home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23585
  1 Bruger, 620 Gæster Online.

Nyeste Bruger: babitakaur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Talentudvikling!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Talentudvikling!  (Læst 12691 gange)
Daniel-123
Landsholdsspiller

Sv: Talentudvikling!
« Svar #30: 08 Mar 2008, 16:44 »

Det er i hvert fald min erfaring.

OT: Du skal bruge følgende kode:

Kode:
[center][img width=350 height=105]LINK[/img][/center]

OT: Hvordan får jeg billedet til at blive større?

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 08 Mar 2008, 22:13 »

Jeg har et problem med mine talenter. Jeg har fulgt dem de seneste 2 år, og der er ikke sket noget. Jeg har 2 på 18 og en på 17, men der sker intet i deres udvikling. Jeg syntes selv mit træningsprogram er succesfuld, da jeg har talenter som jeg begyndte med, men disse 3 har større potentiale, men det dukker aldrig op.  Græder Nogen af dem har ovenikøbet spillet CL og UEFA, samt spilletid i SAS ligaen. gør jeg noget forkert for mine talenter?

-LFC-
Manager

« Svar #32: 08 Mar 2008, 22:24 »

OT: Hvordan får jeg billedet til at blive større?
Jeg lavede et soloprogram til alle mine talenter der er potentiale i, flere af dem steg i stats med det samme, næste sæson udlejer jeg mine største talenter også håber jeg det går godt Peace.

OT: Den må ikke vøre større!

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 08 Mar 2008, 22:28 »

Jeg lavede et soloprogram til alle mine talenter der er potentiale i, flere af dem steg i stats med det samme, næste sæson udlejer jeg mine største talenter også håber jeg det går godt Peace.

OT: Den må ikke vøre større!
Sætter du deres træning til hård?

-LFC-
Manager

« Svar #34: 08 Mar 2008, 22:35 »

Sætter du deres træning til hård?
Nej, men sætter den så medium som den kan blive Smiley

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #35: 08 Mar 2008, 22:40 »

Nej, men sætter den så medium som den kan blive Smiley
dvs. gerenel belastning af træningen skal være medium?

whitE_
Reserveholdsspiller

« Svar #36: 08 Mar 2008, 22:40 »

Det sidste hak, før den går op på hard.

ManUtd83
Manager

« Svar #37: 08 Mar 2008, 22:41 »

Er der egentlig nogen der har erfaringer med at prøve hård træning ? Får de virkelig alle de skader af et par ekstra hak ?

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #38: 08 Mar 2008, 22:42 »

Er der egentlig nogen der har erfaringer med at prøve hård træning ? Får de virkelig alle de skader af et par ekstra hak ?

Jeg har ikke prøvet det, men jeg kan sige at nogen af stjernerne brokker sig over den "hårde træning" på trods af at den ikke er på hård.. Jeg måtte sætte min absolut stjerne 3-4 hakker ned, fordi at han bitchede over at han fik sidestik.. Forbandede primadonnaer!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

perb
Reserveholdsspiller

« Svar #39: 08 Mar 2008, 22:51 »

Jeg har ikke prøvet det, men jeg kan sige at nogen af stjernerne brokker sig over den "hårde træning" på trods af at den ikke er på hård.. Jeg måtte sætte min absolut stjerne 3-4 hakker ned, fordi at han bitchede over at han fik sidestik.. Forbandede primadonnaer!
Underligt, jeg har da lagt et hårdt træningsprogram for mine spillere, og overbelastningen er der da også sat til høj. Kan det have noget at gøre med disciplin, for i min profil har jeg er jeg kendt for min hårde disciplin.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #40: 08 Mar 2008, 22:52 »

Underligt, jeg har da lagt et hårdt træningsprogram for mine spillere, og overbelastningen er der da også sat til høj. Kan det have noget at gøre med disciplin, for i min profil har jeg er jeg kendt for min hårde disciplin.

Overhovedet ikke, jeg har også 20 i squad discipline Smiley Det kommer an på spillernes personlighed, hvor meget de vil ofre til træning.. Jeg tror heller ikke at du ser Zlatan gå for hårdt til den i Inter Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

ManUtd83
Manager

« Svar #41: 08 Mar 2008, 22:55 »

Jeg tror heller ikke at du ser Zlatan gå for hårdt til den i Inter Wink

Aaaargh Ørnefar - jeg tror nok du kan regne med at Zlatan har øvet sig for at blive så god.

rudz
Landsholdsspiller

« Svar #42: 10 Mar 2008, 10:19 »

Et godt tip er at starte med at lade dem snuse til 1. holds kampe senest når de er omkring 19-20 år, medmindre de simpelthen er super talenter.
Jo tidligere de spiller 1. holds fodbold (på et rimeligt niveau self) des tidligere vil deres mentale tal (de som ikke bliver "trænet") begynde at blive bedre.

Rudz' Elite Træning v4 [FM12]
2 x Månedens Bruger : December 2006, Juli 2007

sutherland
Lilleputspiller
*

« Svar #43: 10 Mar 2008, 18:13 »

hvilke, træninger bruger i, kan i ikke poste et billed af jeres ungdoms træning?? så jeg kan få noget inspiration

jeg søger ikke træninger til hver enkelt ungdomspiller, men til målmand, backs osv.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #44: 10 Mar 2008, 18:16 »

hvilke, træninger bruger i, kan i ikke poste et billed af jeres ungdoms træning?? så jeg kan få noget inspiration

jeg søger ikke træninger til hver enkelt ungdomspiller, men til målmand, backs osv.

Jeg laver min egne, du må gerne få et screen hvis du vil?

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010