home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
12 Maj 2025, 10:08 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 611 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167114 gange)
Thore
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #120: 16 Mar 2011, 13:22 »

Ja han har ikke været for heldig med skaderne.. Men jeg håber da han kan komme ind i periode uden for mange skader, for syntes han er rigtig talentfuld. Virkelig god til at bruge sin fysisk, til at skabe plads oppe foran

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager

« Svar #121: 19 Mar 2011, 15:45 »

Så gælder det OB i dag! Det bliver en spændende kamp, mod en svær modstander. Jeg er dog håbefuld, kan vi spille lige så godt som vi gjorde mod Horsens, så tror jeg helt bestemt vi får point i dag!
Glæder mig til at se om vi får Simon Jakobsen fra start igen i dag

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Ariana Grande
Manager

« Svar #122: 31 Mar 2011, 11:28 »

http://www.bold.dk/nyt/Dyne-Larsen-vil-hjaelpe-SIF-med-nyt-stadion

Tillad mig og sige JA TAK!
Det kunne sgu være dejligt hvis Larsen vil hjælpe med et nyt stadion for vi trænger fandme til det Tunge

Thore
Manager

« Svar #123: 31 Mar 2011, 11:33 »

http://www.bold.dk/nyt/Dyne-Larsen-vil-hjaelpe-SIF-med-nyt-stadion

Tillad mig og sige JA TAK!
Det kunne sgu være dejligt hvis Larsen vil hjælpe med et nyt stadion for vi trænger fandme til det Tunge

Damn, skulle selv lige til at poste linket  crazy

Men ja det ville da være fint, så kan vi forhåbentlig få lagt det et sted, hvor der er mulighed for at lave nogle ordenlige parkerings forhold!

FCK88
Manager

« Svar #124: 31 Mar 2011, 12:06 »

Og manden har endda lagt penge i en udvidelse af Silkeborg Hallerne også så nu skal den omdøbes til Jysk Arena.. Det blir spændende at se hvis vi BÅDE får et nyt stadion og en større håndboldhal hvor mange flere tilskuere der vil komme ud af det Smiley

http://ekstrabladet.dk/sport/haandbold/article1529153.ece Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Thore
Manager

« Svar #125: 09 Apr 2011, 19:56 »

Uha en herlig dag i dag.. United vinder, og Silkeborg slår FC Vestjylland, det er jo smukt  Kys Nu er vi vist efterhånden fri af den nedrykningstreg, og kan koncentrer os om top6.

Jeg måtte henover vinteren høre på en del Aab fans, der var 100% sikker på at Aab nok skulle overleve, og det ville blive på bekostning af Silkeborg. Den samme holdning kunne jeg læse mig til, på en del fodbold sider. Så nu er det da super lækkert, at Aab stadig ligger og roder rundt under stregen, mens vi bare forsætter derud af!

Vi kan da i øvrigt lige tage stillingen fra foråret:
http://www.superstats.dk/stilling.php?vis=For%E5r&aar=2010%2F2011&find=Skift
5 kampe 9 point  Thumbs Up

Det står jo i skarp kontrast til sidste år, hvor det i foråret hed:
15 kampe 14 point!

Vi kan selvfølgelig stadig nå og få et form dyk, men mon ikk vi skal nok skrape nok point sammen til overlevelse!
« Seneste Redigering: 09 Apr 2011, 19:59 af Thore » Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #126: 09 Apr 2011, 20:06 »

Det var så sindssygt vigtigt i dag! Fantastisk fight af spillerne i dag, og jeg havde en god fornemmelse i løbet af anden halvleg da FCM brændte mere og mere. Og så er det bare pisse vigtigt Holst er så latterligt skarp og giftig når han først får chancen alene med målmanden. Det er så smukt.
Fortjent var det nok ikke, men det er bare fedt vi udnytter at FCM ikke havde skarpheden. Fedt fedt fedt.
Jeg tør sgu godt garantere vi ikke rykke ned i år. Vi spiller simpelthen bare for godt til at rykke ned. End of discussion. Vi ligger nr. 5 nu, og med lidt vinder hverken Sønderjyske eller Horsens deres kampe i morgen, og så kunne det være lidt frækt at kigge op mod en Europa League-plads. Det vil sikkert betyde at vi får en elendig sæson næste år, men det er sgu det værd hvis vi lige kunne snuse lidt til Europa.

Vuelve la ilusión

Thore
Manager

« Svar #127: 09 Apr 2011, 21:38 »

Jeg tør slet ikk drømme europæisk fodbold, men hold da op det ville være fedt! Nu er det også noget tid siden, vi sidst har været på eventyr i Europa  Smiley

Thore
Manager

« Svar #128: 16 Apr 2011, 19:08 »

Stadig ubesejret i foråret og med 7 point ned til stregen! På de resterende kampe, så kan man sagtens nå og smide 7 point væk, men eftersom vi har været super godt kørende indtil videre, så skal vi nok ende med at skrabe flere point sammen end enten Nordsjælland, Randers, Lyngby, SønderjyskE eller Horsens.
Jeg tror nok Esbjerg skal overleve, mens Aab må en tur ned. Så er spørgsmål hvem Esbjerg får hentet? Jeg tror nok vi skal holde os ovenvande.

Thore
Manager

« Svar #129: 02 Maj 2011, 10:29 »

Nu faldt jeg lige over Silkeborgs engelske wikipedia side..
http://en.wikipedia.org/wiki/Silkeborg_IF

Spot 5 fejl?!

Ariana Grande
Manager

« Svar #130: 02 Maj 2011, 10:41 »

Der er en masse fejl i spillertruppen, men vores Archievements er da også helt af helvedes til? Tunge

Badefar
Manager

« Svar #131: 02 Maj 2011, 10:50 »

Nu faldt jeg lige over Silkeborgs engelske wikipedia side..
http://en.wikipedia.org/wiki/Silkeborg_IF

Spot 5 fejl?!

Elsker folk der troller på Wiki. Opstemt

Thore
Manager

« Svar #132: 02 Maj 2011, 11:31 »

Der er en masse fejl i spillertruppen, men vores Archievements er da også helt af helvedes til? Tunge

Ja og bestyrelses formand og tidligere trænere, der er virkelig en der har hygget sig  Tunge

Ariana Grande
Manager

« Svar #133: 29 Maj 2011, 18:26 »

En 5 plads! Hold kæft hvor har det været en super sæson. Ærgeligt at FCM ikke vandt pokalen! Men det gør mig nu ikke så meget alligevel for vi har ikke niveuet til EL alligevel.

Jeg kan faktisk ikke lige finde citatet lige nu, men tidligere på året læste jeg at Hamza skrev at vi var superligaens ringeste hold. (i følge hans mening vel og mærke, hvilket han også skrev!)

Men vi må jo have været utroligt heldige i sæsonen hvis du spørger Hamza...

Thore
Manager

« Svar #134: 29 Maj 2011, 19:03 »

Der var utrolig mange der sagde vi var de dårligste hold i ligaen, så det er da skønt at vi viser os at være det 5. bedste! Fantastisk arbejde Troels Bech har gjort, med en trup der består af mange unge danske spillere.

Jeg er spændt på om Bech henter et par spiller fra Esbjerg!

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010