home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1145 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  The Sky Blues - Coventry City FC
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem er den bedste tilgang?
Kevin Olimpa
- 1 (4,2%)
Alvaro Nunez
- 1 (4,2%)
Patrice Luzi
- 0 (0%)
Cacapa
- 6 (25%)
Albin Ebondo
- 0 (0%)
Paul Verhaegh
- 0 (0%)
Luis Delgado
- 1 (4,2%)
Fabio Ferreria
- 1 (4,2%)
Gustav Holmes
- 0 (0%)
Steve Sidwell
- 9 (37,5%)
Khaled Kharroubi
- 0 (0%)
Hugo Leal
- 1 (4,2%)
Matias Almeyda
- 2 (8,3%)
Lee Miller
- 1 (4,2%)
Dave Nugent
- 1 (4,2%)
Aliyu Datti
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: The Sky Blues - Coventry City FC  (Læst 28688 gange)
EFBMANUTDX2
Reserveholdsspiller

Sv: The Sky Blues - Coventry City FC
« Svar #60: 24 Mar 2008, 00:17 »

Rigtig flot Smiley Læser med.

Viva Ronaldo ! §

Zone 43
Manager

« Svar #61: 24 Mar 2008, 16:26 »

Truppen - foråret '08: offensiven

Defensiven kan ses her

Centrale midtbane:
Isaach Osbourne, Possebon, Seth Johnson, Michael Doyle, Michael Hughes, Stephen Hughes, Pablo Piatti, Kevin Thornton

Til de to pladser er vi dækket godt ind, med både talent og rutine, og hvor alle kan erstatte alle.
Seth Johnson og Stephen Hughes er førstevalg

Offensive midtbane:
Kevin Thornton, Pablo Piatti

To rigtige gode spillere har vi til denne position. Især Thornton har vist lovende takter i januar måned med både mål og assist. Ellery Cairo og Julian Gray kan i nødstilfælde gå ind og erstatte de to.
Begge kan gå direkte ind i startopstillingen, og derfor er der ingen førstevalg her

Angrebet:
Dong Fangzhou, Leon Best, David Dowson, Michael Mifsud, Rhys Murphy

Da Anichebe forlod klubben, kom Murphy og Dowson til for at erstatte ham og samtidig øge bredden i angrebet. De er dog hhv. 4- og 5. valg, lige pt. Fangzhou og Best har begge vist gode takter under den nye formation, og de vil med stor sandsynlighed også være første valgene

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Bave
Gæst

« Svar #62: 24 Mar 2008, 16:28 »

Rigtig God Gennemgang af truppen Thumbs Up

DavideSanton
Landsholdsspiller

« Svar #63: 24 Mar 2008, 16:32 »

god blog

Zone 43
Manager

« Svar #64: 24 Mar 2008, 18:09 »

Takker Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #65: 25 Mar 2008, 17:38 »

Silva snupper landstræner job

Yobo & co skal fremover trænes af Silva

Efter at have skuffet ved African Nations Cup, valgte man i Nigerias fodbold forbund, at fyre Mohammed Igwe. Nigeria skal i de kommende år således trænes under José Silva, som har taget England, og Coventry, med storm, hvilket har haft indflydelse.

Nigeria gik således ikke videre fra gruppespillet, hvor man var i placeret i gruppe B, sammen med Cameroun, Angola og Uganda. Mod Cameroun og Angola tabte man 3-0, mens Uganda blev slået med 2-0. Elfenbenskysten vandt ANC med en finalesejr til 0-5 (!!) over Tunesien.

"José er den rette mand til jobbet. Han har gjort det godt i England, og det ser vi gerne, han gør her også." lød det på et hurtig pressemøde.

Silva selv glæder sig til de opgaver, som venter ham: "Nigeria er et spænende mandskab med masser af gode spillere. De skuffede ved ANC, men vil få succes ved VM 2010. Der venter mange spænende opgaver forude for nationen, og vi vil ikke skuffe!"

"Jeg tror, at José' tilgang bliver positiv for hele fodbold-Nigeria. José er den rette mand til at føre holdet frem, efter den kæmpe skuffelse, vi havde i ANC. Jeg glæder mig virkelig til at samarbejde med ham" fortalte anfører, Joseph Yobo, til lokale medier

Silvas første opgave bliver, at føre Nigeria til VM 2010, som afholdes i Sydafrika. Nigeria er placeret i gruppe 2 sammen med følgende nationer: Kap Verde, Lesotho, Togo, Tunesien, Ækvatorialguinea. Den første kamp spilles hjemme d. 7. juni mod Losotho.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #66: 25 Mar 2008, 19:13 »

Ude godt, hjemme bedst

Piatti blandt de bedste

Februar måned bød på 5 kampe i februar måned, hvoraf de tre af dem var på udebane. De to konkurrenter, Kevin Thornton og Pablo Piatti, viste begge rigtige gode takter forude for den vigtige afslutning på sæsonen.
Der udover har Coventry sikret sig Aliyu Datti, Khaled Kharroubi og Kevin Olimpa på frie transfers. Alle tre skifter efter denne sæson.

Måneden startede hjemme mod Preston North End, hvor kampen blev afgjort før pausen. Pablo Piatti gjorde det til 1-0 og 3-0 i hhv. det 10. og 39. minut, mens Dong Fangzhuo scorede i det 23. minut. Preston fik dog reduceret kort før pause ved Neil Mellor. Efter pausen manglede skarpheden hos hjemmeholdet, der måtte 'nøjes' med en 3-1 sejr.

Herefter gik turen til Ipswich, som længe så ud til at tage de tre point, efter Gary Roberts' mål allerede i det andet minut. Men Owen Garvans udvisning efter pausen blev dyr for Ipswich. Leon Best sikrede nemlig 'The Sky Blues', det ene point, da han, kort før tid, fik headet Coventry på 1-1, hvilket kampen blev.

Så stod der topkamp på programmet, da Cardiff tog imod Coventry. Cardiff kørte Coventry over igennem første halvleg, som hjemmeholdet også fortjent førte 1-0 ved, på mål af Warren Feeney. Efter pausen kom Coventry bedre med, men Liverpool legenden, Robbie Fowler, bankede Cardiff på 2-0 inden Kevin Thornton reducerede til 2-1, som kampen blev.

Så kom et svingende Norwich mandskab på besøg på The Ricoh Arena. Selvom Coventry var bedst kampen igennem, så var det Norwich som kom foran ved Matty Pattison godt midtvejs i første halvleg. Den føring blev hentet kort før pause, da Pablo Piatti fik driblet sig udenom forsvar og målmand. Trods flere store chancer, så endte kampen 1-1

Februar måned sluttede af på St. Marys Stadium, hvor Southampton var værter, og store favoritter ifølge bookierne. Kampen bølgede dog frem og tilbage, men Coventry skulle komme i front ved Kevin Thornton med under ti minutter til pause. Stern John udlignede dog minuttet efter. Bedst som det lignede en 1-1'er, så slog Pablo Piatti til med et skud fra ca. de 25 meter, hvilket fik de rejsende gæster til at bryde ud i kæmpe jubel.

Kharroubi ~ Stillingen ~ Datti

- Daniel Agger.

Marchang
Landsholdsspiller

« Svar #67: 25 Mar 2008, 19:34 »

Super godt! Dette er en af de bedre blogge herinde i øjeblikket Smiley

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #68: 25 Mar 2008, 21:32 »

Hold da kæft Shockeret Har lige læst hele bloggen og er bestemt ikke skuffet, keep em' coming!

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #69: 25 Mar 2008, 21:40 »

Tak for de to dejlige kommentarer. Thumbs Up Kys

- Daniel Agger.

TBM_DK
Førsteholdsspiller

« Svar #70: 25 Mar 2008, 21:52 »

Igen en super nice update. Der bliver sgu spænding helt til det sidste tror jeg... Smiley

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Zone 43
Manager

« Svar #71: 25 Mar 2008, 22:12 »

Takker .. Det er du ikke den eneste, der tror Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #72: 26 Mar 2008, 18:42 »

Coventry tættere på toppen!

Marts måned bød på hele syv kampe - og masser af mål. Hele 18 stk. blev det til, i et måned, hvor defensiven hos 'The Sky Blues' var i topklasse!

Marts begyndte hjemme på The Ricoh Arena, hvor Sheffield United var gæster. Her startede det målrigt, da Dong Fangzhuo gjorde det til 1-0 og 2-1 inden for ti minutter. David Noble udlignede for Sheffield. Senere i første halvleg øgede Stephen Hughes og Kevin Thornton til 4-1, før Lee Martin reducerede til pauseresultat 4-2. Med et kvarter igen kom Billy Sharp på måltavlen, men selvom Sheffield gjorde alt for ud udligne, at lukkede Leon Best kampen af i overtiden. 5-3 til Coventry.

Herefter smed man vigtige point væk på udebane mod Stoke, som sejrede med sikre 3-1. Stoke var en tand bedre, og skarpere, på dagen. Darius Henderson bragte Stoke foran, men Dong Fangzhuo udlignede kort før pause. Efter pausen afgjorde Mamady Sidibe og Darius Henderson kampen til Stokes fordel.

Coventry skulle forsøge at rette op på det dumme nederlag, og det skulle gå ud over Watford, som havde revanche til gode. Den fik de ikke denne dag, hvilket Pablo Piatti og Leon Best afgjorde med deres mål i hver sin halvleg. Sejren var fortjent og kunne have været meget større.

I udekampen mod Crystal Palace fik Coventry forøget deres chance for en topplacering, men afslutningerne var ringe for begge sider. Kun ét forsøg, til begge mandskaber, indenfor målrammen i frit spil, var hvad, der kunne noteres. Lejesvenden fra Manchester United, Possebon, sikrede Coventry de tre point på et flot frisparks mål efter godt 20 minutters spil.

Efterfølgende blev det til endnu en 1-0 sejr, denne gang mod Barnsley, som kæmper for overlevelse i denne sæson. Dong Fangzhuo leverede det eneste mål godt midtvejs i første halvleg.
Det skulle ikke blive til alle gode gange tre for Coventry med 1-0 sejre.. Ude mod Wolves fik man nemlig 0-0, selvom hjemmeholdet var bedst.

Marts måned blev sluttet af, hvor det begyndte - hjemme på The Ricoh Arena, som lagde græs til den eneste direkte TV-transmitterede kamp mod Leicester. Det startede skidt for Coventry, som måtte skifte Dong Fangzhuo ud i starten af kampen. Hans afløser, Michael Mifsud, fik til gengæld en hovedrolle i kampen. Godt et kvarter efter, han kom ind, bragte han nemlig Coventry foran, på hans første mål i ca. 10 timer!
Efter pausen kunne han også notere sig en assist, da han spillede Piatti fri i målfeltet.

Debut for det nigerianske landshold er det også blevet til i marts måned. Den centralafrikanske republik var gæster, og de blev også kørt over. 36.034 fremmødte kunne se angrebsduoen, Oba Martins og Yakubu, tilsammen lave alle tre mål. Yakubu stod for de to første, mens Martins stod for det sidste.
Efter kampen var flere tilhængere irriterede kun over at vinde 3-0, men anfører Joseph Yobo kølede dem ned: "Vi vandt 3-0 og spillede en rigtig god kamp. Det var vigtig, at vi, og ikke mindst at José, kom godt fra start."

Stillingen
Det resterende kampprogram: Blackpool (h), Colchester (u), Bristol City (u), Charlton (h), Burnley (u)

Glemte lige at skrive, at Dong er ude i 2-3 uger, så han misser nok 2-3 kampe.. Skuffet
Næste update: En gang i morgen!
« Seneste Redigering: 26 Mar 2008, 18:59 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #73: 26 Mar 2008, 19:26 »

Rigtig flot update Opstemt Håber ikke du indhenter WBA, da det ville være fedt at se dig i play-off Thumbs Up

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Zone 43
Manager

« Svar #74: 26 Mar 2008, 20:59 »

Takker.. Smiley Nr. 1 og 2 rykker direkte op, men for pokker da, jeg kan dårligt tåle playoff kampene med al den spænding Opstemt

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010