|
ronen
|
|
Du skal gemme det som en png. fil istedet for en jpg. fil  Ihvertfald det jeg gør i Photoshop 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claus-vest
|
|
 Mit første projekt - et forslag til newcastles næste trøje  Mit andet projekt - forslag til en FCK trøje og mange tak til d'herrer for hjælpen med upload side.. kan nogen fortælle mig hvordan jeg får sat trøjerne op uden alt det hvide omkring så de fremstår bedre? :-) eneste jeg ville ændre på Newcastle trøjen var at skrive Abu Dhabi sponsoren med hvid eller guld og så udendet hvide omkring det.. fck trøjen er rigtig fin udover jeg synes der er for mange sponsorer men det er en smagsag
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Naustratze
Gæst
|
|
 Mit første projekt - et forslag til newcastles næste trøje  Mit andet projekt - forslag til en FCK trøje og mange tak til d'herrer for hjælpen med upload side.. kan nogen fortælle mig hvordan jeg får sat trøjerne op uden alt det hvide omkring så de fremstår bedre? :-) Synes at sponsornavnene og logoerne er lidt for små, især på FCK trøjen. Ellers nogle flotte trøjer :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
Hvilken Template pack bruger i, og kan i evt. smide et link til download af den? 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
Hvilken Template pack bruger i, og kan i evt. smide et link til download af den?  Jeg bruger en template som er linket herinde mener det er under fane 216 eller 220 hvor der også er en video om hvordan man gør :-) tak ja jeg har lidt bøvl med sponsorerne og med hvordan jeg får cuttet det vide rundt om trøjerne prøvede at gemme i png og biksede lige noget hurtigt sammen :-) 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Mar 2012, 14:17 af Hvidberg »
|
|
Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
Du skal gemme det som en png. fil istedet for en jpg. fil  Ihvertfald det jeg gør i Photoshop  synes bare stadig ikke de står så godt som dine - andre tips? :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Brug lidt tid på det, bruge flere layout i stedet for et.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
når du siger flere layouts så må du lige definere alle gode råd er værdifulde !  like that?
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Mar 2012, 14:48 af Hvidberg »
|
|
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
Jeg vil til at prøve kræfter med KITS, nogle der har nogle gode starter tips? 
|
|
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Fjern det logo nede i bunden, altså de fleste templates har flere designs, prøv at mixe dem og få det til at se godt ud 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Ville rigtigt gerne vise jeg hvordan jeg gør, men det kommer til at blive i aften da jeg pt. laver projekt-.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
det lyder små stramt tornbo jeg har forstået ideen tror jeg kan i lave hjælpe mig med at lave en config. fil så jeg kan bruge mine nufc trøjer i mit save  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
når du siger flere layouts så må du lige definere alle gode råd er værdifulde !  like that? Den øverste som home kit og den herunder som away kit ?  og den herunder som alternative kit:  som mit første hele sæt til en klub er jeg faktisk rigtig tilfreds :-)
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 04 Mar 2012, 15:29 af Hvidberg »
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Med henhold til config filerne er der et ind læg på side 219 tror jeg vidst det er omkring hvordan man gør.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ronen
|
|
Nu lagde jeg mærke til på din Newcastle trøje at der rundt om sponsoren er en hvid kasse. Den kan du fjerne hvis du bruger den der hedder "Magic Eraser Tool". Du finder den ude i venstre side, ved viskelæderet. Tryk på den og hold musseknappen inde, så skulle der dukke 3 nye muligheder frem også vælger du som sagt Magic Eraser Tool. Du kan styre hvor "grov" (kunne ikke lige finde på et bedre udtryk :S) den skal være, ved at skrue op og ned for dens "tolerence", oppe i venstre hjørne. Prøv og leg lidt med det  Derudover kan jeg også lige vidergive Birkedahl's råd omkring sponsoren Men ellers bare klø på!! Det er "learning by doing" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|