|
vesperGT
|
|
kan man det?
Det troede jeg, men det ser ikke sådan ud?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
[img*]http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=13446.new#new]http://i26.tinypic.com/2ihox2p.png[/url][/img] hvem har lige gjort det  uden stjernen men med mellemrum
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Jeg giver op
EDIT: Mht billedet altså
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Vi er legioner/Ikke til bondekoner/ Nej/Vi er til store meloner!/ Vi vil se vilde råbe eksplosioner/ Når formanden Phoenix råber "PATTER" i de megafoner/ De må gerne være uægte/Ligemeget om det er pat-manipulationer/ Vi er til patter/Uanset om de er ægte eller silikoner/ Det skal bare være store patter/Og gerne flere millioner/ Vi er til patter i store portioner/Det er en af vores religioner/
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 23 Mar 2008, 20:17 af Cesc »
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Vi er legioner/Ikke til bondekoner/ Nej/Vi er til store meloner!/ Vi vil se vilde råbe eksplosioner/ Når formanden Phoenix råber "PATTER" i de megafoner/ De må gerne være uægte/Ligemeget om det er pat-manipulationer/ Vi er til patter/Uanset om de er ægte eller silikoner/ Det skal bare være store patter/Og gerne flere millioner/ Vi er til patter i store portioner/Det er en af vores religioner/
FUCK! et nice rim  WOOW DET ER GODT! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Det her skal være foreningens trosbekendelse 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
 Nicole, hun har hvad jeg kan lide!  Amaaaziiing! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Det her skal være foreningens trosbekendelse  Jeps.. Alle sammen hånden på hjertet: Vi er legioner/Ikke til bondekoner/ Nej/Vi er til store meloner!/ Vi vil se vilde råbe eksplosioner/ Når formanden Phoenix råber "PATTER" i de megafoner/ De må gerne være uægte/Ligemeget om det er pat-manipulationer/ Vi er til patter/Uanset om de er ægte eller silikoner/ Det skal bare være store patter/Og gerne flere millioner/ Vi er til patter i store portioner/Det er en af vores religioner/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Amaaaziiing!  Ja, store patter og dejligt smil...... Så fås det ikke meget bedre
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Hvad skal mottoet være? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niko
Gæst
|
|
Hvad skal mottoet være?  Store patter - er noget der batter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Store patter - er noget der batter!
Good One
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BenMusalho
Gæst
|
|
Store patter - er noget der batter!
Eller: Store Patter - Gør så jeg klatter (  ) Store Patter - Skal være så store så de smatter (  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|