home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 938 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  SKAT - Regning eller Check?
0 Brugere og 38 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: SKAT - Regning eller Check?  (Læst 21536 gange)
JKJ
Gæst

Sv: SKAT - Regning eller Check?
« Svar #45: 10 Mar 2009, 16:47 »

Ja, men det er jo lidt skidt, hvis man ikke kan huske sin kode... iiih :!

Rigtigt, men der kan dog bestilles en ny... ellers må man jo vente til der kommer et brev eller derer blevet knaldet nogle kr ind på kontoen Wink

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #46: 10 Mar 2009, 18:30 »

Puha, den er sgu da ikke sjov. Men kan du ikke indberette til dem, at du mener der er begået en fejl, så du kan få rettet det?

Jeg går ud fra jeg kan rette det på min selvangivelse, når engang jeg får helt styr på hvad der er gået galt. Ind til videre har jeg i hvert fald fundet knap 43.000 der er indberettet to gange. Banken har også regnet et eller andet galt med min pensionsindbetaling, så jeg har indbetalt mere end jeg kan trække fra, så jeg skal vist under alle omstændigheder ned og have mig en alvorssnak med dem (overvejer om jeg skal tage en ny lommeregner med til dem...).

Men sjovt det er det kraftedeme ikke, når der ser ud til, at man skal til at låne penge, for at kunne betale sin skat...

JKJ
Gæst

« Svar #47: 10 Mar 2009, 18:36 »

Jeg går ud fra jeg kan rette det på min selvangivelse, når engang jeg får helt styr på hvad der er gået galt. Ind til videre har jeg i hvert fald fundet knap 43.000 der er indberettet to gange. Banken har også regnet et eller andet galt med min pensionsindbetaling, så jeg har indbetalt mere end jeg kan trække fra, så jeg skal vist under alle omstændigheder ned og have mig en alvorssnak med dem (overvejer om jeg skal tage en ny lommeregner med til dem...).

Men sjovt det er det kraftedeme ikke, når der ser ud til, at man skal til at låne penge, for at kunne betale sin skat...

Nu håber jeg det er en fejl, en af de større kan man jo så godt sige... Men hvis uheldet er ude og du skal betale et x-antal 1000 kr tilbage plejer man altså at kunne få en afdrags ordning med skat, så man ikke bliver sat for hus og hjem.

Ellers skal du bare sige du er en prof fodboldklub der er gået i betalingsstandsning og tæt på at gå konkurs, så plejer de at nøjes med max 25% af det bløb de er berettet til  Cool

Men selvfølgelig, jeg kan sgu godt forstå du ikke synes det er skide sjovt lige nu... Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #48: 10 Mar 2009, 18:43 »

Nu håber jeg det er en fejl, en af de større kan man jo så godt sige... Men hvis uheldet er ude og du skal betale et x-antal 1000 kr tilbage plejer man altså at kunne få en afdrags ordning med skat, så man ikke bliver sat for hus og hjem.

Ellers skal du bare sige du er en prof fodboldklub der er gået i betalingsstandsning og tæt på at gå konkurs, så plejer de at nøjes med max 25% af det bløb de er berettet til  Cool

Men selvfølgelig, jeg kan sgu godt forstå du ikke synes det er skide sjovt lige nu... Peace

Jeg må have mig en snak med Lynge så  Smiley

Jeg tror nu heller ikke det går så galt, at jeg ikke kan skrabe pengene sammen, når i hvert fald de 43.000 er for meget indberettet. Det burde reducere regningen med lige knap 26.000, plus at jeg kan trække de pensionspenge jeg har indbetalt for meget tilbage, så skulle jeg kunne komme ud på den anden side med et plus på kontoen, selv hvis jeg ikke finder flere fejl. Synes bare stadig det er en stor regning, i forhold til at jeg faktisk fik banken til at regne ud hvor meget jeg skulle betale sidste år, for at undgå at få dette skattesmæk... De har under alle omstændigheder noget de lige skal forklare, og de har af at have en rigtig god forklaring... Sur

Drillo
Gæst

« Svar #49: 11 Mar 2009, 00:43 »

Har du overvejet en ny bank mand/dame ? (og tage en ny lommeregner med til hende/ham)

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #50: 11 Mar 2009, 17:23 »

Siden udregningen blev lavet, har jeg faktisk fået ny bankmand (dog ikke ny bank), men det er simpelthen utilgiveligt, hvis de har regnet SÅ meget forkert. Det kommer de sgu til at forklare, også selvom jeg har fået ny bankmand. De fik udtrykkeligt besked på, at jeg ikke ønskede nogen ubehagelige overraskelser, når årsopgørelsen kom, og det lovede de, at jeg ikke ville få, så et eller andet sted skulle de sgu selv have lov at betale regningen... Hvis altså der stadig er en regning, når fejlene bliver rettet, men det synes jeg desværre, det ser ud til, en alt for stor en endda... selvom den nok bliver reduceret til 40.000 så er den altså stadig i det nabolag jeg kalder ubehageligt  Sur

Jeg er sgu lidt (Nordjysk besindighed kan være anvendt i overdreven grad, når jeg skriver lidt) knotten over, at de kan regne så meget forkert...

vesperGT
Manager

« Svar #51: 12 Mar 2009, 17:12 »

JJJJJJJJJJJJJJJJJJA AAAAAAAAAAAAAAA Opstemt:D:D:D:D:D:D

7,7 Kilo tilbage i skat! JA!!!!!! Djævel

ronen
Førsteholdsspiller

« Svar #52: 13 Mar 2009, 12:39 »

Er heller ikke helt utilfreds Opstemt 23.674,- tilbage i skat!!! JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!! Opstemt

mljunker
Ynglingespiller

« Svar #53: 13 Mar 2009, 12:46 »

YES sir funny 11500 kr til farmand Cool

TSF

Szczesny
Manager

« Svar #54: 16 Mar 2009, 18:00 »

Argh! Hvorfor skal jeg altid betale tilbage.. Det er sgu da utroligt... altid noget, det ikke er mere end 800 bobs. Dog stadig voldsomt irriterende!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Temp
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 16 Mar 2009, 18:07 »

Er heller ikke helt utilfreds Opstemt 23.674,- tilbage i skat!!! JA TAK!!!!!!!!!!!!!!!!! Opstemt

Øv Skuffet "Kun" 2427 kr. tilbage Smiley

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 16 Mar 2009, 18:19 »

fik kun en sølle check på 13.492.  Wink

Barcelona

AFC
Manager

« Svar #57: 16 Mar 2009, 18:35 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er kun 15 år og jeg ved ikke så meget om SKAT osv.

En der kan forklare hvad SKAT er?

enged
Gæst

« Svar #58: 16 Mar 2009, 18:38 »

Nu kan det godt være jeg spørger dumt, men er kun 15 år og jeg ved ikke så meget om SKAT osv.

En der kan forklare hvad SKAT er?
Skat er det du betaler i et vist % alt efter hvor meget du tjener.

Clestin
Ynglingespiller

« Svar #59: 16 Mar 2009, 18:39 »

9k her Opstemt nice så skal bilen laves Peace

We ride together, we die together. Man Utd 4life

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010