home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 779 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Sky Blues - Coventry City FC
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste tilgang?
Kevin Olimpa
- 1 (4,2%)
Alvaro Nunez
- 1 (4,2%)
Patrice Luzi
- 0 (0%)
Cacapa
- 6 (25%)
Albin Ebondo
- 0 (0%)
Paul Verhaegh
- 0 (0%)
Luis Delgado
- 1 (4,2%)
Fabio Ferreria
- 1 (4,2%)
Gustav Holmes
- 0 (0%)
Steve Sidwell
- 9 (37,5%)
Khaled Kharroubi
- 0 (0%)
Hugo Leal
- 1 (4,2%)
Matias Almeyda
- 2 (8,3%)
Lee Miller
- 1 (4,2%)
Dave Nugent
- 1 (4,2%)
Aliyu Datti
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 24

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Sky Blues - Coventry City FC  (Læst 28031 gange)
Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
The Sky Blues - Coventry City FC
« : 15 Mar 2008, 13:33 »


Coventry City Football Club - The sky blues

Det var i 60'erne, at Coventry havde sin bedste periode. Da man rykkede op fra League 2 til League 1 i 1959, skulle der således kun gå 8 år før man var i Premier League! I 1964 vandt man League 1 og to år senere blev man nummer 3 i The Championship, hvor holdet er at finde i dag. I 1987 vandt man FA Cuppen for første, og hidtid, eneste gang, da Tottenham blev slået med 3-2. Samme sæson tabte man Charity Shield finalen.

I 2001 rykkede Coventry ned i Coca-Cola Championship, hvor man har været siden. Således var man i Premier League i perioden 1967-2001. Kun Arsenal, Liverpool og Everton har haft længere perioder i Premier League.

Mens klubbens profiler i dag hedder Michael Mifsud og Arjan de Zeeuw, så har klubben rådet over store navne som f.eks. Robbie Keane, Craig Bellamy, Dennis Wise og Phillipe Clement for at nævne et par stykker.
På den baggrund skulle man tro, at klubben har en fornuftigt økonomi, men sådan er det ikke. Klubben har nemlig to dyre lån, hvor man skal betale 4.6 mio dkr tilbage pr. måned. Derfor er der heller ingen sat nogen penge af til indkøb.

Der venter en spænende opgave for den nyansatte spaniol, José Silva, som har fået en 2-årig kontrakt.

Let's all sing together
Play up, Sky Blues
While we sing together
We will never lose
Tottenham or Chelsea
United or anyone
They shan't defeat us
We'll fight 'til the game is won!
City! City! City!




Brøndby bloggen er sat på pause.
« Seneste Redigering: 30 Mar 2008, 01:09 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #1: 15 Mar 2008, 13:41 »

Lækker start. Håber du kan få den gamle traditions klub tilbage.. Hvad med Dion Dublin som ass coach ? Opstemt
Logged

Bave
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #2: 15 Mar 2008, 13:44 »

Det lyder spændene jeg vil hel sikkert følge med Thumbs Up
Logged

DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #3: 15 Mar 2008, 13:51 »

hvorfor er brøndby bloggen sat på pause ?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #4: 15 Mar 2008, 13:54 »

Fordi jeg spiller på dette spil, Hatt11. Smiley

Tak for alle kommentarerne.. Thumbs Up

Katanka: Han trækker sig efter sæsonen, desværre, så jeg må nøjes med Tim Flowers..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavideSanton
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #5: 15 Mar 2008, 13:57 »

Nå okay. men glæder mig til at følge med her Grin
Logged

RCD
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #6: 15 Mar 2008, 14:11 »

Fed start Zone !
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #7: 15 Mar 2008, 14:48 »

Takker Smiley

Jeg regner med at en update vil falde en gang i aften..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #8: 15 Mar 2008, 15:07 »

Jeg er jo stor fan af din brøndby blog, så jeg følger da også spændt med her Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #9: 15 Mar 2008, 17:42 »


En succesful pre-season


Ny indkøbet Steve Marlet


Der var mange Coventry fans, som så ansættelsen af José Silva negativt. De synes dog, at være optimistiske efter at pre-seasonen har været fantatisk for 'The Sky Blues'.

"Jeg synes at truppen manglede en del på midtbanen og i offensiven, så det er det, hvor vi har handlet ind først og fremmest." har Silva udtalt til Skysport, som spår Coventry en slutplacering som nr. 16.
David McNamee er den eneste, som har forladt klubben. Han er taget til Leeds for en pris der menes at være på 4-5 millioner.

De penge har bl.a. betydet, at det argentinske midtbane talent, Pablo Piatti, er blandt de nye ansigter i klubben. Piatti er hentet i Estudiantes for knap 1,5 million.
Kerrea Gilbert (Arsenal), Kasper Schmeichel (Man. City), Dong Fangzhou (Man. United) og Victor Anichebe (Everton) er alle blevet lejet. Sidst men ikke mindst har man hentet Seth Johnson og Steve Marlet (billedet) på frie transfers, da de var klubløse.
Transfer vinduet er fortsat åbent, så der er mulighed for transfers endnu.

I de fire træningskampe, som holdet har spillet, har Coventry spillet modstanderne ud af banen. Den første modstander var Arsenals reservehold, som havde Jens Lehmann på mål. Efter 18 minutters spil var kampen reelt afgjort, da Coventry var i front med 3-0. Stephen Hughes og Victor Anichebe (2) scorede. Efter pausen øgede Leon Best, inden Luke Freeman reducerede til 4-1. I slutminutterne lukkede Andy Ritchie af til slutresultat 5-1.

Herefter blev det til en 0-5 sejr ude over Athlone Town. Victor Anichebe, Stephen Hughes, Jay Tabb og Robbie Simpson (2) scorede de mål foran 1648 fremmødte. Herefter blev det til en 3-1 sejr over reserveholdet.
Den sidste kamp var ude mod samarbejdsklubben, Nuneaton. Michael Mifsud leverede i den kamp et vaskeægte hattrick, da han i det 8., 16. og 22. minut kom på måltavlen. Leon Best lukkede kampen med scoringen til 0-4.

Desværre for 'The Sky Blues' har den succesfulde pre-season, en negativ side. Andy Marshall, Isaac Osbourne, Seth Johnson, Michael Doyle, Michael Hughes, Pablo Piatti, Kevin Thornton og Donovan Simmond er nemlig alle skadede og går glip af de første par kampe i både ligaen, men også i Carling Cuppen, hvor Coventry i første runde møder MK Dons på hjemmebane. Donovan Simmond og Isaac Osbourne er faste mænd på reserveholdet, mens Andy Marshall er back-up for Kasper Schmeichel. Resten kan gå direkte ind i startopstillingen.




Tak til RCD for topbanneret
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 18:05 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


RCD
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #10: 15 Mar 2008, 17:46 »

Rigtig god update KUTGW

Tak til RCD til topbanneret ?
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #11: 15 Mar 2008, 18:14 »

Rigtig god update KUTGW

Tak til RCD til topbanneret ?

Der står for for topbanneret.. Rullende Øjne Ej, det var sgu en pinlig fejl Forlegen

Men tak for kommentareren Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #12: 15 Mar 2008, 20:27 »


En fin start


Succesen, Anichebe


Det skadesplagede Coventry mandskab skulle i den sæsonpremieren møde Scunthorpe på udebane. Kampen startede bedst for hjemmeholdet, der kom i front efter otte minutters spil ved Geoff Horsfield. Efter den halve time kunne Coventry skrive Steve Marlet på skadeslisten, og midt i anden halvleg kunne også Elliot Ward skrives på. I kampens sidste minut udlignede Victor Anichebe, så 'The Sky Blues' fik et fortjent point med hjem.

En uge senere kom Hull, med Henrik Pedersen i startopstillingen, på besøg på The Ricoh Arena. Efter knap et kvarters tid må maltersen, Michael Mifsud, skiftes ud med en mindre skade. Hans afløser, Dong Fangzhou, kunne kort tid efter have scoret sit første mål for Coventry.
Første halvleg var en kedelig affære, men efter pausen var hjemmeholdet klart bedst. Efter en times spil bringer Victor Anichebe Coventry foran og ti minutter senere øger Dong Fangzhou. I overtiden lukker Anichebe til slutresultat 3-0.

Den sidste kamp i Coca-Cola Champions, i denne omgang, fandt sted på Loftus Road, hvor London holdet, QPR, har hjemme. Allerede efter 3 minutters spil bringer Johnnie Jackson hjemmeholdet foran, og et par minutter senere øger Cedric Konan til 2-0. Ti minutter senere reducerede Victor Anichebe, men Cedric Konan kunne gøre det til 3-1 efter en halv times spil. Allerede minuttet senere reducede Victor Anichebe nok en gang, hvilket skulle være første halvlegs sidste mål.
Efter pausen kom Coventry bedre med i kampen og efter kampen kan QPR spillerne takke deres målmand, Lee Camp, for et par fantatiske redninger. Cedric Konan fuldendte sit hattrick ca. midtvejs i halvlegen, og så var Stephen Hughes fantatisk langskudsmål i overtiden lige gyldigt.

I Carling Cuppen har Coventry nydt stor succes i de to første runder. Som tidligere nævnt skulle Milton Keys Dons en tur til The Ricoh Arena i den første runde. Den kamp var to minutter gammel før Michael Mifsud bragte Coventry foran, og godt et kvarter senere øgede Victor Anichebe til 2-0. Efter pausen scorede Drissa Diallo selvmål efter, at have rettet en afslutning af. Mod slutningen lukkede Stephen Hughes til slutresultat 4-0.

I den anden runde mødte Coventry Preston North End på udebane. Efter ti minutter begik hjemmeholdets Sean St. Ledger et dumt straffe på Victor Anichebe, som selv udnyttede chancen fra 11-meteren til at gøre til 0-1. Midtvejs i halvlegen udlignede det tidligere Liverpool talent, Neil Mellor, til 1-1. Et kvarter inde i anden halvleg bragte Victor Anichebe igen Coventry foran inden Stephen Hughes lukkede af med sin scoring i overtiden.
I tredje runde skal 'The Sky Blues' en tur til Old Trafford, hvor Manchester United venter. Selvom Manchester United endnu ikke har tabt i sæsonen, så de forsvarende mestre kun vundet en enkelt kamp i Premier League, hvor der er spillet 4 runder.

Stillingen i Coca Cola Championship
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


ACH (dem ka` vi li
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #13: 15 Mar 2008, 20:30 »

god blog
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #14: 16 Mar 2008, 10:52 »

Takker Smiley

Update på vej..
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010