|
knudsen_0
|
|
Giv mig 5 minutter på Youtube  Du har vist fået dine 5 minutter. Men du kan blive ved lige så længe du vil. Du vil aldrig se Raul lave en direkte sviner. Og så skal jeg da ellers lige love for det er noget af en diskussion jeg har sat gang i her 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
MLL
|
|
Hvad laver Totti helt nede på 6. pladsen!
|
|
|
|
|
|
Tilbage på FmF 
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Hvad laver Totti helt nede på 6. pladsen!
Prøv at se siderne igennem, og du vil forstå hvorfor. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Synes da ikke, at en anfører skal være "ubetydelig" for holdet, altså jeg mener at det skal kunne mærkes på et hold, hvis en anfører er væk. Det gør Totti, og i mine øjne en rigtig god anfører og spiller.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Du har vist fået dine 5 minutter. Men du kan blive ved lige så længe du vil. Du vil aldrig se Raul lave en direkte sviner. Og så skal jeg da ellers lige love for det er noget af en diskussion jeg har sat gang i her  Voldsom Raul tackling!Tag den !
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Behøver jeg kommentere det?  Jeg retter mig lige så. I kommer aldrig til at se Raúl, Real Madrids anfører, lave en svinsk tackling!
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Behøver jeg kommentere det?  Jeg retter mig lige så. I kommer aldrig til at se Raúl, Real Madrids anfører, lave en svinsk tackling! Kan du se at det ikke er Raul ? Eller benægter du at det er en voldsom tackling ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Kan du se at det ikke er Raul ? Eller benægter du at det er en voldsom tackling ?
Ia, he he he.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
knudsen_0
|
|
Kan du se at det ikke er Raul ? Eller benægter du at det er en voldsom tackling ?
Det der er hverken Raul eller en voldsom tackling! 
|
|
|
|
|
|
Vuelve la ilusión
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Det der er hverken Raul eller en voldsom tackling!  Det er du den eneste der siger jo ! Så du kan ikke sige at Raul ikke er ligeså svinsk som Roy Keane var.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Nu må jeg sateme le  Det der er IKKE Raul fra Real Madrid. Og det er ikke europæisk fodbold, men amerikansk fodbold. Og når man snakker amerikansk fodbold, er det der sateme en vattet tackling 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rossonero
Gæst
|
|
Haha! Jeg tror ikke engang at ManUtd83 har set den, men blot taget udgangspunkt i titlen!
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 13 Mar 2008, 20:35 af Rossonero »
|
|
|
|
|
|
|
The Red
|
|
Skulle ikke undre mig, men det er faktisk godt ramt, den Raul der ville være god til at dække WR XD Nå Back to Topic 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Haha! Jeg tror ikke engang at ManUtd83 har set den, men blot taget udgangspunkt på titlen!
Grov grov beskyldning! Nu rotter i jer virkelig sammen mod mig! Selvfølgelig har jeg da set filmen. Den viser en ung Raul der nedlægger en stakkels amerikans fodboldspiller på groveste vis - fy for helvede Raul!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zulue
|
|
Jeg kan slet ikke forstå om det kun er ManUtd det bruger ironi? Ser nemlig ikke ud til, at I andre gør :Q
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|