home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Sky Blues - Coventry City FC
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste tilgang?
Kevin Olimpa
- 1 (4,2%)
Alvaro Nunez
- 1 (4,2%)
Patrice Luzi
- 0 (0%)
Cacapa
- 6 (25%)
Albin Ebondo
- 0 (0%)
Paul Verhaegh
- 0 (0%)
Luis Delgado
- 1 (4,2%)
Fabio Ferreria
- 1 (4,2%)
Gustav Holmes
- 0 (0%)
Steve Sidwell
- 9 (37,5%)
Khaled Kharroubi
- 0 (0%)
Hugo Leal
- 1 (4,2%)
Matias Almeyda
- 2 (8,3%)
Lee Miller
- 1 (4,2%)
Dave Nugent
- 1 (4,2%)
Aliyu Datti
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: The Sky Blues - Coventry City FC  (Læst 28052 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #135: 30 Mar 2008, 14:35 »

Takker Smiley

Update på vej!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #136: 30 Mar 2008, 14:55 »

dejliuge updates alle!
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #137: 30 Mar 2008, 14:56 »


Optakt: Træningskampene


Målscorene:
Cacapa (2)
Mifsud (2)
Delgado (2)
Nugent (2)
Datti (2)
Borrowdale
Best


Fem træningskampe blev det til for nyoprykkede Coventry City, hvoraf de tre var på en træningstur til Malta. Kun i én kamp røg man ind i lidt problemer, ellers var man overlegne. Fem mand deler topscorerprisen, hvilket kan ses under billedet af det nye kaptajn, Cacapa.

Coventry - CSKA Sofia
Den første kamp var på hjemme på The Ricoh Arena mod CSKA Sofia fra Bulgarien. I første halvleg var Coventry bedst, og var da også fortjent foran med 2-0 på mål af Leon Best og Cacapa. Efter pausen kom gæsterne bedre med og fik da også reduceret på et selv af Isaac Osbourne, som rettede en afslutning af. I slutminutterne sikrede Michael Mifsud Coventry sejren på 3-1.
1-0 Leon Best, 2-0 Cacapa (str.), 2-1 Isaac Osbourne (SM), 3-1 Michael Mifsud

Coventry - Chelsea reserve
Herefter kom Chelseas reserver på besøg. Avram Grants tropper havde bl.a. Cudicini, Makelélé, Boulahrouz og Pizarro, som skulle få en hovedrolle i kampen, med i truppen.
Kampen blev noget af en dødbider, men skulle alligevel finde en vinder, da Claudio Pizarros mål kort inde i anden halvleg sikrede Chelsea en 0-1 sejr, efter en forsvarskikser fra Scott Dann
0-1 Claudio Pizarro

Birkirkara - Coventry
Den første kamp i det maltesiske var mod Birkirkara, som blev kørt over denne varme eftermiddag på Ta' Qali. Dave Nugent (2) og Luis Delgado sikrede Coventry en 0-3 føring ved pause, hvor Khaled Kharroubi også måtte lade sig udskifte efter et par minutter med en skade. Efter pausen lukkede og slukkede Aliyu Datti til 0-4 på et straffe
0-1 Dave Nugent, 0-2 Luis Delgado, 0-3 Dave Nugent, 0-4 Aliyu Datti (str.)

Sliema Wanderes - Coventry
På samme stadion tog Sliema Wanderes imod os, i den første af to kampe indenfor få dage. I en periode indenfor 30 minutter blev endnu en 0-4 sejr sikret. Michael Mifsud åbnede målballet, mens Cacapa øgede på straffe. Gary Borrowdale gjorde det til 0-3 på et hovedstød inden Luis Delgado med et smukt langskud leverede kampens sidste mål - alle før pausen!
0-1 Michael Mifsud, 0-2 Cacapa (str.), 0-3 Gary Borrowdale, 0-4 Luis Delgado

Sliema Wanderes - Coventry
I det andet opgør mod det maltesiske hold, skulle de levere en bedre optræden end i den forrige kamp. Det var dog ikke nok til sejr. Efter knap en halvtimes spil bragte Manuel Ancilleri nemlig Sliema bagud på et selvmål, hvilket blev fulgt op af en scoring fra Aliyu Datti kort før pause.
0-1 Manuel Ancilleri (SM), 0-2 Aliyu Datti

"Der er ikke mange, som spår os mange chancer for overlevelse denne sæson, men jeg tror på det. Vi har spillet nogen gode venskabskampe, som har givet os tillid, og den skal bruges til at sikre os nok point til overlevelse." har José Silva, som har forlænget sin kontrakt frem til 2010, udtalt til Sky Sports efter den seneste træningskamp.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #138: 30 Mar 2008, 15:04 »

Rigtig nice skrevet!
Keeep upp!
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #139: 30 Mar 2008, 15:16 »

Rigtig god update Thumbs Up
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #140: 30 Mar 2008, 15:45 »

Godkendt pre season kampe Thumbs Up

KIU
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #141: 30 Mar 2008, 16:06 »

Takker alle sammen Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #142: 30 Mar 2008, 16:08 »

Fedt lavet det her!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #143: 01 Apr 2008, 22:19 »

Er der en update på trapperne??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #144: 02 Apr 2008, 09:01 »

Jeg har ikke fået spillet så meget på det sidste, men jeg håber på 1-2 updates i dag Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #145: 02 Apr 2008, 09:15 »

Lyder godt Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #146: 02 Apr 2008, 17:30 »

Er det ikke ved og være tid til en update ? Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #147: 02 Apr 2008, 17:35 »

Jo, og jeg går også i gang om 5-10 min ca Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #148: 02 Apr 2008, 17:37 »

Jo, og jeg går også i gang om 5-10 min ca Smiley

Nizzle. Det glæder vi os til Thumbs Up
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #149: 02 Apr 2008, 18:02 »


Tilbage til The Championship?



Sæsonen begyndte i Manchester, hvor Svennis' tropper fra Manchester City tog imod os, i hvad, der skulle blive en noget kedelig kamp. City kom dog godt fra start og efter et par minutters spil kunne Martin Petrov bringe hjemmeholdet foran efter Elanos frispark var blevet rettet af.

Tyve minutter senere kunne nyerhvervelsen, Hernan Crespo, øge til 2-0 på et straffe, hvilket var første halvlegs andet højdepunkt.
Efter pausen kom vi bedre med i kampen, men vi blev aldrige farlige. Vi fik dog reduceret på et langskud fra Matias Almeyda med godt tyve minutter igen.

Bedre blev det ikke i sæsonens anden kamp; ude mod Bolton. Allerede inden det første minut var spillet havde Andy O'Brien bragt hjemmeholdet foran, og midtvejs i samme halvleg øgede Ricardo Gardner til 2-0 som kampen blev.
Ligesom første kamp var vi bedst efter pausen, men igen var vi ufarlige.

Så var det blevet tid til den første hjemmekamp, hvor Blackburn var gæster. I det andet minut bragte Dave Nugent Coventry foran, men der blev fløjtet for offside. Vi var bedst i den første halve time, hvor der også kom flere gode forsøg på kassen, men Brad Friedel havde en god dag. Kort før pausen kom Blackburn foran, da Morten Gamst Pedersen scorede på et flot frispark.

Det mål så længe ud til at blive det første, og eneste, i kampen, men sådan skulle det ikke gå. Dybt inde i overtiden, i anden halvleg, blev Ryan Nielsen frispark på kanten af feltet, hvilket resulterede i en udvisning, da han var sidste mand, og et frispark på et farligt sted. En småskadet Seth Johnson udnyttede dog chance til at sikre et vigtigt point.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010