home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  SAS Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder SAS Ligaen i år?  (Afstemning slut: 27 Apr 2008, 23:06)
AaB
- 9 (37,5%)
FCK
- 12 (50%)
FCM
- 0 (0%)
OB
- 1 (4,2%)
ACH
- 2 (8,3%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint
Forfatter Emne: SAS Ligaen  (Læst 13353 gange)
whitE_
Reserveholdsspiller

Sv: SAS Ligaen
« Svar #60: 08 Mar 2008, 23:42 »

Syntes det er så latterligt at den mand spiller i seria a nu.. Kun pga det mål...

Jeg har jo stadig en teori der går på, at han forsøgte at filme sig til et straffe i den situation, men at hans så tilfældigvis ramte bolden!

Han spiller heller ikke, han er på vej væk, da den nye træner ikke har tænkt sig at benytte ham.

Jeg tror selvfølgelig på, at det var med vilje  Peace

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #61: 08 Mar 2008, 23:43 »

Syntes det er så latterligt at den mand spiller i seria a nu.. Kun pga det mål...

Jeg har jo stadig en teori der går på, at han forsøgte at filme sig til et straffe i den situation, men at hans så tilfældigvis ramte bolden!
Det lyder faktisk ikke helt dumt! At den mand spiller seria a er ubegribeligt. Kan han overhoved slå gravhunden og williams af ? Opstemt

verdenskrig
Manager

« Svar #62: 08 Mar 2008, 23:45 »

Han spiller heller ikke, han er på vej væk, da den nye træner ikke har tænkt sig at benytte ham.

Jeg tror selvfølgelig på, at det var med vilje  Peace

Gør jeg ikke... Og det var faktisk ikke målet han blev solgt på... det var det flyvehop han lavede lige inden Grin

Reggina så straks en stor skuespiller i ham Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #63: 08 Mar 2008, 23:46 »

Haha Opstemt.

De så en masse italiensk potentiale i den knægt Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #64: 08 Mar 2008, 23:47 »

Haha Opstemt.

De så en masse italiensk potentiale i den knægt Wink

Præcis Thumbs Up

ej spøg til side så var det sku et godt mål.. Ikke hver dag man laver et sådan mål 3 min inde i overtiden Shockeret

Var du inde og se den?

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #65: 08 Mar 2008, 23:49 »

Nej, desværre. Jeg ville have givet mit højreben for det.

Det var både et flot og vigtigt mål.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #66: 08 Mar 2008, 23:50 »

Interessant spørgsmål: Ville Tullberg kunne slå Gravhunden og Williams af på angrebsposten, hvis han kom tilbage ? Smiley

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #67: 08 Mar 2008, 23:53 »

Graulund ville han ikke kunne slå af. Williams er en klasseangriber, selvom målene ikke siger det samme. Han skaber en masse plads til Peter, som udnytter det.

Svaret er nej, han kunne have været en god reserve. Muligvis slå Williams af i perioder.
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 23:54 af whitE_ » Logged

Niko
Gæst

« Svar #68: 08 Mar 2008, 23:55 »

Interessant spørgsmål: Ville Tullberg kunne slå Gravhunden og Williams af på angrebsposten, hvis han kom tilbage ? Smiley

Nej. Er ikke meget for at rose AGF, men de har et godt angreb og han er ikke god nok. Hvorfor jeg også sætter spørgsmål tegn ved Regginas ledelse. Han havde ikke en gang bidt sig fast på førsteholdet i Århus.

Spillere er gode, når de kan skabe magiske øjeblikke. Mike gjorde det én gang, på en lidt heldigt forsøg efter min mening. Han er ikke en god fodboldspiller, hans mål har båret ham igennem karrieren indtil videre.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #69: 08 Mar 2008, 23:55 »

http://agf.co.dk/docs/aktuelt/Indhold_detaljeret.asp?id=5182

De to omtalte herrer scorede i dagens træningskamp mod SønderjyskE.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #70: 08 Mar 2008, 23:57 »

Jeg kan kun være enig med jeg, freaks! Thumbs Up Williams har ikke fået den ros han fortjener imo! Han er en vigtig del af Graulunds målmageri! Jeg er nu heller ikke meget for at sige det, men GF har et udenærket angreb Smiley

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #71: 09 Mar 2008, 00:01 »

Jeg kan kun være enig med jeg, freaks! Thumbs Up Williams har ikke fået den ros han fortjener imo! Han er en vigtig del af Graulunds målmageri! Jeg er nu heller ikke meget for at sige det, men GF har et udemærket angreb Smiley

Enig, kollektivet skal bare fungere for alvor. Der er lidt for meget kick 'n rush. Når sammenhængen indtræffer, så er vi et midterhold. Jeg tror på, at GF får et bragende godt forår. De hviie' er klar!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #72: 09 Mar 2008, 00:04 »

Enig, kollektivet skal bare fungere for alvor. Der er lidt for meget kick 'n rush. Når sammenhængen indtræffer, så er vi et midterhold. Jeg tror på, at GF får et bragende godt forår. De hviie' er klar!
Nu plejer AGF jo ikke at være os AaB-fans kop te, men jeg håber det skam også! Spar bare lige på krudtet mod os Wink Jeg ser helst at Lyngby og et andet sjællandsk hold rykker ud, mens Vejle, Sønderjyske eller Silkeborg gerne må rykke op! Forza Jylland!

verdenskrig
Manager

« Svar #73: 09 Mar 2008, 00:05 »

Måske men i ender ikke over os, som den kære "red love" ellers hårdnakket har påstået funny

Cool

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #74: 09 Mar 2008, 00:08 »

Måske men i ender ikke over os, som den kære "red love" ellers hårdnakket har påstået funny

Det var da også en tåbelig udmelding. Alt over den obligatoriske 10. plads er en succes.
Vi holder os ikke tilbage, hvis vi ikke kan spille fodbold, så kan vi kæmpe!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010