Grün
|
|
Ja jeg bruger også PS
|
|
|
|
|
|
|
|
BBV26
Lilleputspiller
|
|
Hey alle
Jeg vil endelig bare spørger alle som er gode til grafik. Om der er nogle som vil lave forskellige foreslag med hensyn til Brøndbys nye trøjesponser som er hummel om de vil komme med nogle forslag til evt. hvordan de skal se og med forskellige beting firmaer eller andre firmaer Put gerne flere sponser på trøjen så det ser pænt ud
|
|
|
|
En gang Brøndby Altid Brøndby i medgang og modgang
|
|
|
|
Katanka
|
|
Nottingham Forest Fantasy: Er også i Ønsketråden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BBV26
Lilleputspiller
|
|
|
|
|
|
En gang Brøndby Altid Brøndby i medgang og modgang
|
|
|
|
SkerderG
|
|
Hvad er det for et program i laver trøjerne i? og hvordan skaffer man programmet/erne
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Photoshop og ved at betale.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
for pokker hvor i frister - jeres fantastiske grafik har nu fået mig til at gå i kast med at lære at lave kits ! Håber når jeg får postet lidt at der vil komme lidt lækker konstruktiv kritik ! god søndag til jer alle
|
|
|
|
Kunsten at være lykkelig, handler om at gøre sine glæder enkle - NUFC!
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
Min første trøje - et forslag på Newcastles trøje til en kommende sæson med Abu Dhabi som sponsor da jeg ikke er den største fan af Mike Ashley Kom gerne med konstruktiv kritik, det ville jeg elske !! ps. kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan man fjerne de hvide edges så trøjen står lige så flot som eksempelvis katankas
|
|
|
|
|
|
|
|
Grün
|
|
Hvis linket virkede, ville jeg gerne.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
jeg ved ikke hvorfor skidtet forsvinder kan du fortælle mig en bedre side end imageupload.com ? http://imageupload.org/?d=CA327E791linket her er til en anden trøje jeg pusler med - fcks forekommende trøje med adidas
|
|
|
|
|
|
|
|
Toby aka Lynge
|
|
jeg ved ikke hvorfor skidtet forsvinder kan du fortælle mig en bedre side end imageupload.com ? http://imageupload.org/?d=CA327E791linket her er til en anden trøje jeg pusler med - fcks forekommende trøje med adidas imageshack.us
|
|
|
|
Brøndby til jeg dør! <3 You'll never walk alone! <3
|
|
|
|
Grün
|
|
Eller Tinypic.com.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hvidberg
|
|
Mit første projekt - et forslag til newcastles næste trøje Mit andet projekt - forslag til en FCK trøje og mange tak til d'herrer for hjælpen med upload side.. kan nogen fortælle mig hvordan jeg får sat trøjerne op uden alt det hvide omkring så de fremstår bedre? :-)
|
|
« Seneste Redigering: 04 Mar 2012, 13:20 af Hvidberg »
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
kan nogen fortælle mig hvordan jeg får sat trøjerne op uden alt det hvide omkring så de fremstår bedre? :-)
Jeg ved kun hvordan man gør det med Photoshop...
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|