100%cardel
Lilleputspiller
|
|
Hej, ville spørge om der er nogen der ved hvordan man for sine tal inde under sin egen manager profil op? Ved naturligvis godt hvordan man får gode tal i "Økonomisk kontrol" men resten er jeg ikke sikker på.. nogen der ved noget om det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Foretrækker hjemlige spillere - køb spillere fra ligaens hjemland Taktisk konsistens - Vind kampe ved hjælp ad gode taktikker Loyalitet - Bliv i din klub i lang tid og hold på dine spillere i lang tid
Kan ikke lige huske resten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Fuck det ville være crazy at have 20 i alt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ManUtd83
|
|
Fuck det ville være crazy at have 20 i alt  Hvorfor ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Inde under profil er jeg: Populær Manager
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100%cardel
Lilleputspiller
|
|
Foretrækker hjemlige spillere - køb spillere fra ligaens hjemland Taktisk konsistens - Vind kampe ved hjælp ad gode taktikker Loyalitet - Bliv i din klub i lang tid og hold på dine spillere i lang tid
Kan ikke lige huske resten.
Men hvordan ved man om man har "gode taktikker" altså vinder stort set alle mine kampen men har kun 13 i Taktisk konsistens..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Grasshoppers
|
|
Hvorfor ?
Hvorfor? Fordi det er det bedste, og det ville være sygt hvis man var verdensklasse til alt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
Det kommer jo an på hvor tit du skifter din taktik, ikke hvor god den er..
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
100%cardel
Lilleputspiller
|
|
Er der så nogen der ved hvordan man får gode tal i "involdvering i det daglige arbejde i klubben"?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vesperGT
|
|
Er der så nogen der ved hvordan man får gode tal i "involdvering i det daglige arbejde i klubben"?
Lad vær emed at tage de der 1 dags ferier, hver gang der er en kamp du ikke gider at spille 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Elne
|
|
Lad vær emed at tage de der 1 dags ferier, hver gang der er en kamp du ikke gider at spille  Gør jeg desværre tit i Juve.. 2 i Det Daglige Arbejde 
|
|
|
|
|
|
Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk
|
|
|
|
100%cardel
Lilleputspiller
|
|
Lad vær emed at tage de der 1 dags ferier, hver gang der er en kamp du ikke gider at spille  Jeg plejer ikke at tage de der ferier og jeg har alligevel aldrig haft over 10, er der ikke ander ting der kan spille ind?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daniel-123
|
|
Hvis man selv styrer reserverne og u-holdet..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lami04
|
|
Måske kan det spille ind, hvis du selv arrangere træningskampe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
100%cardel
Lilleputspiller
|
|
Hvis man selv styrer reserverne og u-holdet..
Hvordan gør man det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|