home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 628 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes (LUKKET)
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Vinder Barca nogle trofæer i denne sæson?
ja da The Treble
Nej ingen trofæer
Ja UEFA Cuppen
Ja pokalen
Ja Uefa og pokalen
Sikrer sig da mesterskabet igen!!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes (LUKKET)  (Læst 24111 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #30: 08 Mar 2008, 01:36 »

Må man spørge hvad det er for noget grafik han har "stjålent" ?

Vil jeg også gerne vide ?
Logged


Niko
Gæst
 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #31: 08 Mar 2008, 01:38 »

Må man spørge hvad det er for noget grafik han har "stjålent" ?

Hvis du kan huske min Barcá blog (Er på sidste side). Så lavede jeg en holdgennemgang, hvor at jeg havde lavet små billeder af alle spillerne med en rød ramme på.

Det er de 3 billeder han har nederst, hvor at Henry er på det midterste.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #32: 08 Mar 2008, 01:41 »

Det kan også bare være et tilfælde. Huh

Det er jo sådan hele hans grafiske opsætning er. Synes ikke det er noget at blive mopset over.
Logged


Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #33: 08 Mar 2008, 01:43 »

Hvis du kan huske min Barcá blog (Er på sidste side). Så lavede jeg en holdgennemgang, hvor at jeg havde lavet små billeder af alle spillerne med en rød ramme på.

Det er de 3 billeder han har nederst, hvor at Henry er på det midterste.

Okay..  Hmm.. Og hvad så hvis han bruger de billeder, Kan det ikke være ligemeget?  Går ud fra at du heller ikke spurgte om lov da du begyndte at lave ramme om de billeder som du fandt på nettet.. Så i teorien har du jo også "stjålent" så..  Så syntes bare du skal lade ham bruge dem, og så være glad for at ændre også benytter sig af det flotte arbejde du har lavet   Wink   Det viser jo bare at han syntes at det er flot  Thumbs Up
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #34: 08 Mar 2008, 01:47 »

Så er de fjernet... hvis der er nogen der mener de har et lignende SS liggende må de hellere sige til,,, så ryger de også
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #35: 08 Mar 2008, 01:50 »

Så er de fjernet... hvis der er nogen der mener de har et lignende SS liggende må de hellere sige til,,, så ryger de også

Syntes det er en skam du har fjernet dem, og at bloggen har fået en lidt uventet og ærgelig vending.. Men du kan jo bare tage billederne, og sætte en ny ramme med en anden farve på..  Wink   Ellers gøre som jeg ville have gjort.. bare bruge billederne..
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #36: 08 Mar 2008, 01:52 »

Så er de fjernet... hvis der er nogen der mener de har et lignende SS liggende må de hellere sige til,,, så ryger de også

Synes ikke du skulle have fjernet dem..

Der er ikke copyright på eller noget Wink
Logged


labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #37: 08 Mar 2008, 01:52 »

Syntes det er en skam du har fjernet dem, og at bloggen har fået en lidt uventet og ærgelig vending.. Men du kan jo bare tage billederne, og sætte en ny ramme med en anden farve på..  Wink   Ellers gøre som jeg ville have gjort.. bare bruge billederne..

Kan da godt forstå hans argument... tænkte bare at det var et offentligt forum så måtte man godt låne af hinanden for at højne niveauet...

Siden sidst har jeg også "taget" som idé fra Brescia bloggen.. men altså... jeg blir inspireret af de andres til min egen
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #38: 08 Mar 2008, 01:56 »

Kan da godt forstå hans argument... tænkte bare at det var et offentligt forum så måtte man godt låne af hinanden for at højne niveauet...

Siden sidst har jeg også "taget" som idé fra Brescia bloggen.. men altså... jeg blir inspireret af de andres til min egen

Jeg ville kunne forstå det hvis det var et banner man havde "stjålent"  Men når det er en - Undskyld sproget - lille åndsvag ting som et ramme om et billede, så kan jeg virkelig ikke forstå det..


EDIT:  men nok om det her lille sidespring.. Der er ingen grund til at "spamme" din blog med Off-topic...  Så kom du bare igang med at strikke en ny update sammen til os   Wink

 
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #39: 08 Mar 2008, 01:56 »

Kan da godt forstå hans argument... tænkte bare at det var et offentligt forum så måtte man godt låne af hinanden for at højne niveauet...

Siden sidst har jeg også "taget" som idé fra Brescia bloggen.. men altså... jeg blir inspireret af de andres til min egen

Lige præcist. Man bliver inspiret, og hvis det kan øge niveauet så skal man gøre det. Peace
Logged


labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #40: 08 Mar 2008, 02:00 »

Jeg ville kunne forstå det hvis det var et banner man havde "stjålent"  Men når det er en - Undskyld sproget - lille åndsvag ting som et ramme om et billede, så kan jeg virkelig ikke forstå det..


EDIT:  men nok om det her lille sidespring.. Der er ingen grund til at "spamme" din blog med Off-topic...  Så kom du bare igang med at strikke en ny update sammen til os   Wink

 

Mange tak... jeg vil se hvad jeg kan nå... er lidt presset på lektiefronten lige i øjelikket, og skal lige have spillet ldt længere i spillet... men det ser spændende ud...Smiley jeg må se hvad jeg kan nå
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #41: 09 Mar 2008, 00:21 »

VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA

Kampe i Primera Division

Real Zaragoza 1-3 FC Barcelona

FC Barcelona 0-1 Valladolid

Levante 1-2 FC Barcelona

FC Barcelona 3-1 Racing Santancer

FC Barcelona 3-0 Betis Sevilla

Atletico Madrid 2-2 FC Barcelona

FC Barcelona 3-0 Murcia

Athletic Bilbao 1-2 FC Barcelona

FC Barcelona 2-0 Osasuna
PRIMERA DIVISION

FC Barcelonas nye kurs har indtil videre vist som den helt rigtige. Holdet ligger stadigvæk i spidsen i La Primera Division med
7 point ned til Valencia, som Barca har vist en forrygende formkurve henover de sidste 3 måneder af sæsonen. Perioden startede godt med en meget flot sejr på 3-1 i Zaragoza, hvorefter Barca vel nok løb ind i det største chok-nederlag på Camp Nou i nyere tid da upåagtede Valladolid løb fra banen med 3 meget overraskende point. Dette viste sig dog heldigvis som en enlig svale, og den gode form blev hurtigt fundet igen. Dette betyder at folk i Spanien allerede taler om at kampen om mesterskabet udelukkende bliver et parløb imellem disse to klassemandskaber, og kampen den 29/3 på Camp Nou forventes at være den altafgørende kamp i sæsonen. Undgår Barca et nederlag i denne kamp, ender mesterskabet med al sandsynlighed igen i det koloenorme pokalskab på Camp Nou. Dette vil således være det 19.mesterskab i klubbens historie. Den helt store spiller i denne periode har været kometen Bojan som har scoret et hav af mål i fraværet af Eto’o først til African Nations Cup, hvorfra han vendte langtidsskadet hjem.

Succesen skal ligeledes ses i lyset af en del skader til klubbens mange stjerner. Samuel Eto’o, Carles Puyol, Lionel Messi og Andrés Iniesta har alle været ude i et skadesforløb der har varet mere end 2 måneder.




VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA





Pokalturneringen endte endnu engang som en stor skuffelse for Barca. Lodtrækningen havde maget det således at FC Barcelona og Real Madrid satte hinanden i stævne allerede i 5.runde. Første kamp endte, lidt heldigt, med en 3-1 sejr til de evige rivaler fra kongeklubben. Sidste mål blev sat ind på frispark af Pepe i overtiden. Et mål der senere skulle vise sig at blive altafgørende. For efter at BARCA kun formåede at vinde 2-1 på hjemmebane i returkampen trods massivt spilovertag, var sagen klar: Exit Barcelona. Det var endnu engang kongesønnen Raul som slog det sidste søm i kisten for Real Madrid mod Barcelona med en skræmmende effektiv indsats fra hans side af. En skærende kontrast til målsætningen om en finaleplads som var målsætningen ved sæsonstart. Første ridse i lakken for Luis Enrique var dermed en konstatering. Tilskuerne og Laporta var langtfra tilfredse.







VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA


CHAMPIONS LEAGUE

FC Barcelona er klar til kvartfinalerne i årets udgave af Champions League, en titel man senest vandt i 2006. Her venter paradokssalt nok finalemodstanderen fra selvsamme år, nemlig engelske Arsenal, i en kvartfinale der på forhånd ventes at være meget åben. Især taget in mente at Samuel Eto’o, Ronaldinho og Iniesta mangler i begge opgør grundet skader.
 
Vejen til kvartfinalen gik over den hollandske talentfabrik Ajax Amsterdam, hvor Barcelona på forhånd var gigantiske favoritter. FC Barcelona leverede en perfekt professionel kamp i første opgør på Amsterdam ArenA, og hev en yderst fortjent 2-0 sejr hjem til den katalanske hovedstad.

I returkampen 14 dage senere var der dog pludseligt andre boller på suppen. Om det var det gamle ordsprog om at ”hovmod står for fald”, de mange skader eller bare en decideret offday for Barca-mandskabet skal være usagt. Én ting er sikkert at efter at Klaas-Jan Huntelaar i starten af kampen og Luis Suarez efter bare et lille kvarters tid havde bragt fuldstændig balance i regnskabet og sensationelt bragt Ajax foran 2-0 på selveste Camp Nou. Luis Enrique og resten af Barca spillerne virkede fuldstændigt lammede lige efter chokstarten og det var udelukkende Victor Valdez der holdte liv i Barcas Champions League ambitioner for denne sæson. Langsomt døde det helt vilde pres fra Ajax’s side dog af, men hele tiden lurede et 3.mål fra Amsterdam-klubben. Dette kom dog aldrig, ej heller i den forlængede spilletid. Resultatet var nu at Barca efter en miserabel indsats havde chancen for avancement fra 11-meter pletten. En chance som de heldigvis også greb. 4-2 i straffesparkskonkur rencen og endnu engang var Valdez helten for de katalanske giganter på en aften hvor Ajax havde fortjent at gå videre. Men Barca slap med skrækken


VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA

Morgendagens stjerner

FC Barcelona har som ny strategi valgt at satse mere på egne katalanske talenter, medmindre en absolut klassespiller fra udlandet kan hentes til klubben.

Her følger en gennemgang af nogle af de lyseste stjerneskud:

Iago (4.januar 1990 - Spanien) Den venstrebenet kantspiller Iago Falque Silva, eller blot Iago i daglig tale, er en af de spillere der står på tærsklen til sit helt store gennembrud på Camp Nou. Venstrekantspillere n, som allerede har fået debut på 1.holdet og opnået 10 kampe for de blau-grana, menes at have et potentiale der i sidste ende kan udvikle ham til en sand verdensklassespille r på venstrefløjen, på linie med Ronaldinho. Spilleren har ligeldes opnået 2 U-21 landskampe for Spanien på trods af sine kun 18 år. Luis Enrique har desuden benyttet Iago en del gange som venstre back for at styrke denne spillers defensive arbejde og fysiske styrke i luftspillet.

Oier Olazabel (11. oktober 1989 – Spanien). Målmand der ligeledes besidder et meget stort talent. Han fik chancen i en del af sommerens træningskampe, men Luis Enrique mente at han ville have bedre af at spille fodbold på et 1.hold. Så han har været udlejet til Hospitalet fra den spanske 2.division B3, hvor han har været fast mand sæsonen igennem.

















Gai Assulin (9.april 1991 - Israel). Den israelsk-spanske offensive spiller er et kæmpemæssigt
talent på linie med Iago. Gai kan dække ALLE pladser på den offensive midtbane og er dermed en fantastisk universalspiller som uden tvivl har en meget stor plads i bevidstheden hos Luis Enrique. Det er ingen hemmelighed at Luis Enrique har forkærlighed for spillere, der som han selv, dækker en masse pladser på holdet. Gai har opnået 6 kampe for Barca i denne sæson. Han har desuden opnået at spille for det israelske U-21 landshold allerede som 16-årig! Og han er en spiller der må forventes at blive udlejet i den nye sæson for at få regulær førsteholdsfodbold for at udviklingen kan fortsættes.











Thiago (11.april 1991 -  Brasilien) Spansk brasiliansk midtbane spiller med et kolosalt talent på den centrale midtbane. Thiago har i denne sæson været udlejet til samarbejdsklubben Hospitalet og været fast mand hos Hospitalet som ligger og kæmper om oprykning til LIGA BBVA. Han har dermed sin første 1.holdskamp for Barca til gode. Men der er ingen tvivl om at denne opnås før eller siden i fremtiden. For talentet er en spiller fremtidens Barca skal bygges op omkring.

Af andre spændende spilllere der kan nævnes er:

Kenan Kodro (ungt bosnisk angrebstalent), Albert Damau (ung højreback på U/19-holdet) & Adrian Blanchart (meget ung centerforsvarer ligeledes på U19-holdet).

Siden sidst:
Bedste spiller: Xavi (7.38)
Mål: Bojan (17)
Assists: Iniesta (11)
Gule kort: Xavi (11)
Røde kort: Bojan (1)
Placering i ligaen: FC Barcelona (1)


Desuden kan det nævnes at Barcas to samarbejdsklubber, Gramenet og Hospitalet ligger lunt i svinget til at snuppe en play-off plads i kampen om oprykning til LIGA BBVA. Spaniens 2.bedste fodboldrække.


VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA         VISCA EL BARCA

STILLINGEN I LA PRIMERA DIVISION


Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #42: 09 Mar 2008, 00:22 »

Ny update... håber i tager godt imod den... kom MEGET gerne med ris/ros
Logged

labomb
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #43: 09 Mar 2008, 00:53 »

Ingen der gider læse om Barcelona??
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fc Barcelona - den katalanske identitet skal styrkes
« Svar #44: 09 Mar 2008, 01:57 »

vi læser og læser rolig rolig Smiley

syntes det er stilet af bojan er topscorer Peace
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010