home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 593 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  SAS Ligaen
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem vinder SAS Ligaen i år?  (Afstemning slut: 27 Apr 2008, 23:06)
AaB
- 9 (37,5%)
FCK
- 12 (50%)
FCM
- 0 (0%)
OB
- 1 (4,2%)
ACH
- 2 (8,3%)
Antal Stemmer: 24

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: SAS Ligaen  (Læst 13362 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: SAS Ligaen
« Svar #30: 08 Mar 2008, 22:52 »

Jeg vil mene at Æres. er gennemsnitligt et par niveauer højere, men på nogen punkter er suppen stærkere. I forsvaret er nogle hold meget dårlige i forsvaret. Der er jo derfor at der tit er kamp derover der bliver 5-0. Niveau forskellen er s'for stor. Suppen vurderer jeg til at være langt mere lige.  I holland kan man se nr.5 tæske nr.11 med 5-0 nogen gange. Det sker jo nærmest aldrig i dk.
Det jeg mente var, at nogen af holdene er sårøv dårlige i holland i forhold til de andre.

Kigger lige på deres nuværende stilling... Jeg vil mene kan kan stille det sådan her op

1-2= Det bedste af det bedste

3-12= Gode hold som næsten alle kan komme med i toppen

13-18= Ikke godt nok...

Så ved da ikke om jeg syntes at uligheden er så stor som du påpeger, men kan da godt følge dig i at uligheden er faldet meget i superligaen Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #31: 08 Mar 2008, 22:54 »

Jeg vil mene at det er:

De tre store
En gruppe på 5 hold. Groningen, Heerenveen, NEC osv
Resten er lidt halvdårlige hold, hvor nogen kan snuse lidt til 5-gruppen.

Jeg vild dog sige at jeg ikke nyder at "nedgøre" Æresdivisien, for jeg er stor tilhænger af mange mål, og flot spil. Derfor er Ajax et oplagt hold for mig, især fordi jeg kan nyde dem hver weekend på tv2sport Thumbs Up
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 22:56 af GHERTESTEAS » Logged

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #32: 08 Mar 2008, 23:00 »

Vi burde kalde denne tråd for Eresdivisie tråden crazy

verdenskrig
Manager

« Svar #33: 08 Mar 2008, 23:01 »

Jeg vil mene at det er:

De tre store
En gruppe på 5 hold. Groningen, Heerenveen, NEC osv
Resten er lidt halvdårlige hold, hvor nogen kan snuse lidt til 5-gruppen.

Jeg vild dog sige at jeg ikke nyder at "nedgøre" Æresdivisien, for jeg er stor tilhænger af mange mål, og flot spil. Derfor er Ajax et oplagt hold for mig, især fordi jeg kan nyde dem hver weekend på tv2sport Thumbs Up

Din tre mands gruppe bliver en 10 mands hos mig Smiley

= Feynoord( ikke tophold længere men kan blive det), heerenveen, Breda, vitesse, Roda, alkmar, grooningen( faktisk et godt hold, som ajax, og psv ofte har deres hyr med) Twente, utrecht, og willem II selvom de ligger hvor de gør Wink

Men enig her:  I Æresdivisionen er angreb det bedste forsvar og det gælder over hele linien, så vil mere sige, at det er grunden til de mange mål, end at det skulle være dårligt forsvarsspil.

Når jeg ser et hold som ajax i dag minder det mig næsten om sæson 04/05 med brøndby... Damm det var smukt Græder

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #34: 08 Mar 2008, 23:02 »

Vi burde kalde denne tråd for Eresdivisie tråden crazy

Hehe syntes da også vi mangler sådan en Opstemt Thumbs Up

Du og alle dine gode ideer   Grin

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #35: 08 Mar 2008, 23:03 »

Når du siger 04/05 brækker jeg mig. Men den sæson var faktisk en af de bedste i FCK's historie. Vi lærte en VIGTIG lektie. Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, bedre kendt som: Man skal ikke forberede sig til Monaco, før man har slået Gorica funny :Opstemt
Hehe syntes da også vi mangler sådan en Opstemt Thumbs Up

Du og alle dine gode ideer   Grin

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #36: 08 Mar 2008, 23:05 »

Når du siger 04/05 brækker jeg mig. Men den sæson var faktisk en af de bedste i FCK's historie. Vi lærte en VIGTIG lektie. Man skal ikke sælge skindet før bjørnen er skudt, bedre kendt som: Man skal ikke forberede sig til Monaco, før man har slået Gorica funny :Opstemt
Cool

Og den lektie har gavnet jer i fremtiden  Skuffet Satans også gid i dog bare var gået videre( hva er det dog jeg siger Rullende Øjne)

Men det var den mest fabelagtige sæson Opstemt

Fck taber to gange 5-0.. Og den ene gang til brøndby... Fantastisk spil, fantastiske tifoer, stemning, indkøb.. Talenter som sprang ud, the double, og et helt danmark som bukker for Brøndby... Jeg får næsten tåre i øjnene når jeg tænker på det Græder Opstemt

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #37: 08 Mar 2008, 23:09 »

Og den lektie har gavnet jer i fremtiden  Skuffet Satans også gid i dog bare var gået videre( hva er det dog jeg siger Rullende Øjne)

Fck taber to gange 5-0.. Og den ene gang til brøndby... Fantastisk spil, fantastiske tifoer, stemning, indkøb.. Talenter som sprang ud, the double, og et helt danmark som bukker for Brøndby... Jeg får næsten tåre i øjnene når jeg tænker på det Græder Opstemt

Ja hvordan kan du ønske godt for FCK. OMG Shockeret
Jeg synes sgu min sammenligning var helt uden sammenligning Cool

Heh, min far har sæson DVD'en, jeg har set den, alt gik jo på skinder for BIF, udover Europa cup. Jeg selv har sæson dvd'erne 02/03, 03/04, 04/05 ( Skuffet ), 05/06, 06/07. Fire mesterskaber på fem dvder Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #38: 08 Mar 2008, 23:14 »

Ja hvordan kan du ønske godt for FCK. OMG Shockeret
Jeg synes sgu min sammenligning var helt uden sammenligning Cool

Heh, min far har sæson DVD'en, jeg har set den, alt gik jo på skinder for BIF, udover Europa cup. Jeg selv har sæson dvd'erne 02/03, 03/04, 04/05 ( Skuffet ), 05/06, 06/07. Fire mesterskaber på fem dvder Cool
Ja ved heller ikke hva der gik af mig Rullende Øjne

Sammenligning som er uden sammenligning... Arghh stop det er for sent til min hjerne Grin

Hehe jeg har kun en af Brøndbys sæson dvd'er.. og gæt hvilken en.. Og specielt en af de kampe som er på den dvd har jeg set masser af gange Thumbs Up
Og så var man jo tilfældigvis på faxe den dag Opstemt

Og nyd de 4 mesterskaber for det bliver de sidste 4 i lang tid Peace
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 23:15 af verdenskrig » Logged

Cool

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #39: 08 Mar 2008, 23:16 »

Så fik vi da lige bekræftet vores antydninger om Guti-tilstande på vestegnen Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #40: 08 Mar 2008, 23:17 »

Ja ved heller ikke hva der gik af mig Rullende Øjne

Sammenligning som er uden sammenligning... Arghh stop det er for sent til min hjerne Grin

Hehe jeg har kun en af Brøndbys sæson dvd'er.. og gæt hvilken en.. Og specielt en af de kampe som er på den dvd har jeg set masser af gange Thumbs Up
Og så var man jo tilfældigvis på faxe den dag Opstemt

Sammenligning uden sammenligning er uden tvivl noget der ligger op til sammenligning af sammenligninger!
06/07? Rullende Øjne
Den kamp du har set er vel den hvor FCK slår BIF 3-0 i parken hvor Thomas Hansen mest af alt lignede en høne som havde kappet hovedet af Grin
Uheldigt!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #41: 08 Mar 2008, 23:17 »

Så fik vi da lige bekræftet vores antydninger om Guti-tilstande på vestegnen Opstemt

Uhh den var ond funny

verdenskrig
Manager

« Svar #42: 08 Mar 2008, 23:19 »

Sammenligning uden sammenligning er uden tvivl noget der ligger op til sammenligning af sammenligninger!
06/07? Rullende Øjne
Den kamp du har set er vel den hvor FCK slår BIF 3-0 i parken hvor Thomas Hansen mest af alt lignede en høne som havde kappet hovedet af Grin
Uheldigt!

Lad mig sige det sådan... Jeg kunne ikke undgå at se det da det mest foregik i første halvleg ned mod vores tribune... Og da jeg samtidig stod på den aller nederste række lige til højre for målet over mod nedre c, kunne jeg ikke undgå at se det... Tja der blev han godt nok revet fra hinanden... Men sjovt nok klinger ordene revet fra hinanden og bo svensson godt i sammenhæng med d 16. 05. 05 Cool  Hvilket er den dato min favorit kamp foregår Opstemt

Cool

verdenskrig
Manager

« Svar #43: 08 Mar 2008, 23:20 »

Det var lige godt satans  funny

Slask.. En våd klud i hovedet på mig Tunge

Men det viser bare at brøndby er klubben der får talenterne til at " springe ud"

gad vide om ik Guti i al hemmelighed er blevet sendt til brøndby i hans unge dage Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 08 Mar 2008, 23:22 af verdenskrig » Logged

Cool

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #44: 08 Mar 2008, 23:22 »

Min favorit dato er den 4/8 04!
FCK-Go...go.. lige meget 0-5

God lektie Thumbs Up

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010