home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Angora by Night.
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Angora by Night.  (Læst 19112 gange)
Zulue
Manager

Angora by Night.
« : 15 Mar 2008, 23:00 »

Haha.
Var der nogle, der så det i går?
Det er jo et heeelt fantastisk show, hvor hver enkelt karakter er gennemarbejdet og de små detaljer gør det fuuldstændig værd at gennemse igen og igen! Opstemt

Jeg synes, at det er ærgerligt at vi ikke får dem at se tre gange om ugen mere, ligesom sidste år, men hver fredag er også fint.
Hvis nogle ikke fik set gårsdagens afsnit, så kan I se det her

Opstemt

Zone 43
Manager

Sv: Angora by Night.
« Svar #1: 15 Mar 2008, 23:03 »

Enig, det var satme fedt! Især Jan Krabbe og Carsten Mølby er for fede..

ASSJACK! Opstemt

Gårsdagens afsnit bliver genudsendt om ca. 15 min!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #2: 15 Mar 2008, 23:06 »

Hvor???

Zone 43
Manager

« Svar #3: 15 Mar 2008, 23:07 »

DR2

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #4: 15 Mar 2008, 23:08 »

Haha.
Var der nogle, der så det i går?
Det er jo et heeelt fantastisk show, hvor hver enkelt karakter er gennemarbejdet og de små detaljer gør det fuuldstændig værd at gennemse igen og igen! Opstemt

Jeg synes, at det er ærgerligt at vi ikke får dem at se tre gange om ugen mere, ligesom sidste år, men hver fredag er også fint.
Hvis nogle ikke fik set gårsdagens afsnit, så kan I se det her

Opstemt

Det er virkeligt Genialt det de har gang i.

Andreas93
Gæst

« Svar #5: 15 Mar 2008, 23:13 »

fik ikke set det, men skal helt klart se genudsendelsen, der kommer lige om lidt.

United-styrer
Gæst

« Svar #6: 16 Mar 2008, 14:13 »

Har lige fået set det, og må give Zulue helt ret. Det er virkelig gennemarbejdet.

Der er stort set ikke den karakter, som ikke er hylende morsom. Kan især godt lide Espen Pretzmanns studiekarakter. Pretzmann er i det hele taget genial, uanset hvilken rolle han spiller. Hans snakboxe (nice at de er tilbage) var også grineren.

Jeg brød mig ikke særlig meget om ABN i sidste sæson, men det her var hamrende genialt, og hvis de fortsætter sådan her, kan det blive endnu federe end Drengene fra Angora. Og det siger ikke så lidt.

Zulue
Manager

« Svar #7: 16 Mar 2008, 14:56 »

Har lige fået set det, og må give Zulue helt ret. Det er virkelig gennemarbejdet.

Der er stort set ikke den karakter, som ikke er hylende morsom. Kan især godt lide Espen Pretzmanns studiekarakter. Pretzmann er i det hele taget genial, uanset hvilken rolle han spiller. Hans snakboxe (nice at de er tilbage) var også grineren.

Jeg brød mig ikke særlig meget om ABN i sidste sæson, men det her var hamrende genialt, og hvis de fortsætter sådan her, kan det blive endnu federe end Drengene fra Angora. Og det siger ikke så lidt.

Ja, de små der snakting det er virkelig noget af det bedste! Opstemt

N17
Manager

« Svar #8: 16 Mar 2008, 15:06 »

Nej man må sige, at de gennemarbejder deres sketch godt.. De er sku sjove at se på Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

molle
Landsholdsspiller

« Svar #9: 16 Mar 2008, 15:08 »

synes noget af det er okay, men meget af det virker lidt for meget som et mandrill-plagiat

United-styrer
Gæst

« Svar #10: 16 Mar 2008, 15:11 »

synes noget af det er okay, men meget af det virker lidt for meget som et mandrill-plagiat

Mandrillen havde langt mere kant og var mere obskurt. Jeg kan ikke rigtig følge de der kopi-beskyldninger.

vesperGT
Manager

« Svar #11: 16 Mar 2008, 15:11 »

Mandrillen havde langt mere kant og var mere obskurt. Jeg kan ikke rigtig følge de der kopi-beskyldninger.

Jeg har aldrig fået det set endnu

Niko
Gæst

« Svar #12: 16 Mar 2008, 15:12 »

Niveauet er hævet, meget!

Det er meget bedre end sidste sæson. Wink

molle
Landsholdsspiller

« Svar #13: 16 Mar 2008, 15:15 »

et talkshow hvor der kommer gæster ind med et særligt "talent"... Det største forskel er budgettet...

Jeg synes Angora by night virker lidt sløset og ikke nok gennemarbejdet. Mener at det kunne være sjovere. Det har dog sine sjove perioder, men det kunne godt være sjovere

United-styrer
Gæst

« Svar #14: 16 Mar 2008, 15:19 »

Jeg har aldrig fået det set endnu

Puha, det kan varmt anbefales. Mandrillen er genialt.

et talkshow hvor der kommer gæster ind med et særligt "talent"... Det største forskel er budgettet...

Der kom da ingen gæster ind i går? Jeg kan godt se, at første sæson var lidt mandrilsk, men i går blev de skæve personligheder jo vist via sketches.

Jeg synes Angora by night virker lidt sløset og ikke nok gennemarbejdet. Mener at det kunne være sjovere. Det har dog sine sjove perioder, men det kunne godt være sjovere

Har du set afsnittet fra i fredags? Det var i mine øjne netop ekstremt gennemarbejdet, og det virkede som om, at der var investeret meget tid i hver eneste karakter. Forstår dog ikke helt, at du kan bruge det som argument for, at Angora by Night ikke er sjovt. Mandrillen var jo netop ikke gennemarbejdet overhovedet, men det en del af charmen.

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010