|
vesperGT
|
|
Der blev ikke spurgt til modkandidater, hvorfor der ikke var nogen der meldte sig! Phoenix prøvede at fuske sig til posten
Hov Hov, det der er injurier  Men omkampen er i gang 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
ja, men du fik jo stemmer imens du fuckede op i det hele. Derfor fører du - ellers havde El Kun eller Quimby fået flere stemmer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Jamen jeg kommer da med glæde med en ny: [center]Grunden til at jeg skal være Best. Formand i Store Patter A/S: Jeg er glad for patter i alle afskygninger, men skal lade de alt for store patter blive herhjemme. Patter er en dyd / Store patter er en fryd Jeg elsker patter / Så det batter Jeg prøvede ikke at fuske mig til posten / Kvinders store patter kommer med kosten (Mad) Så stem på mig / Så bliver arbejdet en leg Let the game begin 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Vote Bart - Jeg stiller op !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Med mig som formand vil vi få tider som aldrig før. Tider med patter i perfekt størrelse, store patter små patter! Ligesom I og kvinderne vil have dem. Hvis i stemmer på mig vil I samtidig se en god økonomi. Stem på mig, og det vil være som du vil have det! Jeg støtter patter i både små og store størrelser.
BenMusalho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Med mig som formand vil vi få tider som aldrig før. Tider med patter i perfekt størrelse, store patter små patter! Ligesom I og kvinderne vil have dem. Hvis i stemmer på mig vil I samtidig se en god økonomi. Stem på mig, og det vil være som du vil have det!
BenMusalho
Tough Room..... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
N17
|
|
Når RCD stiller op, så bliver du da nødt til at nulstille valgkampen. Den skal nulstilles og først igang når alle kandidater er kommet med deres tale!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Når RCD stiller op, så bliver du da nødt til at nulstille valgkampen. Den skal nulstilles og først igang når alle kandidater er kommet med deres tale!!!!
Hermed gjort rasmus modsat
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Alt den der store patte snak fylder mit hoved med alt for pjak Phoenix han vinder ikke afstemning' Hans patte snak gi'r en dårlig stemning
Åhh kære Phoenix Tag dig sammen Tag nu og gååå
der er det du er ene om at elsker' patter, der kan fyldes med mælk og rom Quimby gi'r dig aldrig lov til at smutte på patte orlov!
Åhh kære Phoenix Tag dig sammen Tag nu og gååå
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
Vote Bart !
Hvis i vælger mig vil i være sikker på at Patter bliver en hverdag her på FMF / Vote Bart ! Hvis i vælger mig bliver patterne ikk alt for store / For store er ja well grose Hvis i vælger mig kan i spille den af på jer selv / Evry singel day ! Husk at en stemme på Bart er en stemme på en lover ! / VOTE BART !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Vote Bart !
Hvis i vælger mig vil i være sikker på at Patter bliver en hverdag her på FMF / Vote Bart ! Hvis i vælger mig bliver patterne ikk alt for store / For store er ja well grose Hvis i vælger mig kan i spille den af på jer selv / Evry singel day ! Husk at en stemme på Bart er en stemme på en lover ! / VOTE BART !
Den var god!!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Med mig som formand vil vi få tider som aldrig før. Tider med patter i perfekt størrelse, store patter små patter! Ligesom I og kvinderne vil have dem. Hvis i stemmer på mig vil I samtidig se en god økonomi. Jeg støtter patter i både små og store størrelser. Stem på mig, og det vil være som du vil have det! Stem på mig og du vil få patter! De andre laver rim. Det behøves vi ikke. Vi behøver patter!
Vote BenMusalho
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
RCD
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
barca4ever2
|
|
Skal vi ikke også have en debat hvor kandidaterne stiller spørgsmål til hinanden??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Skal vi ikke også have en debat hvor kandidaterne stiller spørgsmål til hinanden??
ENIG
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|