home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Sky Blues - Coventry City FC
0 Brugere og 29 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste tilgang?
Kevin Olimpa
- 1 (4,2%)
Alvaro Nunez
- 1 (4,2%)
Patrice Luzi
- 0 (0%)
Cacapa
- 6 (25%)
Albin Ebondo
- 0 (0%)
Paul Verhaegh
- 0 (0%)
Luis Delgado
- 1 (4,2%)
Fabio Ferreria
- 1 (4,2%)
Gustav Holmes
- 0 (0%)
Steve Sidwell
- 9 (37,5%)
Khaled Kharroubi
- 0 (0%)
Hugo Leal
- 1 (4,2%)
Matias Almeyda
- 2 (8,3%)
Lee Miller
- 1 (4,2%)
Dave Nugent
- 1 (4,2%)
Aliyu Datti
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint
Forfatter Emne: The Sky Blues - Coventry City FC  (Læst 28067 gange)
Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #120: 29 Mar 2008, 14:45 »

Skidt af Man City! :O
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #121: 29 Mar 2008, 14:46 »

Sådan Zone, glæder mig til at Coventrys udfoldelser i Premier League Opstemt.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #122: 29 Mar 2008, 15:27 »


Nigeria godt fra start



Nigeria har ikke været med ved et VM siden 2002, hvor man lige kom videre fra gruppespillet, før man røg ud. Det skal der laves om på, så Nigeria kan være med til VM 2010 i Sydafrika. Der er spillet tre kvalifikationskampe og alle tre har været overbevisende.
Truppen til de tre kampe

Nigeria 5:0 Lesotho - 1-0 Yakubu (7.), 2-0, 3-0 O. Martins (15., 47.), J. O. Mikel (79.), 5-0 M. Ishiaku (82.)

Nigeria kom godt fra start med en storsejr over upåagtede Lesotho, som blot havde ét skud på mål. Lesotho blev kørt over gennem samtlige 90 minutter, og 5-0 sejren kunne sagtens have været større.
Defensiven stod solidt og lod sjælendt Lesothos offensiv komme over på vores halvdel, samtidig mens Yakubu, Martins og alle de andre havde et måltelt, hvor der var gevinst fem gange

Ækvatorialguinea 0:3 Nigeria - 0-1 J. O. Mikel (22.), 0-2 I. Uche (76.), 0-3 C. Akabueze (89.)

Igen udspillede vi vores modstander, men modsat sidst, havde vi svært ved at ramme målet. Især angrebsduoen Yakubu - Martins havde det svært denne dag, og de blev da også pillet ud. Deres afløsere, Uche og Odemwingie, gjorde det meget bedre.
Som forrige kamp stod defensiven perfekt, og deres eneste forsøg ende langt forbi kassen

Nigeria 4:0 Togo - 1-0, 2-0, 3-0 O. Martins (7., 14., 74.) 4-0 P. Odemwingie (89. str.)

Med Martins to mål i starten var vi som godt som sikre på sejren, og med de to mål i slutminutterne blev sejren defenitivt slået fast. Togo kom dog, som Lesotho og Ækvatorialguinea, frem til flere afslutninger. Hele fire stk. blev det til Adebayor & Co, men Enyeama tog sig nemt at de forsøg.

Stillingen 




Den blev ikke så god som forventet, men der er bold, så den måtte komme hurtigt Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #123: 29 Mar 2008, 19:27 »

Tillykke med oprykingen, bliver spændende og følge dig i Premier League.
Det indlæg du har lavet i "Søger spiller - tråden" gider de navne til dig , som du har skrevet ?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #124: 29 Mar 2008, 19:46 »

Takker Smiley
Jeg har forsøgt mig med de navne, men vi har ikke kunne blive enige..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #125: 29 Mar 2008, 19:48 »

Nice update Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #126: 29 Mar 2008, 19:49 »

Takker Smiley
Jeg har forsøgt mig med de navne, men vi har ikke kunne blive enige..
Okay. For ellers kunne Kirkland være interessant, ellers har West Ham nogle gode målmænd . Robert Green..  Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #127: 29 Mar 2008, 19:52 »

Nice update Wink

Takker Smiley

Okay. For ellers kunne Kirkland være interessant, ellers har West Ham nogle gode målmænd . Robert Green..  Wink

Der har jeg kigget, men jeg kikkerten rettet sydpå Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #128: 29 Mar 2008, 19:54 »


Der har jeg kigget, men jeg kikkerten rettet sydpå Wink
Lyder spændende, kommer der en update idag ?  Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #129: 29 Mar 2008, 19:56 »

Det regner jeg med, men jeg vil ikke love noget Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #130: 29 Mar 2008, 20:02 »

Bare iorden Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #131: 30 Mar 2008, 01:10 »


Optakt: Handlerne



Hele 16 nye ansigter har man i Coventry hentet op til sæsonen, hvor man er at finde i Premier League efter syv år i The Championship. Især på målmandsposten har man virkelig forstærket sig, selvom man måtte lede længe efter den rette.
Således skulle Liverpools Charles Itandje, AC Milans Christian Abbiati og danske Thomas Sørensen bl.a. være inde i billedet, men ingen af kom til kom.

Det gjorde istedet Kevin Olimpa fra Bordeaux, Alvaro Nunez og det nye førstevalg, Patrice Luzi, som er hentet i franske Rennes. Olimpa er hentet ind som fremtiden, mens Nunez er den rutinerede reserve.

Forsvaret er også blevet forstærket, hvor man bl.a. har hentet Cacapa i Newcastle. Den tidligere Lyon og Newcastle forsvarer har også fået anførerbindet. Men han er ikke den eneste forstærkning til bagkæden. Toulouses Albin Ebondo, Paul Verhaegh fra Vitesse og Luis Delgado skal nemlig kæmpe om en plads ude på wingback-pladserne sammen med Stuart Giddings. Til fremtiden har man hentet Fabio Ferreria, som vil starte på 2. holdet

Midtbanen er den position, som er forstærket mest. Fire spillere har man hentet til den centrale midtbane, mens norske Gustav Holmes er tredje valg til den offensive midtbane, hvor Piatti og Thornton står før ham. Hos ligakonkurrenterne fra Chelsea har man lejet Steve Sidwell (billedet), som ventes at tage den ene plads. Den anden plads kan enten gå til Khaled Kharroubi (Valenciennes), Hugo Leal (Beleneses) eller Matias Almeyda (klubløs).

Til de forreste pladser har man også forstærket sig. I Aberdeen har man hentet Lee Miller, mens Portsmouths Dave Nugent er kommet til på en lejeaftale. Sidst men ikke mindst har man også hentet Aliyu Datti fra belgiske Mons. Nugent ventes at tage den ene plads, mens Datti, Miller, Mifsud og Best får lov til at kæmpe om den anden plads.

På salgssiden har sendt Chris Birchall, Andy Marshall (begge Gretna), Ellery Cairo (Leicester), Colin Hawkins (kontrakt udløb), Michael Doyle (Wigan), Robbie Simpson (Plymouth), Matty West, Donovan Simmonds (begge Nuneaton). Birchall, West og Simmonds er på lejeaftaler.
Transfervinduet er fortsat åbent, så der er mulighed for flere handler.




Hvem er den bedste tilgang? Stem!

EDIT: Glemte at skrive, at Andreas Nordvik fra Rosenborg tiltræder pr. 1/12 Forlegen
« Seneste Redigering: 30 Mar 2008, 01:25 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Bave
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #132: 30 Mar 2008, 01:15 »

Gode Handler.
Meget interessant indkøb af Cacapa Thumbs Up
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #133: 30 Mar 2008, 14:30 »

Tillykke med oprykningen Zone. Bliver spændende at høre fra Coventry i Premier League.
- Gode indkøb du har lavet dig, og hold kæft hvor er Steve Sidwell bare grim (Opstemt)
Logged

Schjelde
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #134: 30 Mar 2008, 14:33 »

Bliver spændende at høre fra Coventry i Premier League!
Og god update!
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010