home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:59 Lavilldrymn Blogs ethyl phenethylcarbama...
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 585 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Største flops...
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Største flops...  (Læst 4140 gange)
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

Største flops...
« : 24 Mar 2008, 12:23 »

Hvem er den største fuser i har købt ?

Den er nem for mig. Thomas Hitzlsperger. Hentet for 110mil. og i han første 11 kampe, modtager han  syv 6´taller i rating, og får 2 røde kort.

Hvem er jeres  ?

Viva Ronaldo ! §

dasmessi
Gæst

Sv: Største flops...
« Svar #1: 24 Mar 2008, 18:22 »

Hvem er den største fuser i har købt ?

Den er nem for mig. Thomas Hitzlsperger. Hentet for 110mil. og i han første 11 kampe, modtager han  syv 6´taller i rating, og får 2 røde kort.

Hvem er jeres  ?
Min er nok Micha Kadlec for 45 mio til FCK, han spillede 15 kampe og fik 7 advarsler. (PS. Han er tjekkisk back Opstemt)

Dregildinho
Lilleputspiller
*

« Svar #2: 24 Mar 2008, 18:26 »

Min må være Martin Vingaard til mit Fcm hold. Han blev årets spiller i superligaen og tænkte at han ville være en god offensiv midtbanespiller for mig. Hentede ham for 15 mill, solgte ham sæsonen efter tilbage for 5 mill efter et meget dårligt år med ham.

BHF
Juniorspiller
**

« Svar #3: 24 Mar 2008, 18:31 »

Det må være Fabio Quagliarella. Købte ham til mit Roma hold efter 1.sæson, hvor han blev topscorer med 30 mål.
Da han kom til mig scorede han 7 mål på en sæson. Men solgte ham heldigvis til Espanyol for 16 mio £ og jeg købte ham selv for 14, så det var dejligt at jeg tjente på ham

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 24 Mar 2008, 18:33 »

Cisse til City. 110 mil, 10 kampe 0 mål. Men blev stadig nummer 3, da Bianchi og Bojinov måtte tager over for ham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #5: 24 Mar 2008, 19:44 »

Den dyreste jeg har haft, var nok Papa Guye som jeg var dum nok til at give £3.3mio for, som backup DC'er i Hull.. Han spillede næsten aldrig, blev utilfreds, og blot 1½ år efter solgte jeg ham til Ejido for £300k

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager

« Svar #6: 24 Mar 2008, 20:19 »

Mit største flop må være Bogdan Stancu til Brøndby for 15 millioner i første sæson... Han skulle have været den perfekte makker til Duncan.. Han gjorde det egentlig fint i de to første kampe hvor han lavede 2 kasser... Fedt tænkte jeg Hævet Øjenbryn.. Endelig er det lykkedes mig at finde en angriber med mål i støvlerne Thumbs Up

Problemet var at det var de sidste 2 mål han fik lavet i efteråret.. Samtidig med at mit hold var i kæmpe krise gik han forrest i uduelighed... Mit hold kom egentlig til relativt mange chancer men han brændte alt... Det var ligemeget hvor han fik den, eller hvordan han fik den så brændte han... Tror han nåede at brændre 4 chancer hvor der var frit mål...   Thumbs Up

Da efteråret var færdigt, og jeg lå nr 11(  Græder ticked off Ubeslutsom Shockeret) ville jeg lige se hvor mange friløbere han havde brændt... Mener det var 29 friløbere på en halvsæson...  crazy... Ikke nok med det, så blev han uvenner med duncan, og kunne pludseligt heller ikke falde til i området ticked off... Okay tænkte jeg... Sikkert bare begynder vanskelighed... Men jeg blev klogere... Gud hjælpe mig om han ikke formåede at brænde 6 friløbere i første kamp i foråret mod randers hvor jeg taber 2-1... Så lavede han godt nok hattrick mod agf ude, fordi de måtte stille med deres tredjemålmand Grin...

Kampen efter mod ob fortsatte han ufortrødent med at brænde friløbere... Jeg tabte 2-1 og blev fyret....

Jeg får stadig grå hår i hovedet, bare ved tanken af den umulige/uduelige rumæner ticked off Græder Sur

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

« Svar #7: 24 Mar 2008, 20:25 »

Han lyder godt nok heller ikke særlig succesfuld.

Har heller ikke været tilfreds med KieBling(tysk dobbelt s)

Han scorede 4 mål i 21 kampe og chancerne væltede ellers også ind til ham.

Viva Ronaldo ! §

verdenskrig
Manager

« Svar #8: 24 Mar 2008, 20:28 »

Han lyder godt nok heller ikke særlig succesfuld.

Har heller ikke været tilfreds med KieBling(tysk dobbelt s)

Han scorede 4 mål i 21 kampe og chancerne væltede ellers også ind til ham.

Minder vel meget om Stancu... Og man har bare lyst til at slå hånden igennem computer skærmen ticked off Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AaronLennon
Gæst

« Svar #9: 24 Mar 2008, 20:32 »

Mit største flop var Lorik Cana for Atletico!!! Man skulle tro han spillede uden støvler, han kunne godt aflevere bolden med kun til modstanderne.... Hans stats var lokkemad!

verdenskrig
Manager

« Svar #10: 24 Mar 2008, 20:37 »

Mit største flop var Lorik Cana for Atletico!!! Man skulle tro han spillede uden støvler, han kunne godt aflevere bolden med kun til modstanderne.... Hans stats var lokkemad!
funny funny funny funny Grinern citat Thumbs Up

Men ja kender dem kun alt for godt.. Man skal virkelig se på ALT når man køber en spiller, ellers køber man ofte katten i sækken Ubeslutsom!!!

Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #11: 24 Mar 2008, 20:40 »

Nu kommer der nok lidt af en bombe!
Mit største flop til dato er Christiano Ronaldo i Barcelona, han kunne intet! Købte ham i dyre domme, men endte med at sælge ham efter to sæsoner for bare 100mio...
Han var virkelig utrolig ringe, over de to sæsoner var hans gennemsnit 6.12, og han spillede altså 28 kampe, inden mål og blot 2 assist, derfor køber jeg af princip aldrig Christiano Ronaldo mere Skuffet

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

verdenskrig
Manager

« Svar #12: 24 Mar 2008, 20:44 »

Nu kommer der nok lidt af en bombe!
Mit største flop til dato er Christiano Ronaldo i Barcelona, han kunne intet! Købte ham i dyre domme, men endte med at sælge ham efter to sæsoner for bare 100mio...
Han var virkelig utrolig ringe, over de to sæsoner var hans gennemsnit 6.12, og han spillede altså 28 kampe, inden mål og blot 2 assist, derfor køber jeg af princip aldrig Christiano Ronaldo mere Skuffet

Hvor brugte du ham Rullende Øjne

Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #13: 24 Mar 2008, 20:45 »

Hvor brugte du ham Rullende Øjne

Brugte ham såmænd som højrekant Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

PGReimer
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 24 Mar 2008, 20:48 »

Brugte ham såmænd som højrekant Smiley

Skulle lige til at skrive hvad fanden laver du også  Grin Men læste det som om du brugte ham som målmand  Forseglede Læber

tror jeg tog fejl af det såmænd  Peace

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010