home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:37:30 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Silkeborg IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Silkeborg har fået en suveræn start på sæsonen. Men hvor ender de, når de 33 kampe er spillet?
Medaljer!
- 15 (9,1%)
3-5!
- 16 (9,8%)
5-8!
- 38 (23,2%)
8-10!
- 28 (17,1%)
10-12....
- 67 (40,9%)
Antal Stemmer: 164

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Silkeborg IF tråden  (Læst 167378 gange)
Ariana Grande
Manager

Sv: Silkeborg IF tråden
« Svar #210: 03 Sep 2012, 20:51 »

Vores direktør Kent Madsen, virker rimelig rolig i nu.
Men hvis det bliver ved med at være så pinligt som det er nu, så bliver vi sgu nødt til det.

Så må vi fiske Viggo Jensen ind igen, eller en anden som kender klubben.

Ariana Grande
Manager

« Svar #211: 04 Sep 2012, 23:39 »

http://www.bold.dk/nyt/Keld-B-tilfreds-med-pokalindsats

Keld er tilfreds!
2-0 over Svendborg er åbenbart fantastisk!

Fuck vi kommer til at rulle de andre superliga hold nu. FUCK VI ER KLAR NU! VI ER VARME!

Ariana Grande
Manager

« Svar #212: 13 Sep 2012, 20:22 »

Jeg havde gået og tænkt på om vi også havde nogle problemer hvad angår feriepenge, men det lader det heldigvis ikke til:

- Vi kan ikke få øje på, at vi skulle have store problemer.Vi konstaterede for nogle år siden, da debatten begyndte at opstå, at vi havde en enkelt sag (Henrik 'Tømrer' Pedersen, red.), og den blev så løst. Feriepengesagen er ikke noget, der påvirker klubben.

Kent Madsen, direktør

Han fortæller dog, at der kan være mindre sager tilbage fra 2004, når det nu er slået fast, at der skal foretages efterbetaling af pensionsbidrag, hvis det ikke er adskilt fra løn i kontrakterne.

Så skal vi bare have Keld ud af klubben igen, og så går det fremad!

Ariana Grande
Manager

« Svar #213: 15 Sep 2012, 23:32 »

Viiildeste tur til Haderslev i dag!
Nu har jeg været til 3 udebaneture i år og den toppede alt!

Deres stadion er fandme ikke særligt stort, men forhelvede hvor er der hyggeligt!
Og det er for fedt at banen er så tæt på! Vi hyggede i hvert fald med Stenild!

Det startede med en råbte "Hey! Stenild! Jeg har kneppet din kæreste!"
Og derefter kørte den bare på
"Hiiiils Nicoline! Hiiiiils Nicoline! Hiiiiils Nicoline!"
"Nicoline har herpes, Nicoline har herpes!"

Desuden den vildeste forløsning da vi scorede. Vi var ikke mange fra Silkeborg af desværre men stadig fedt da vi scorede. Jeg står og hopper som en abe helt nede ved banneret, så jeg er ikke svær at spotte http://tv2sport.dk/tv-vaersgo-sif-to-kolde-fra-kassen

Ved mål nummer 2 kom Vidarsson ud da han scorede og så var der dømt gruppekram   

Fandme ja! Nu er vi over stregen og så lige et nederlag til Brøndby, så kører det!
Det var sgu en god dag til Haderslev! Og Kenneth? Hils Nicoline!

verdenskrig
Manager

« Svar #214: 15 Sep 2012, 23:39 »

Fedt at jeres spiller kommer ud til jer ved 2-0 målet Thumbs Up Sådan noget er jeg sgu kæmpe fan af Opstemt

Lyder til at du har hygget dig, og du ser da ganske glad ud ved 1-0 målet Grin Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #215: 15 Sep 2012, 23:49 »

Fedt at jeres spiller kommer ud til jer ved 2-0 målet Thumbs Up Sådan noget er jeg sgu kæmpe fan af Opstemt

Lyder til at du har hygget dig, og du ser da ganske glad ud ved 1-0 målet Grin Grin

Det gjorde også turen lidt mere mindeværdig.

Hold kæft jeg var bange for det blev en skuffelse at tage hele vejen derned.
1 halvleg var ikke godt.
Men så i 2 halvleg startede vi hårdt ud med at drille Stenild og hans kæreste. (Jeg aner ikke om han har en kæreste eller om hun hedder Nicoline, men det gjorde de andre tilsyneladende.)
Det gjorde faktisk i sig selv hele turen værd. Men det bliver så ikke dårligere af at vi scorer 2 mål! Og slet ikke dårligere at spillerne kom ud ved målet, men så sandelig også at de gjorde det efter kampen.

Jeg er stor stor fan af Runsewe allerede. Han viser virkelig et fantastisk engagement til os ude på lægterne. Han er virkelig entusiastisk og man kan se at han kan li at være i klubben.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #216: 15 Sep 2012, 23:59 »

Ved mål nummer 2 kom Vidarsson ud da han scorede og så var der dømt gruppekram   

Det er fantastisk når spillerne kommer ud efter en scoring!

edit: jeg er gode venner med Keld's søn, så har lige været hjemme hos ham, han er satme glad over sejren   Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #217: 28 Okt 2012, 23:14 »

For satan da Keld.
Vi taber til Randers? Så kan vi jo ligeså godt give op.

Nu har vi Esbjerg på fredag. DEN SKAL VINDES!
Så har vi Brøndby i pokalen. Fuck om vi taber 0-10! Det er pikkehamrende ligegyldigt.
Så har vi Brøndby i ligaen. DEN SKAL VINDES!

6 point er et KRAV i de næste 2 superliga kampe. Hvis ikke det sker så er der en ledelse i Silkeborg, der skal tage fat i nosserne på dem selv og så sparke Keld ud på gaden. Jeg er fløjtende ligeglad med om vi så skal ansætte Henrik Tømrer Pedersen som træner. Han er helt sikkert bedre uanset hvad.

6 point i ligaen. Fuck pokalen. Slut.

Esmark11
Landsholdsspiller

« Svar #218: 28 Okt 2012, 23:50 »

For satan da Keld.
Vi taber til Randers? Så kan vi jo ligeså godt give op.

Nu har vi Esbjerg på fredag. DEN SKAL VINDES!
Så har vi Brøndby i pokalen. Fuck om vi taber 0-10! Det er pikkehamrende ligegyldigt.
Så har vi Brøndby i ligaen. DEN SKAL VINDES!

6 point er et KRAV i de næste 2 superliga kampe. Hvis ikke det sker så er der en ledelse i Silkeborg, der skal tage fat i nosserne på dem selv og så sparke Keld ud på gaden. Jeg er fløjtende ligeglad med om vi så skal ansætte Henrik Tømrer Pedersen som træner. Han er helt sikkert bedre uanset hvad.

Lad os håbe det bedste for Silkeborg. Vi skal huske på, at selv i disse svære tider kan alt godt ske i fodbold Thumbs Up
6 point i ligaen. Fuck pokalen. Slut.

Ariana Grande
Manager

« Svar #219: 01 Nov 2012, 18:03 »

- Keld Bordinggaard har igen igen sat et hold af spillere der ikke har samme tilgang til spillet, og som Troels Bech må sidde og grine gevaldigt over i Odense. Når man udefra, som Silkeborg fan, ser opstillingerne så kan man nogle gange undre sig over hvad man egentlig gerne vil opnå. "Vi vil arbejde videre på det Troels Bech har skabt", var det første der blev meldt ud da Keld Bordinggard kom til. Det første man gjorde var at købe Runsewe der passer som fod i en landmine i forhold til konceptet om tålmodige, teknisk dygtige, og kloge fodboldspillere. Pludselig har man Rommedahl light løbende på højre kanten, og på modsatte kant står Christopher Poulsen og kigger forvirret rundt, alt imens Nikolaj Ritter på forsøger at løbe forbi ham fra sin uvante plads, som venstre back

Fra Bold.dk
Og manden har ret.
Men om vi skal give Keld Bordinggaard, ledelsen eller spillerne skylden ved jeg ikke.
Han har også fat i noget omkring ledelsen som han skriver længere oppe.
Vores ledelse er komplet inkompetent, men det er der ingen der ligger mærke til, for medierne har mere travlt med BIF's ledelse. Dog tror jeg godt vi kunne trænge til noget opmærksomhed omkring ledelsen, så Kent Madsen måske vågner lidt op af sin stol.

Hele blog indlægget kan læses her: http://www.bold.dk/blog/vis.php?blog_id=529&post_id=8

Anfield Road
Manager

« Svar #220: 10 Nov 2012, 23:04 »

Hvilken tråd sker der ikke noget i? I er da totalt hyperaktive herinde....

Se for øvrigt lige hvad jeg faldt over  Grin

http://tv2sport.dk/diego-9-afsnit-i-fuld-laengde
Spol frem til 2:40.

Når i ikke kan tage sidste pladsen i ligaen, kan i ligeså godt tage den i TV2 sports børneprogram  Grin Jeg er dybt imponeret over at det er lykkedes jer at lave så dårlig en udebane"tribune".  Wink

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Ariana Grande
Manager

« Svar #221: 10 Nov 2012, 23:18 »

"Ja, det er godt man ikke er fan af udeholdet. Det er ikke nemt at se kampen hernede fra" Grin

"Hun er god hende der" - Ja hun plejer sgu at være meget sjov. Hun kan godt skabe lidt stemning når vi andre ikke gider.

Og hvad fanden er det for en dreng han har fundet!? Han plejer ikke at stå der normalt, så ham har han da fisket op på forhånd.

Og så bitcher han over at han ikke kan få en fransk hotdog crazy Slap da af man. Spis en pølse og et brød i stedet.

verdenskrig
Manager

« Svar #222: 10 Nov 2012, 23:28 »

Har været på Silkeborg Stadion en gang.

Sæson 02/03 sidste spillerunde. ( Vi tabte 4-3 i sidste minut crazy )
Og lad mig bare starte med at sige. Det udebaneafsnit er kraftdeme det værste lort jeg nogensinde i hele mit liv har været vidne til. Det er sindsygt imponerende at man kan lave et udebaneafsnit hvor man har formået at grave tribunen 4 meter under baneniveau. Var vel ca 15 cm lavere dengang hvis ikke mere så mit problem ville nok ikke være helt så stort i dag..

Men forhelvede.. Ej noget lort. Det er en rendyrket skandale Opstemt Lige til at lukke op og skide i som jeg ordret sagde til en kontrollør som 13 årig knøs dengang Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #223: 10 Nov 2012, 23:30 »

Vi kan ikke en gang løbe fra det Grin Det er fucking ringe Grin

jeg har aldrig været derovre. Men det er tydeligt at det er helt væk. Man kunne da forhelvede have lavet betonklodsen højere!?

Anfield Road
Manager

« Svar #224: 10 Nov 2012, 23:32 »

Har været på Silkeborg Stadion en gang.

Sæson 02/03 sidste spillerunde. ( Vi tabte 4-3 i sidste minut crazy )
Og lad mig bare starte med at sige. Det udebaneafsnit er kraftdeme det værste lort jeg nogensinde i hele mit liv har været vidne til. Det er sindsygt imponerende at man kan lave et udebaneafsnit hvor man har formået at grave tribunen 4 meter under baneniveau. Var vel ca 15 cm lavere dengang hvis ikke mere så mit problem ville nok ikke være helt så stort i dag..

Men forhelvede.. Ej noget lort. Det er en rendyrket skandale Opstemt Lige til at lukke op og skide i som jeg ordret sagde til en kontrollør som 13 årig knøs dengang Grin

Du var på "hardcore" away som 13 årig  Shockeret  Shockeret  Grin Og jeg som ikke engang har prøvet sydsiden endnu... Jeg må hellere skynde mig lidt så.

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010