home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23421
  0 Brugere, 626 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: dlg99
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Nu med spansk krydderi.
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Nu med spansk krydderi.  (Læst 14181 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #45: 08 Mar 2008, 11:37 »

Jeg er utål modig kommer den ikke snart funny

Jo, senere i eftermiddag
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #46: 08 Mar 2008, 11:39 »

Jo, senere i eftermiddag
Næste gang jeg spørg er det sikkert senere i aften  Rullende Øjne ej skal nok prøve at vente
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #47: 08 Mar 2008, 16:10 »


andersfa123, du ved jeg takker dig Thumbs Up



Hjemme vs. Newcastle 2-1
Ude vs. Liverpool  1-2
Hjemme vs. Chelsea 1-2
Ude vs. Reading 0-0
Hjemme vs. Portsmouth 3-3
Ude vs. West Ham 1-1
Hjemme vs. Aston Villa 2-1
Ude vs. Wigan 1-0
Hjemme vs. Man City 2-1
Ude vs. Everton 0-0
Hjemme vs. Fulham 2-1
Hjemme vs. Tottenham 2-0
Ude vs. Blackburn 2-1
Hjemme vs. Middlesbrough 0-0
Ude vs. Derby 3-0
Hjemme vs. Sunderland 4-1
Hjemme vs. Bolton 1-0
Ude vs. Birmingham 3-1


Denílson til Arsenal.com:
Nu har jeg langt om længe muligheden for at sætte ord på sæsonen indtil nu. Der er sket mange store ting i klubben det seneste halve års tid. Efter exit'en i Carling Cup'en, var der en trykket stemning i truppen. Vi havde jo ikke satset på at ryge ud i 3. runde, men da træneren valgte at sætte talenterne fra U/18 og reserve truppen op til kampen for at få spilletid, vidste vi godt at der ville være en reel chance for hurtig exit, men Carling Cup'en - al ære og respekt omkring den turnering - vil vi hellere koncentrere os om Premier League, FA Cup'en samt Champions League.



Efter den fantastiske kamp hjemme mod United, faldt vi imidlertid tilbage med et par hurtige nederlag til Liverpool og Chelsea. Da vi så at sige havde taget tilløb til en sejr efter 3 uafgjorte kampe, begyndte de så også at komme; og nu er vi så oppe på 15 kampe uden nederlag, og ligger tæt med Manchester og kæmper om 1. pladsen.

I Champions League stod vi overfor en vanskelig gruppe, da hold som Celtic, Fenerbahce og Olympique Lyonnais ikke nødvendigvis er nemme hold at spille mod, men takket være holdet, kan vi præsentere denne slutstilling i gruppespillet:

FA Cup:


Da vi endelig skulle til at spille FA Cup fodbold, havde vi lært lektien med Carling Cup'en, så vi havde enkelte talenter fra u-truppen med: Rhys Murphy samt Nacer Barazite. I 3. runde mødte vi på udebane Aston Villa, som vi kampen forinden i Premier League havde slået på hjemmebane, og det blev da også en ny sejr over Villa, så 4. runde var en realitet.

4. runde
Hjemme vs. Newcastle 1-0

Efter kampen mod Newcastle, hvor vi stødte på en gammel holdkammerat, stod det klart efter lodtrækningen til 5. runde at vi skal møde Chelsea, hjemme på Emirates Stadium.
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #48: 08 Mar 2008, 16:16 »

samme gode indhold som før men nu bare længere fed blog virkelig! og Canizares glæder jeg mig til at se på holdet   Grin
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #49: 08 Mar 2008, 16:18 »

samme gode indhold som før men nu bare længere fed blog virkelig! og Canizares glæder jeg mig til at se på holdet   Grin

Ja, Cañizares er godt nok en undtagelse med min regel om, kun at købe britiske spillere til holdet, men jeg vil gerne have ham i min træner stab, når han stopper, så derfor købte jeg ham.

Og tak for rosen; er der noget du synes er specielt godt?
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #50: 08 Mar 2008, 16:20 »

Ja, Cañizares er godt nok en undtagelse med min regel om, kun at købe britiske spillere til holdet, men jeg vil gerne have ham i min træner stab, når han stopper, så derfor købte jeg ham.

Og tak for rosen; er der noget du synes er specielt godt?
Ja jeg syntes den forholds vis enkelte stil er ret god, også kan jeg godt lide at du laver en opdeling af de forskellige turneringer altså med den der røde streg, det holder det nemlig meget overskueligt at læse Thumbs Up
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #51: 08 Mar 2008, 16:23 »

Og syntes også det kunne være fedt vis der kom et interwiev med en af de nye spillere om det projekt om at for britiske spillere
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #52: 08 Mar 2008, 16:25 »

Og syntes også det kunne være fedt vis der kom et interwiev med en af de nye spillere om det projekt om at for britiske spillere

Cool..... jeg brygger noget sammen Smiley
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #53: 08 Mar 2008, 16:27 »

Cool..... jeg brygger noget sammen Smiley
Glæder mig er. off topic er der kommet update i rødovre bloggen?
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #54: 08 Mar 2008, 16:30 »

Glæder mig er. off topic er der kommet update i rødovre bloggen?

Rødovre bloggen?? Mener du ikke Hvidovre bloggen?

Hvis det er den du hentyder til, sidder jeg og spiller på den nu, med henblik på en update senere i aften Thumbs Up
Logged

barca4ever2
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet!
« Svar #55: 08 Mar 2008, 16:31 »

Rødovre bloggen?? Mener du ikke Hvidovre bloggen?

Hvis det er den du hentyder til, sidder jeg og spiller på den nu, med henblik på en update senere i aften Thumbs Up
funny ups en lille smuter det er den jeg mener   crazy alt det ovre gør mig gal!
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Med spansk krydderi.
« Svar #56: 08 Mar 2008, 21:24 »

Uha, jeg har en uhyggelig update til læserne senere i aften Thumbs Up
Logged

Nees
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Med spansk krydderi.
« Svar #57: 09 Mar 2008, 00:27 »

Jeg er selv i gang med noget ligende hvor jeg vil have flere englændere ind på holdet. Pt. har jeg lige taget hul på sæson nr. 3 og startede med at vinde 2-0 over Liverpool på mål af Steven Gerrard og Kolo Toure, hvor efter vi tog til Prag og kun fik 1-1 med hjem, men vores indkøb minder meget om hinanden, glæder mig til at høre mere om spillet og om du vinder mesterskabet Opstemt
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Nu med spansk krydderi.
« Svar #58: 09 Mar 2008, 08:50 »

andersfa123 har stået for grafikken.



Hjemme vs. Liverpool 1-2
Ude vs. Man Utd 0-1
Ude vs. Newcastle 2-2
Hjemme vs. Reading 1-2
Ude vs. Portsmouth 2-1
Hjemme vs Wigan 1-0
Hjemme vs. West Ham 1-2
Ude vs. Chelsea 3-2


Micah Richards til Arsenal.com:
Efter vi trak Chelsea i FA Cup'en og Inter i Champions League, havde vi et heftigt kampprogram:

Først Chelsea i FA Cup'en, dog på hjemmebane og så Inter på hjemmebane, efterfulgt af Liverpool og United i Premier League. Da vi havde spillet 1-1 mod Chelsea, fik vi en kanonoplevelse hjemme på Emirates, da vi slog Inter 2-1, efter en tæt kamp, som sagtens kunne være gået den anden vej, inden den stod på 4 saftige kampe mod Chelsea, Inter, Liverpool og United.

FA Cup'en
Hjemme vs. Chelsea 1-1
Ude vs. Chelsea 1-2


Ja, det afgjorde vores FA Cup skæbne. Efter en kamp hjemme, hvor Cole scorer inde i overtiden, var det Chelsea der kunne være gladest, da runden skulle afgøres på Stamford. Og det var ingen succes skal det siges. Hr. Nielsen var efter kampen tydeligvis skuffet, og det kan man kun give ham ret i. Vi spillede rent ud sagt som en sæk kartofler.... Chelsea's midtbane og en vis Lampard i særklasse, fik alt for meget plads på banen og da han scorede kampens første mål, vandrede han stort set fra eget felt, via Malouda op til en 5-6 meter fra Santi's mål, før han bankede bolden i kassen. Og det var FA Cup'en for min første sæson i Arsenal trøjen.

Champions League
Hjemme vs. Inter 2-1
Ude vs. Inter 1-3

Så var kampen mod Inter hjemme straks bedre. Vi styrede spillet og som det desværre har været tilfældet med for mange af vores kampe i denne sæson, får vi gummi i benene mod slutningen af kampen.

Returkampen havde vi store forventninger til, men det ser ud som om at alle vores returkampe i diverse turneringer går galt. Det værste der kunne ske i returkampen, var hvis Inter scorede først, og hvad gør de?

De scorer det første, men også det andet mål, og så var vi som minimum, tvunget til at score en gang, mod et stærkt spillende Inter mandskab med Ibrahimovic i spidsen. Adebayor reducerer, men kampens store oplevelse scorer til slutresultatet 3-1, og så var vores europæiske eventyr slut for sæsonen.




Som info skal det siges at min første plan om et rent britisk hold, stadig gælder, jeg havde bare en gylden mulighed for at lokke et par spillere til klubben, som kan hæve niveauet for de engelske talenter, som ikke er lejet ud, samt at der på nuværende tidspunkt på holdet er 7 britiske spillere, mod en enkelt i starten af første sæson.
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Projekt britiske spillere tilbage til holdet! Nu med spansk krydderi.
« Svar #59: 09 Mar 2008, 09:21 »

Wuhu Man United mestre ... realistisk spil du har gang i ...
Logged


Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010