home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 571 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167246 gange)
Thore
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #150: 29 Okt 2011, 11:37 »

Det er da befriende at de begge to fortæller hvad det handler om, det var da helt rart og høre  Smiley
Men desværre ærligt med Svensson, for han kunne sagtens udvikle sig til en rigtig god spiller.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager

« Svar #151: 29 Okt 2011, 11:39 »

Det er da befriende at de begge to fortæller hvad det handler om, det var da helt rart og høre  Smiley
Men desværre ærligt med Svensson, for han kunne sagtens udvikle sig til en rigtig god spiller.

Ja han har sgu potentiellet og har da også vist glimt af det før, men desværre har han aldrig slået rigtigt i gennem.
Vi kan nok ikke få det store for ham, men jeg håber da vi sælger ham til en klub som kan hjælpe ham med at udvikle sig.

Thore
Manager

« Svar #152: 31 Okt 2011, 20:59 »

http://www.bold.dk/nyt/Silkeborg-forlaenger-med-Troels-Bech

Det er jo fantastisk!

Den danske træner jeg bedst kan lide, så det jo bare fantastisk vi har ham lidt længere  Smiley
Jeg syntes også han har gjort det rigtig godt i Silkeborg. Han har til tider ikke haft det bedste spillemateriale, men har godt nok fået det bedste ud af det.
Han har også vist sig dygtig til at motivere holdet, når de kommer ind i en krise.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Soeby
Reserveholdsspiller

« Svar #153: 06 Nov 2011, 16:20 »

Fantastisk resultat idag!
Jeg var så heldig at sidde på bænken, og det var en fantastisk oplevelse.
- Også super godt for Marvin at få sit første mål, det har han ventet længe på! Smiley

Ariana Grande
Manager

« Svar #154: 06 Nov 2011, 16:21 »

Fantastisk resultat idag!
Jeg var så heldig at sidde på bænken, og det var en fantastisk oplevelse.
- Også super godt for Marvin at få sit første mål, det har han ventet længe på! Smiley

Jeg var så dum at blive hjemme crazy
Fortryder det godt og grundigt lige nu.
Men fantastisk vi fik en sejr!
Og ja, det er fantastisk at Marvin er kommet i gang.

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #155: 06 Nov 2011, 16:30 »

Det var så smukt at se så kyniske vi var i vores afslutninger, det har vi godt nok savnet i nogle kampe tidligere på sæsonen. 4-1 er måske lige en anelse misvisende i forhold til spil og chancer i kampen, men den tager vi sgu med (:
Farvel bundstrid (- velkommen Europa?) (;

Vuelve la ilusión

Ariana Grande
Manager

« Svar #156: 06 Nov 2011, 16:32 »

Det var så smukt at se så kyniske vi var i vores afslutninger, det har vi godt nok savnet i nogle kampe tidligere på sæsonen. 4-1 er måske lige en anelse misvisende i forhold til spil og chancer i kampen, men den tager vi sgu med (:
Farvel bundstrid (- velkommen Europa?) (;

Europa er jeg stoppet med at håbe på!
Jeg var alt for skuffet sidste sæson over hvor tæt på vi var, men alligevel så langt væk...
Dog synes jeg det ser positivt ud når man kigger på tabellen Smiley

crille759
Ynglingespiller

« Svar #157: 06 Nov 2011, 16:36 »

Klasse silkeborg! christian holst er vild!

Fm er gud og chelsea er vilde! Smiley

Thore
Manager

« Svar #158: 06 Nov 2011, 17:25 »

Awesome!
Det er godt nok en god periode vi er kommet ind i. Lad os håbe den forsætter efter landskamps pausen!

Ariana Grande
Manager

« Svar #159: 22 Nov 2011, 23:46 »

Og det gjorde den så med en 2-0 sejr over AGF!

http://mja.dk/artikel.php?node_id=89136&click_origin=top_slideshow

Well, well, well.
Så kører vi igen. Det har så vidt jeg husker været på banen før. Der har ligefrem været tegninger og placeringen var bestemt. Men det hele blev droppet igen på grund af kommunen ikke har financerne til det. Nu melder vores kære Lars Larsen sig så ind i kampen.

Dog mener jeg at han har været inde i kampen før og der aldrig er sket mere.
Men han siger jo også her at han skal have flere firmaer med da han ikke vil financerer det hele selv, men gerne vil give"lidt penge" til et nyt stadion.

Problemet i Silkeborg er bare, at selvom vi har tonsvis af rige mennesker og firmaer, så er der ingen der vil tage fingeren ud af røven og støtte op om noget lokalt!

Jeg tror ikke vi skal lægge det store i denne "nyhed" og jeg tror stadig der går mange år før vi kan få et nyt stadion at se i Silkeborg.

Ariana Grande
Manager

« Svar #160: 27 Nov 2011, 20:36 »

Jeg gider faktisk ikke skrive det store.
At tabe til FCN er O.K, men at være så ringe når man gør det er ikke O.K.

1. Vores forsvar sejlede og var piv åbent.

2. jeg regner med at spillerne kender offside reglen. Men jeg tvivler sgu. Vi står jo offside konstant. Det er til at blive idiot af. HOLD NU LINJEN!

Ariana Grande
Manager

« Svar #161: 29 Nov 2011, 20:14 »

Svensson loller rundt med Esbjergs reserve hold her i dag.
Mon ikke han ender der. Silkeborg er i hvert fald i følge medierne villige til at rive hans kontrakt over hvis de vil have ham.
er lidt splittet. Synes det er fint vi skiller os af med ham hvis han ikke har ydet sit bedste, men synes det er noget pez at vi ikke får noget for ham.

Men ikke alle talenter kan jo blive til noget. Han var dog en jeg havde stor tro til tidligere.

Ariana Grande
Manager

« Svar #162: 04 Dec 2011, 20:18 »

Vild kamp i går og vildt after party Opstemt
Er lige stået op, og fuck det er lækkert med en god afslutning på halvåret. Og hvilken en!
Overvintring på 6 pladsen er i den grad langt over hvad jeg turde forvente! Efter den flotte 5 plads sidste sæson turde jeg ikke rigtigt håbe på noget, men det her er fantastisk! Ser frem til foråret!

Ariana Grande
Manager

« Svar #163: 23 Mar 2012, 20:31 »

Well i min sidste besked herinde skrev jeg at jeg ser frem til foråret.
Det gjorde jeg også, men det har godt nok været en blandet start synes jeg.

Først og fremmest var bekymringerne allerede store inden kampen mod Køge, eftersom vi stod med et ocean af skader, samt et salg af Martin Ørnskov. Dog skal der ikke være tvivl om at vi havde fortjent bedre end et 1-0 nederlag. Uanset hvad vores ineffektivitet ikke forsvares. At tabe mod HB Køge er altså for dårligt. HB Køge er et hold ALLE skal slå. Og hvad det angår har vi fejlet groft. Vi har givet dem begge de sejre de har i denne sæson og hvis vi bare havde vundet dem, ville tingene se langt mere positivt ud (Dermed ikke sagt at tingene ikke er positive lige nu, for det er sgu okay!)

Næste kamp mod SønderjyskE var en kamp hvor jeg må tilstå jeg ikke havde mange forhåbninger. Kampen startede dog ud med et solidt overtag og flot spil, hvilket hurtigt gav en god følelse, men samtidigt lidt nervøsitet omkring, hvorvidt det endte som mod Køge hvor vi også havde spillet, men alligevel fejlede. Dog gjorde vores kære tysker Marvin Poure kort proces og på 5 minutter scorede han 2 kasser og fik dermed spillet sig godt ind i varmen hos mig. Vi har altså nu altid gjort det godt, hvad angår at finde billige spillere som godt kan præsterer.

Efter pausen scorede SønderjyskE hurtigt til 1-2 og efter 70 minutter stod der så 2-2. Det lignede desværre igen en kamp, hvor vi mister det hele til allersidst. Men så slog vores skaldede ester til og med sin første berøring efter sin indskiftning gjorde han det til 2-3. Til sidst kunne Risgård bringe os på 2-4 på et korrekt dømt straffespark! Kampen var god og jeg har nu en positiv indstilling til næste kamp igen!

På søndag er det så FCK som kommer på besøg. FCK er meget sårbare lige for tiden og vi har selv i deres gode perioder (Det vil sige hele sidste sæson) kunne drille dem, men alligevel er jeg ikke sikker på den her. Jeg tror vi får det svært, men det vil nu være en fornøjelse hvis vi kan sætte en kæp i hjulet og være med til at sende superliga pokalen et andet sted hen.

Jeg ser dog frem til at komme på stadion på søndag og forhåbentlig gå hjem med 3 point!
« Seneste Redigering: 25 Mar 2012, 14:13 af TheX » Logged

Ariana Grande
Manager

« Svar #164: 24 Mar 2012, 14:47 »

http://www.bold.dk/nyt/Troels-Bech-oejner-sejr-over-FCK

Det er nemlig rigtig Troels!

VI VINDER DET PEZ!

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010