home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 782 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Sky Blues - Coventry City FC
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste tilgang?
Kevin Olimpa
- 1 (4,2%)
Alvaro Nunez
- 1 (4,2%)
Patrice Luzi
- 0 (0%)
Cacapa
- 6 (25%)
Albin Ebondo
- 0 (0%)
Paul Verhaegh
- 0 (0%)
Luis Delgado
- 1 (4,2%)
Fabio Ferreria
- 1 (4,2%)
Gustav Holmes
- 0 (0%)
Steve Sidwell
- 9 (37,5%)
Khaled Kharroubi
- 0 (0%)
Hugo Leal
- 1 (4,2%)
Matias Almeyda
- 2 (8,3%)
Lee Miller
- 1 (4,2%)
Dave Nugent
- 1 (4,2%)
Aliyu Datti
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Sky Blues - Coventry City FC  (Læst 28033 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #30: 17 Mar 2008, 18:56 »

Nice Blog,

Kan godt lide din skrive måde,

Men betyder det så at "Drengene fra Vestegnen"-bloggen er lukket eller pause :-/
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #31: 17 Mar 2008, 18:56 »

Jeg har lige læst hele bloggen igennem. Rigtig gode updates. Jeg kan kun se at du er igang med at rykke op Smiley.

Dog syntes jeg måske at du skulle skære lidt ned på dine updates Thumbs Up. KUTGW Peace
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #32: 17 Mar 2008, 19:12 »

Tak for kommentarerne Thumbs Up

Nemeth: Den er på pause

Andersfa123: Jeg kan godt skære ned på dem fremover Smiley

Også lige to SS, jeg lige vil dele med jer..

Månedens spiller
Spiller statistik
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


-Benja-
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #33: 17 Mar 2008, 19:14 »

Rigtig fed blog, synes det er fedt at hive et hold fra den næstbedste til den bedste Thumbs Up
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #34: 17 Mar 2008, 21:09 »

kommer der update idag ? Rullende Øjne
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #35: 17 Mar 2008, 21:15 »

Sats hellere på en i morgen.. Jeg regner med at tage november og december samlet i en update Smiley

Tak for kommentarern, Benja.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


andersfa123
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #36: 17 Mar 2008, 21:15 »

Sats hellere på en i morgen.. Jeg regner med at tage november og december samlet i en update Smiley

Jamen så gør jeg det Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #37: 17 Mar 2008, 22:30 »


Rygte: José Silva til Ajax?


Foppe de Haan ligner en færdig mand


Efter knap 6 måneder kan spanske José Silva være på vej væk fra Championship klubben, Coventry, hvor han i øjeblikket nyder stor succes. I den hollandske storklub, Ajax Amsterdam, synes træner, Foppe de Haan, at være en færdig mand efter det skuffende 2-2 resultat mod Breda på udebane.
Ajax tabte i Champions League kvalifikationen mod Fenerbahce, og må derfor spille i UEFA Cuppens gruppespil, hvor man efter 2 kampe er nr. 4. I Æresdivisionen er på en meget skuffende plads, som nr. 12

Coventrys hollænder, Ellery Cairo, bekræfter overfor engelske medier, at hans træner José Silva, er kandidat til overtage Foppe de Haans plads hos Ajax
"Jeg føler dagligt med i de hollandske aviser, og ifølge en avis skulle José være blandt dem, som Ajax vil have som afløsere." er Cairo blevet citeret for at sige.

José Silva selv afviser et skifte netop nu: "Jeg vil lyve, hvis jeg sagde at trænerposten i Ajax, eller en anden storklub for den sags skyld, ikke var interessant, men hvorfor skulle jeg skifte nu? Jeg har ca. 1½ år tilbage af min kontrakt og jeg nyder stor succes i Coventry" udtaler Coventry træneren til den lokale avis, Coventry news.

Foruden Ajax så ventes det, at en del klubber inden længe vælger at skifte træner. Blandt dem kan følgende klubber nævnes: Charlton, Mallorca, Villarreal, Portsmouth, Reading, Sunderland, West Ham, Nürnberg, Rennes, Benfica, Betis, Deportivo, Esbjerg, Nordsjælland samt de to Sheffield hold, United og Wednesday.




Så kom der en update alligevel, men resultaterne fra november og december må i vente med til i morgen Wink
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #38: 17 Mar 2008, 22:36 »

hvor har du købt josé silva?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #39: 17 Mar 2008, 22:48 »

hvor har du købt josé silva?

José Silva er træneren.. funny

EDIT: Flot Zone.. KIU Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #40: 17 Mar 2008, 22:50 »

hov d:
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #41: 17 Mar 2008, 23:02 »

Tak for kommentarerne Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #42: 18 Mar 2008, 14:52 »


Svingende afslutning på 2007


Skuffelsen er til at se


November måned startede i London, hvor Watford var værter. Coventry kom bedst fra start og efter godt tyve minutters spil bragt Dong Fangzhou 'The Sky Blues' foran, inden hjemmeholdets Lee Williamsson udlignede. Før pause bragte Victor Anichebe Coventry foran og efter pausen sikrede han også Coventry de tre point med sin anden scoring i kampen.

Herefter blev det til skuffende 0-0 ude mod Barnsley, hvor Steve Marlet burde havde sikret det tre point. I overtiden brændte han nemlig et straffe.
Så gjaldt det hjemmekampen mod Wolves, og det skulle vise sig, at blive et målrigt opgør. Michael Lighty bragte ufortjent gæsterne foran i det 26. minut, men med scoringer fra Dong Fangzhou og Victor Anichebe i det hhv. 37. og 40. minut var Coventry kommet foran. Freddy Eastwood sikrede dog Wolves 2-2 ved pause.

Efter pausen fortsatte de lovende takter fra begge sider, men ind ville bolden ikke. Først med to minutter igen kom forløsningen, da Michael Mifsud scorede og kort tid efter øgede Victor Anichebe. I overtidens sidste minut reducerede Andrew Keogh til slutresultat 4-3.
Efter følgende fik Crystal Palace hevet det ene point hjem fra The Ricoh Arena, hvilket de kan takke deres målmand, Jimmy Walker, for.
November måned blev sluttet af med en 2-0 sejr ude mod Blackpool, i en halvkedelig kamp. Kaspars Gorkss lavede et selvmål inden Victor Anichebe afgjorde kampen


En kommende spiller hos 'The Sky Blues'?


Den 20. december fik hjemmeholdets fans en tidlig julegave, da man kunne offenliggøre et samarbejde med selveste Manchester United. De forsvarende engelske mestre, som ved årsskiftet er nr. 2 i Premier League, havde tænkt sig at udleje U18-holds keeperen, Gary Woods, til Coventry for resten af sæsonen. De havde dog ikke taget højde for, at man i Coventry allerede havde lejet de 4 spillere på langstidsaftaler, som man maks. må have. Det ventes at Danny Simpson (billedet) og Tomasz Kuszczak lejes, når transfer vinduet åbnes.

December måned startede skuffende hos Coventry, som måtte nøjes en 2-2 hjemme mod Colchester, selvom man førte 2-0. I de døende minutter fik gæsterne både reduceret og udlignede, hvilket fik José Silva til at skælde ud på dommerne efter kampen, da dommertrioen i løbet af kampen havde underkendt 2 Coventry mål. Det fik FA til at give det spanske træner en advarsel.
Herefter skulle man så møde Leicester på udebane, i hvad der skulle det mest målrige kamp i efteråret. Michael Mifsud (2) og hjemmeholdets Matty Fryatt havde med scoringer, gjort, at Coventry ved pause førte 1-2. Med tre scoringer midtvejs efter pausen havde hjemmeholdet vendt 1-2 til 4-2, hvilket fik José Silva til at satse offensivt - og det gav pote. Dong Fangzhou fik, med to scoringer, sikret det ene point til Coventry.

Midtvejs i kampen mod Bristol City havde Stephen Hughes og Dong Fangzhou sikret Coventry en 2-0 føring, men det var ikke nok til point. Ved pause stod der 2-2 på måltavlen og med få minutter tilbage sikrede Lee Trundle gæsterne de tre point, hvilket fik Silva til at give spillerne verbale tæsk.
Det havde man håbet ville hjælpe til udekampen mod Charlton, men ak. London holdet vandt 3-0 i en tæt kamp.

I hjemmekampen mod Scunthorpe fik Coventry sikret sig den første sejr i december. 2-0 blev det, da Victor Anichebe og Michael Mifsud fik scoret. Sidstnævnte fik brækket sin næse mod slutningen og må holde en pause på godt 2 uger.
I årets sidste udekamp tog Henrik Pedersen og resten af Hull imod 'The Sky Blues', hvilket de nok ville ønske ikke skete. Dong Fangzhou og Victor Anichebe havde tolv minutter bragt gæsterne foran, men 7 minutter senere stod der 2-2. Kort før pause sikrede Anichebe Coventry en pauseføring på 2-3. Samme Anichebe og Stephen Hughes scorede anden halvlegs mål, og derfor kunne Coventry tage hjem med en storsejr til hele 2-5!
The Ricoh Arena lagde græs til den sidste kamp i 2007, og største delen af de 25.888 fremmødte var tæt på at kunne tage glade hjem, men Chris McCanns udlignende mål i det 89. minut sikrede Burnley det ene point, da Dong Fangzhou tidligere havde bragt Coventry foran.

« Seneste Redigering: 18 Mar 2008, 16:20 af Zone 43 » Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #43: 18 Mar 2008, 15:46 »

Det ser jo ikk' så ringe ud Wink God update, dog mangler der lige et "låne" i sætningen omkring U18 målmanden fra Utd. Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #44: 18 Mar 2008, 16:09 »

Rigtig god blog. Det må jeg sgu sige. Virkelig godt indhold.
Har lige et spørgsmål: har du tænkt dig at skifte ?
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010