home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:09:20 Nodiem Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 698 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Talentudvikling!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Talentudvikling!  (Læst 12688 gange)
-LFC-
Manager

Talentudvikling!
« : 08 Mar 2008, 12:24 »

Hey allesammen.
Når jeg starter et nyt såpil køber jeg normalt en helvedes masse talenter, men det er kun dem der er faste førsteholdsspillere jeg får udviklet ordenligt. Jeg vil derfor gerne vide hvad du gør med dine talenter for at udvikle dem ordenligt`

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Talentudvikling!
« Svar #1: 08 Mar 2008, 12:31 »

Jeg laver et specifikt træningsprogram til hver enkelt spiller til at starte med.. Derefter prøver jeg at tilbyde dem til klubber på lån, og siger kun ja, hvis der er en klub der siger at de "thinks he would be a valuable first team player".. Altså siger jeg nej til dem der kun vil have dem som backup - Så kunne de nemlig lære mere på mit reservehold Smiley

Det bliver jeg ved med i 3-4 sæsoner, indtil de er omkring 21-22 år (alt efter stats), hvorefter jeg giver dem nogle indskiftninger på førsteholdet i en sæson, og så er de klar sæsonen efter Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-LFC-
Manager

« Svar #2: 08 Mar 2008, 12:34 »

Jeg laver et specifikt træningsprogram til hver enkelt spiller til at starte med.. Derefter prøver jeg at tilbyde dem til klubber på lån, og siger kun ja, hvis der er en klub der siger at de "thinks he would be a valuable first team player".. Altså siger jeg nej til dem der kun vil have dem som backup - Så kunne de nemlig lære mere på mit reservehold Smiley

Det bliver jeg ved med i 3-4 sæsoner, indtil de er omkring 21-22 år (alt efter stats), hvorefter jeg giver dem nogle indskiftninger på førsteholdet i en sæson, og så er de klar sæsonen efter Smiley
Lyder som en meget god idé. Kan du eller en anden fortælle mig hvilke stats de forskellige træninger udvikler altså styrke, aerobic osv. eller give et link til det Smiley.

SirToby
Manager

« Svar #3: 08 Mar 2008, 12:36 »

Lyder som en meget god idé. Kan du eller en anden fortælle mig hvilke stats de forskellige træninger udvikler altså styrke, aerobic osv. eller give et link til det Smiley.

Det kan du se i spillet. Du skal blot gå ind under en spillers udvikling ved træningen.

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 08 Mar 2008, 12:38 »

Jeg gør det en smule anderledes, men det minder alligevel om Hawk1nZ måde, at oprejse talenterne på. Mit træningsprogram strækker over hele ungdomskæden, dvs. at jeg ikke laver én til hver. Her bliver den fysiske og aerobic-delen højt vægtet, da det ofte er det, de mangler når de engang kommer op i alderen.
Når de bliver de 19-20 år sender jeg dem videre til forskellige klubber på lån, hvor de naturligvis skal blive lovet en vigtig plads på det pågældende hold, der vil låne mit talent.

ManUtd83
Manager

« Svar #5: 08 Mar 2008, 12:38 »

Rigtig god lille guide ørneboy. Har også ledt efter en ordentlig måde at udvikle talenter på. Er det en god i de med en amsse forskellige samarbejdsklubber?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #6: 08 Mar 2008, 12:42 »

Rigtig god lille guide ørneboy. Har også ledt efter en ordentlig måde at udvikle talenter på. Er det en god i de med en amsse forskellige samarbejdsklubber?

Dem bruger jeg ikke ret tit, eftersom jeg som regel kan få lånt mine talenter ud til større klubber, end man har som feeder klubber... Men hvis jeg har en u18 spiller som er okay, så er det fint at sende ham til en feeder klub (jeg sender dem dog til en i samme land, så de holder sig til spillestilen Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #7: 08 Mar 2008, 12:46 »

Her bliver den fysiske og aerobic-delen højt vægtet, da det ofte er det, de mangler når de engang kommer op i alderen.

Ja, men (alt efter positionen) sætter jeg også den taktiske del højt, da det også er noget som mangler som ung...

-LFC-
Manager

« Svar #8: 08 Mar 2008, 12:55 »

Er koncentration en vigtig egenskab for andre end forsvarsspillere?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #9: 08 Mar 2008, 12:56 »

Er koncentration en vigtig egenskab for andre end forsvarsspillere?

Ja, målmænd Wink

-LFC-
Manager

« Svar #10: 08 Mar 2008, 12:59 »

Ja, målmænd Wink

Godt okay for så skal mine offensive spillere ikke træne forsvar!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11: 08 Mar 2008, 13:02 »

Godt okay for så skal mine offensive spillere ikke træne forsvar!

Aaaarrrrrh... Jeg har nu også min mest defensive MC'er til at træne en del forsvar, så den anden har frihed til at gå længere frem.. De andre 3 midtbaner træner en smule forsvar men ikke meget. Det er jo ikke kun koncentration som forsvar træner, men også f.eks. markering og takling, som er vigtigt for midtbanespillere, så de kan erobre bolde på midten Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #12: 08 Mar 2008, 13:16 »

Aaaarrrrrh... Jeg har nu også min mest defensive MC'er til at træne en del forsvar, så den anden har frihed til at gå længere frem.. De andre 3 midtbaner træner en smule forsvar men ikke meget. Det er jo ikke kun koncentration som forsvar træner, men også f.eks. markering og takling, som er vigtigt for midtbanespillere, så de kan erobre bolde på midten Smiley
Det har du selvfølgelig ret i, men med offensive spillere mente jeg angribere, fløjspillere, offensive midtbanespillere osv. Midtbanespillere skal vel også træne forsvar, omend stats'ne afgører hvor meget. En type som Mascherano vil vel nok skulle træne mere forsvar end en som Gerrard ikke?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #13: 08 Mar 2008, 13:18 »

En type som Mascherano vil vel nok skulle træne mere forsvar end en som Gerrard ikke?

Jo, hvis du bruger Mascherano som den mest defensive af de to.. Det skal selvfølgelig også afspejles i spillernes personlige indstillinger Smiley

Lasseee
Lilleputspiller
*

« Svar #14: 08 Mar 2008, 14:43 »

Jeg laver et træningsprogram til Forsvarerne, midtbane, angreb og målmænd.

Også er det selvfølgelig også efter hvad de skal blive gode i  Grin

Glory of United .

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010