home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  SAS Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder SAS Ligaen i år?  (Afstemning slut: 27 Apr 2008, 23:06)
AaB
- 9 (37,5%)
FCK
- 12 (50%)
FCM
- 0 (0%)
OB
- 1 (4,2%)
ACH
- 2 (8,3%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: SAS Ligaen  (Læst 13347 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: SAS Ligaen
« Svar #45: 08 Mar 2008, 23:23 »

Min favorit dato er den 4/8 04!
FCK-Go...go.. lige meget 0-5

God lektie Thumbs Up
en dejlig dag.. Og det værste var at jeg ikke fik set den da jeg var til træning ticked off

Haha men da en af mine venner skrev det til mig bagefter troede jeg ikke på ham... Fandt først ud af det ved aftensmaden... Fik sku næsten en hel kartoffel galt i halsen Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #46: 08 Mar 2008, 23:25 »

en dejlig dag.. Og det værste var at jeg ikke fik set den da jeg var til træning ticked off

Haha men da en af mine venner skrev det til mig bagefter troede jeg ikke på ham... Fandt først ud af det ved aftensmaden... Fik sku næsten en hel kartoffel galt i halsen Grin

Tja jeg græd den dag. Jeg var da også kun en 11årig knejt, men jeg ville sgu også græde af sådan noget i dag. Det går så hårdt ind i sjælen Græder Opstemt
Jeg har dog set højdepunkterne 8 gange eller sådan noget,for at hærde mig Djævel

verdenskrig
Manager

« Svar #47: 08 Mar 2008, 23:29 »

Tja jeg græd den dag. Jeg var da også kun en 11årig knejt, men jeg ville sgu også græde af sådan noget i dag. Det går så hårdt ind i sjælen Græder Opstemt
Jeg har dog set højdepunkterne 8 gange eller sådan noget,for at hærde mig Djævel

Hmm tror jeg også jeg havde gjort...

Men sådan nogle nederlag hærder sku en Opstemt Tror mig der var jo en kamp her i efteråret hvor jeg måtte fælde en lille tåre da det hele bare blev for meget..
Læs: Brøndby- agf 0-1

Det var den dag hvor bunden officielt blev nået ticked off

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #48: 08 Mar 2008, 23:30 »

Du må være hård som en sten efter sådan en gang fodboldlektion! Nu skal du ikke komme og sige, at du ikke ved hvordan man ikke skal spille Tunge

verdenskrig
Manager

« Svar #49: 08 Mar 2008, 23:32 »

Du må være hård som en sten efter sådan en gang fodboldlektion! Nu skal du ikke komme og sige, at du ikke ved hvordan man ikke skal spille Tunge

Nogle mennesker bliver bare ikke klogere for omkring 8 måneder senere( sikkert mere) gentog de bedriften  funny

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #50: 08 Mar 2008, 23:33 »

Ja, der er ingen der skal beskylde mig for ikke at have oplevet krise. I skrivende stund må jeg gang på gang finde mig i at Valencia er så ringe som de er, men fair nok. Jeg er ihf ikke medgangsfan mere, som jeg var da jeg var mindre Peace
Nogle mennesker bliver bare ikke klogere for omkring 8 måneder senere( sikkert mere) gentog de bedriften  funny

Ubeslutsom

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #51: 08 Mar 2008, 23:33 »

Hmm tror jeg også jeg havde gjort...

Men sådan nogle nederlag hærder sku en Opstemt Tror mig der var jo en kamp her i efteråret hvor jeg måtte fælde en lille tåre da det hele bare blev for meget..
Læs: Brøndby- agf 0-1

Det var den dag hvor bunden officielt blev nået ticked off

Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Mike Tullberg, Mike Tullberg Wink

Der var jo også dengang med 3-0 i Århus, skønherlig aften!

verdenskrig
Manager

« Svar #52: 08 Mar 2008, 23:36 »

Dybt dybt dybt dybt dybt dybt dybt sybt dybt dybt dybt dybt dybt tragisk, pinligt, skammeligt, og latterligt  ticked off

Det er første gang at jeg er blevet på stadion efter en kamp for at vise min utilfredshed.. Men det gjorde jeg..

Blev der 45 min ekstra for at synge smæddesange mod Bjerregaard Sur

Og nej den i århus var forfærdelig da jeg så den på min efterskole( kies) med en masse fck fans... ARGHHHHHH Græder ticked off Ubeslutsom Sur crazy

Men så var der jo en dejlig 4-0 sejr i november måned samme år til Brøndby på vp, over GF Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 23:38 af verdenskrig » Logged

Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #53: 08 Mar 2008, 23:37 »

Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Tullberg, Mike Tullberg, Mike Tullberg Wink

Der var jo også dengang med 3-0 i Århus, skønherlig aften! 
I fik ikke bare 3 point men en kæmpe overpris for ham ud af denne kamp Grin

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #54: 08 Mar 2008, 23:38 »

Det med smæddesange minder mig om, at da Gor.. scorede deres 5-0 mål, jublede hele Nedre C funny Det lyder så fedt. Har det jo også på DVD Opstemt

Ja, har heller ikke synes han var god udover det mål Huh Opstemt

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #55: 08 Mar 2008, 23:39 »

verdenskrig#
Jeg var så lykkelig, medierne gik sgu også hårdt til Brøndby efter den kamp. Det var nogle dage før Ajax kampen, right?

Søren91#
Ja, jeg blev helt paf, da jeg så de havde solgt ham. Han blev næsten købt på baggrund af det ene mål.

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #56: 08 Mar 2008, 23:40 »

Citat
Men så var der jo en dejlig 4-0 sejr i november måned samme år til Brøndby på vp, over GF

Det er ikke noget jeg husker, der har været så meget af den slags Smiley.

verdenskrig
Manager

« Svar #57: 08 Mar 2008, 23:40 »

Syntes det er så latterligt at den mand spiller i seria a nu.. Kun pga det mål...

Jeg har jo stadig en teori der går på, at han forsøgte at filme sig til et straffe i den situation, men at hans så tilfældigvis ramte bolden!

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #58: 08 Mar 2008, 23:41 »

verdenskrig#
Jeg var så lykkelig, medierne gik sgu også hårdt til Brøndby efter den kamp. Det var nogle dage før Ajax kampen, right?

Jo det var det... Typisk os ik... Weekenden taber vi 3-0 ude til agf... Om onsdagen spiller vi lige op med ajax..

Brøndby er om nogen( desværre) blevet synonym med dr jekyll, og mr, hyde Ubeslutsom

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #59: 08 Mar 2008, 23:42 »

Det er ikke noget jeg husker, der har været så meget af den slags Smiley.

Men en dejlig kamp var det  Wink

Cool

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010