Kampene! BURNLEY
G. Kiraly
A. Mariappa - S. Caldwell (c) - P. Clarke - S. Jordan
W. Elliott - M. Randall - C. McCann - C. Conway
S. Scanndell - P. Blake
D. Fangzhuo - M. Mifsud
K. Thornton
S. Johnson - S. Hughes
S. Giddings C. Birchall
G. Borrowdale - O. Tellez - E. Ward
K. Schmeichel
COVENTRY
8. Min: Scannell modtager bolden lige ude foran feltet, hvor han smart finder Blake. Blakes forsøg blokeres af, af Tellez og ryger tilbage til Blake, som afslutninger igen, men Schmeichel griber bolden.
11. Min:
GOAL: QPR 1-0 West Brom: F. Hall13. Min: Scannell header en bold ned til Blake, som afslutter første gang, men bolden ender nær sidenettet
15. Min: Johnson og Hughes får kæmpet bolden ind i Burnleys målfelt. Jordan får tacklet Fangzhuo, hvilket får dommeren til at dømme straffe til Coventry. Giddings skyder til højre og bolden ender i nettet.
0-1 til Coventry16. Min:
GOAL: Blackpool 0-1 Watford: T. Priskin20. Min: Efter en omgang indianer bold ender bolden hos McCann, men hans afslutning ryger lige forbi målet
38. Min: Randall sparker et frispark ud mod hjørneflaget, hvor bolden samles op af Mariappa, som sender bolden indover, men Tellez header den ud til et hjørne, som Burnley ikke får noget ud af.
42. Min:
GOAL: Scunthorpe 0-1 Ipswich: D. Haynes45. + 2 Min: Elliott og Jordan får bolden fremad mod Coventry målet. Elliott sender bolden indover til Conway, som får headet bolden over i det lange hjørne og ind i mål.
1-1Pause: Stillinger: Burnley 1-1 Coventry, QPR 1-0 West Brom, Scunthorpe 0-1 Ipswich, Blackpool 0-1 Watford
46. Min: Jordan begår frispark på Birchall midt på banen, hvilket udløser et frispark og et gult kort til Jordan. Birchall sparker bolden ind mod målfeltet, og Thornton header Fangzhuo fri, men han brænder dén chance på det skammeligeste
52. Min:
GOAL: Scunthorpe 0-2 Ipswich: G. Roberts 55. Min:
GOAL: Blackpool 0-2 Watford: G. Williams56. Min: Jordan sparker bolden fremad. Dann header den mod midten, hvor Thornton står. Thornton header videre til Fangzhuo, som får tilkæmpet sig endnu en stor chance, men igen brænder han.
58. Min: Schmeichels målspark bliver headet videre af Fangzhuo til Best, som spiller den videre til Mifsud, der ser en fri Giddings ude på fløjen. Her sender han bolden indover, hvor Best header op mod trekanten, men Kiraly får overraskende nok slået bolden ud til hjørne, som Coventry ikke får noget ud af.
60. Min:
GOAL: Blackpool 1-2 Watford: M. Olsson (OG)61. Min: Thornton erobre bolden midt på egen halvdel, og sender Giddings fremad. Giddings spiller smart Mifsud fri bag Burnley forsvaret, hvor malterseren er 1-mod-1 mod Kiraly. Mifsud lobber bolden sikkert i mål, efter Kiraly var kommet for langt ud af målet.
1-2 til Coventry68. Min: Randalls frispark bliver rettet af, af Coventry muren, så Schmeichel sikkert kan samle bolden op. Schmeichel sender en lang bold frem mod Fangzhou, men Caldwell header bolden frem, så Scannell kan samle den op. Scannell får driblet sig udenom Schmeichel, og sendt bolden i nettet, men helt korrekt, blev han dømt offside.
69. Min: McCann får tacklet bolden til sig fra Ward, men hans afslutning var katastrofal.
75. Min: Mariappa retter Giddings indlæg af, så Mifsud kan samle den op. Han finder Hughes, som afslutter, men Jordan retter skudet af, så Kiraly kan slå bolden ud til hjørne, som Coventry ikke får noget ud af
RED CARD: D. Pratley, QPR79. Min:
GOAL: Blackpool 2-2 Watford: M. Flynn85. Min: Berisha får tilkæmpet sig en dobbelt chance, men Schmeichel redder begge forsøg
87. Min:
GOAL: Scunthorpe 1-2 Ipswich: P. Hayes89. Min:
GOAL: QPR 1-1 West Brom: R. Koren90. Min:
GOAL: QPR 1-2 West Brom: R. Bednar | GOAL: Blackpool 2-3 Watford: C. JohnSlut: Resultater: Burnley 1-2 Coventry, QPR 1-2 West Brom, Scunthorpe 1-2 Ipswich, Blackpool 2-3 Watford
Playoff semifinaler:
QPR 0-0 Watford - Watford s2-2 QPR
Cardiff 0-1 Ipswich - Ipswich 2-1 Cardiff
Playoff finale:
Ipswich 1-1s Watford
West Brom, Coventry og Watford rykker op i Premier League!!! - Portsmouth, Wigan og West Ham rykker ned i The Championship!!
Dave, Coventry tilhænger i 15 år- Det er fandme for vildt det her! José er gud!
Tommy, Coventry tilhængere i 3 år- Det er vildt at tænke på, at vi snart for besøg af Man United, Liverpool, Chelsea og alle de andre store navne istedet for hold som Scunthorpe og Blackpool
Tekst på fanklub hjemmeside- Better then Rafa!
Eric Black, Ass. Træner i Wigan- Jeg var spektisk, da José kom til roret, men hans resultater har overbevist mig om, han er den rette for klubben. Jeg håber de klarer den i næste sæson
José Silva, Coventry manager- Jeg er mindst lige så overrasket som hele England over, hvad vi har gjort i denne sæson. Der venter en endnu hårdere sæson efter vores ferie, men jeg ser frem til den
Geoffrey Robinson, B. Formand i Coventry- José har gjort klubben stor ære i denne sæson. I mine øjne er han den bedste træner i hele England, og jeg håber, at vi kan holde på ham.
Selvom Coventry spillerne kan gå på en velfortjent ferie, så skal José Silva en tur til Afrika, hvor VM-Kvalen begynder! Stay tuned!