eftertanke smækker jeg hårdt røret ned i den i forvejen medtagede telefonholder og lader derved ikke talentspejderen komme med en unødvendig tale i forhåbning om at beholde sit job.

Med min tid i dansk fodbold har jeg forbindelser, og dem har jeg i sinde at tage i brug. To timer og uendeligt mange telefonopkald senere, og jeg har tilført de næste par dages skemaer adskillige spillersamtaler.

Med unytte kigger jeg på mit armbåndsur, bare for at sikre mig, at kl., som væguret siger, er halv tre om natten.

Efterladt til mine egen ensomhed smider jeg mig hårdt og tungt ned i den hvide og bløde seng. Hovedpuden omfavner mit ansigt, og blot få sekunder senere bobler jeg hen i en dyb søvn.


 

« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:25 af Hallas » Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #96: 15 Apr 2008, 20:28 »

Jeg elsker denne blog!
Sådan er det bare - intet mindre kan gøre det! Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #97: 15 Apr 2008, 20:29 »

Jeg elsker denne blog!
Sådan er det bare - intet mindre kan gøre det! Thumbs Up

Mange mange tak.

Dejligt med en trofast læser.
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #98: 15 Apr 2008, 20:38 »

Mange mange tak.

Dejligt med en trofast læser.
Dejligt med en trofast skribent  Wink
Dog, er der en ting der pirrer mig - kan du ikke i starten af dine indlæg lave et link til stillingen af ligaen?
I stedet for nederst hvor man ikke ser det  Thumbs Up
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #99: 15 Apr 2008, 20:44 »

Dejligt med en trofast skribent  Wink
Dog, er der en ting der pirrer mig - kan du ikke i starten af dine indlæg lave et link til stillingen af ligaen?
I stedet for nederst hvor man ikke ser det  Thumbs Up

En anden mener også, at jeg burde dette, så tror jeg vil finde ud af noget.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #100: 15 Apr 2008, 20:48 »

Hvad med sådan, som jeg har lavet det nu?
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #101: 15 Apr 2008, 20:59 »

synes det er perfekt. men der er en ting som jeg ikke kan forstå, der står: Fc Fredericia fejrede kunne idag fejre...Huh
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #102: 15 Apr 2008, 21:02 »

synes det er perfekt. men der er en ting som jeg ikke kan forstå, der står: Fc Fredericia fejrede kunne idag fejre...Huh

Ja, det var en skriftlig fejl, men da grafikken er lavet i Adobe Photoshop har jeg ikke tålmodighed til at lave det om.
Logged

dalle112
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #103: 15 Apr 2008, 21:06 »

Ja, det var en skriftlig fejl, men da grafikken er lavet i Adobe Photoshop har jeg ikke tålmodighed til at lave det om.

Det gør ikke noget alle kan lave fejl men hovedsagen er at jeg forstod det... Smiley Smiley Smiley Smiley
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Jeg vil til tops!
« Svar #104: 18 Apr 2008, 22:12 »

11. juli, 2008

”Rrrruuhh” skriger gruset og dækkenes skridninger, da jeg lader bilen skride ind over parkeringspladsen. Før jeg træder ud af den nu stillestående og derfor kedelige bil, lader jeg blikket falde over biluret, og når lige at se, at jeg er et par minutter for sent.

Med næsten løbende skridt begiver jeg mig mod de røde bygninger, som blot er få stenkast væk.
Dér er han – den vietnamesiskfødte amerikaner. Mine næsten lalleglade armbevægelser møder han med et anerkendende nik. Atypisk for amerikanere er han af god form, og ser slank og sund ud.

”Skal vi gå ind?” siger jeg spørgende og peger med en åben hånd mod bygningerne. ”Lad os det” lyder det fra ham. Før jeg drejer skoen tager jeg lige et kort og vurderende blik på manden, som jeg er fast besluttet på at tilegne klubben.

Da vi når døren iført store hvide bogstaver sigende ”forhandlingslokale”, indbyder jeg ham slesk til lokalet med de røde vægge, som danner de sædvanlige omgivelser i min hverdag, og forhåbentlig bliver de også hans hverdags omgivelser. Jeg sætter mig ved det røde ovale bord i lokalets centrum, for derefter at blive efterfulgt i akten af amerikaneren.

Amerikaneren stikker mig et lidt vagt håndtryk og stammer derefter disse vaklende sætninger: ”Først må jeg lige erklære mig utrolig glad for denne chance, som jeg aldrig havde troet sandsynlig”. At disse ord skulle komme fra ham, som jeg kun i mine dybeste drømme ville kunne skaffe til klubben, er noget af en overraskelse for mig, som ellers ikke lader sig overraske så let. Alligevel giver hans ord mig et overtag i denne samtale.

”Glad er også det eneste, som du i dit sted kan være for denne chance” fortæller jeg ham. ”Ikke desto mindre ønsker jeg dig til klubben, da jeg indser at dine tekniske evner godt kan begå sig på dette niveau. I hvert fald ligger de betydelige niveauer over resten af det hold, som jeg dog, på det yderste, håber at forstærke”.

Forskrækket over den lidt hårde tone, sætter han sig en smule dybere i sædet og lader mig fortsætte min prædiken. Jeg skubber kontraktpapirerne, som i forvejen er sat i stand, over mod ham, og fortsætter: ”Jeg har tænkt mig at føre FC Fredericia frem i lyset som Danmarks bedste klub, og jeg håber, at du vil tilskrive dig den ære, at være på vores holdkort. Du kan nærlæse kontrakten, men højest i fem minutter, for længere strækker min tålmodighed ikke”.

Jeg kan fra mit tronende sæde se på hans ansigt, at han ikke er videre tilfreds med kontraktudbuddet, men dog vælger han at skrive under. Hurtigt river jeg papirerne ud af hånden på ham, og uden et eneste fåmælt håndtryk går jeg ud af det røde lokale, efterladende ham blank for spørgsmål og fuld af uvidenhed.

Da jeg kommer hjem skriver jeg ham dog en e-mail hvor på står, at han næste dag kan møde op til træning kl. 9 på anlægget i KFUM Parken. En vigtig træning, da der nu blot er fem dage til premierebraget mod mestrene fra Brøndby.

« Seneste Redigering: 01 Jun 2008, 21:29 af Hallas » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010