home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1127 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
0 Brugere og 27 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan Ebbe Sand genvinde Bundesligaen - Eller ?
Han vinder
Han bliver nr.2
Må tage til takke med en 3 plads
Mellem nr. 4-8
Dårligere = Fyring

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback  (Læst 15605 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« : 29 Feb 2008, 21:36 »



Ebbe Sand tilbage  |  Morten Olsen: Dejligt at se  |   Søren Larsen: En drømmetræner  |  Eksperter: Klogt valg af ledelsen

Ebbe Sand vender tilbage

Jeg havde altid drømt om at komme tilbage til Schalke. I den klub jeg bombede i, i den sidste del at min karriere. Veltins-Arena, Gelsenkirchen, vil altid have en plads i mit hjerte.
Jeg skulle nu stå i spidsen for denne klub, Schalke 04. Jeg har store forventninger til hvordan det går.
Inden for to år, skal vi have vundet Bundesligaen. Og gerne komme langt i Champions League selvom det ikke er hoved prioteten. Truppen er yderst talentfuld.

På mål er der navne som Manuel Neuer, og reserven Mathias Schober, som er kommet til fra Hansa Rostock.

I forsvaret står vi stærkt med Abel, Bordon, Krstajic, Westermann, Rafinha, Pander og Höwedes. Det eneste sted jeg er skeptisk er på venstre back, hvor vi udover Pander ikke har nogen rigtig til at afløse.

Vi har to par defensive midtbane spillere i Jones, Ernst, Bajramovic og Kobiashvili som skal sørge for balancen på midtbanen. Vi har så en masse offensive spillere. Stjernerne er dog, Altintop, Ze Roberto, Løvenkrands og Asamoah. Helt i front har vi Larsen og Kurányi.

Alt i alt ser truppen godt ud.

Jeg vil vende tilbage nå vi når den 1. August med nyt.


Denne blog vil køre ligesom min version af Milan i bloggen ”Two sides of every story”.

Det vil sige, jeg kommer med måneds update om hvordan det er gået. Jeg gør dette af ren lyst men håber alligevel i vil komme med jeres kritik og ros.
Jeg bruger også denne blog til at eksperimentere med, i de næste par updates, til at finde ud af hvad jeg synes kunne se godt ud i min og steevals blog.
Jeg spiller dette spil ved siden af vores netspil så jeg er aktiv i begge blogs.
Håber i giver lyd fra jer.
« Seneste Redigering: 04 Mar 2008, 15:10 af Shaft » Logged


whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #1: 29 Feb 2008, 21:37 »

Interessant indgangsvinkel.

Jeg vil kigge forbi, når tiden er til det Smiley. Jeg vil gerne høre fra dig, når du har fundet dit endelige spilsystem og startellever.
Jeg venter på den næste update.
Logged

AC-Morten
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #2: 29 Feb 2008, 21:39 »

For pokker da shaft. Denne gang har du ramt rigtigt med hold valg Smiley Så må hellere følge med.

Ser godt ud indtil videre.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #3: 29 Feb 2008, 21:48 »

Interessant indgangsvinkel.

Jeg vil kigge forbi, når tiden er til det Smiley. Jeg vil gerne høre fra dig, når du har fundet dit endelige spilsystem og startellever.
Jeg venter på den næste update.

Den kommer nå jeg er ved den første august Smiley
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #4: 29 Feb 2008, 22:21 »

idag eller hvad ?
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #5: 29 Feb 2008, 22:23 »

idag eller hvad ?

Med stor sandsynlighed ja.. Om en times tid formentlig.. Ser lige Dr1 imens Wink
Logged


Tietze
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #6: 29 Feb 2008, 22:25 »

Håber du henter chr. Poulsen tilbage!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #7: 01 Mar 2008, 00:09 »



Schalke: Fantastisk bedrift  |  Eksperter: Sand kan gøre det  |   Sánchez: Dejlig sejr  |   Sand: En lang sæson venter forud

Ebbe Sand har i løbet af sin første måned fået sat sin stab sammen. Kun tre personer er tilbage fra den gamle stab. Det er assistent manager Nestor El Maestro som står for personale plejning. Papadopoulos som skal varetage den fysiske del af træningen. Og Oliver Reck som står for målmandstræningen.
Dermed har man hentet fem nye trænere. Det drejer sig om Dennis Krause som står for den offensive del af træningen. Dominic Michael som står for den defensive del. Martin Rausch som skal sørge for spillerne er mental klare. Kai Schmidt som står for det tekniske i truppen. Og til sidst er Roland Schmidt kommet til for at hjælpe med den taktiske del.
Ebbe Sand er fuldt tilfreds med sin trup, og er sikker på de vil kunne levere resultater.
Sánchez var en vigtig faktor for Schalke


Som et hvert andet hold spillede Schalke 04 også venskabskampe. Det blev en stor succes, med sejre i alle 5 kampe. Sánchez viste sit værd med tre mål i fire kampe fra start.

I juli måned bliver der også spillet den tyske liga cup. Schalke lagde ud med at møde Karlsruhe, og komme bagud 2-0 efter 13 minutter. Schalke viste dog en glimrende fight og fik inden kampen var færdig udlignet til 2-2. Dermed skulle straffesparks konkurrencen afgøre det. Da Edmond Kapllani brænder i første forsøg, skal Schalke bare score på resten af sine. Det gør de også, og dermed er de i semifinalen hvor Nürnberg ventede. Halil Altintop bringer planmæssigt Schalke foran. Nürnbergs græske angriber Charisteas fik dog udlignet før Kurányi med 10 minutter tilbage sørgede for resultatet 2-1. Nu var den sidste forhindring Bayern München.
Foran 44191 tilskuer på Zentralstadion i Leipzig, og med Markus Merk som dommer skulle vinderen findes. Schalke satte sig straks på kampen og havde de største chancer ved Ernst og Løvenkrands, men uden at få nogle mål. Dog skulle de komme i anden halvleg. Først ved Sánchez og derefter indskiftede Ze Roberto på straffe vandt kampen for Schalke, Og dermed var første titel hjemme.

Ebbe sand har ikke formåede at hente folk til sit hold, hellere ej sælge nogle. De fleste rygter har stået på at Porto skulle være interesseret i Bordon.
Rakitic skulle efter rygterne også være tæt på en leje aftale med Bochum, men også franske Metz skulle være en mulighed.
Sidst blev Schalke nævnt som en mulighed for Modric. Han havnede dog i Milan.

I næste måned begynder den tyske pokalturnering og Bundesligaen hvor det bliver interessant at se hvad Ebbe Sand kan udrette.

Ebbe Sand har valgt ikke at køre med en startende elleve, men derimod et rotation system.

Kampe:
Stirling 1-2 Schalke 04 (ven)
Livingston 0-1 Schalke 04 (ven)
Dundee Utd 0-2 Schalke 04 (ven)
Hamilton 1-3 Schalke 04 (ven)
Westerlo 0-2 Schalke 04 (ven)

Karlsruhe 2-2 Schalke 04 (Tysk ligacup)
Nürnberg 1-2 Schalke 04 (Tysk ligacup)
Bayern 0-2 Schalke 04 (Tysk ligacup)
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #8: 01 Mar 2008, 00:10 »

Spændebde Shaft Smiley.
Logged

whitE_
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #9: 01 Mar 2008, 00:21 »

Citat
Ebbe Sand har valgt ikke at køre med en startende elleve, men derimod et rotation system.

Så fik jeg det afklaret Smiley.

Super, keep it up!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #10: 01 Mar 2008, 00:28 »

Spændende blog... Vil helt sikkert læse med Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

AC-Morten
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #11: 01 Mar 2008, 00:37 »

Uha. Sikke en god start Smiley Bliver interessant at følge med Wink
Logged

Erfurt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #12: 01 Mar 2008, 00:38 »

Læser også gerne med Smiley denne blog kan udvikle sig
Logged

AMRDK
Gæst
 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #13: 01 Mar 2008, 00:41 »

Du har valgt min klubs rival ! (Hamburger SV) !!

Ej det er en flot blog, må man sige Smiley

Keep going !
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Schalke 04 - Ebbe Sands comeback
« Svar #14: 01 Mar 2008, 02:28 »



Sand: Svær gruppe  |  Cacau: Vigtig mål  |  Eksperter: Schalke kan true Barcelona  |   Rakitic: Godt med fast spilletid

Genk for fornøjelsen af Rakitic


Schalke har set spændende ud i starten af sæsonen. Der er blevet sejret stort, men de har også været ude for mindre nederlag.
Som nævnt sidst gik der rygter om Ivan Rakitic skulle udlejes. Det er han nu blevet. Den heldige klub som får fornøjelsen af den offensive midtbane spillers kvaliteter er overraskende blevet den belgiske klub Genk.

Et af højdepunkterne i fodboldsæsonen er Champions League. Der blev trukket lod om gruppespillet for nyligt, Schalke fik modstandere som Roma, Barcelona og Salzburg. Cheftræner Ebbe Sand er realistisk med hensyn på videre deltagelse, ”Det bliver utroligt svært at gå direkte videre, vi skal vinde over Salzburg, og de andre kampe er vi outsiders”.

Det var også i august måned Bundesligaen gik i gang. Schalke præsterede at vinde 4-1 to gange, over henholdsvis Nürnberg hjemme og Duisburg ude. De fik dog også et nederlag, mod de sidste års mestre Stuttgart som lød på 1-0, Cacau stod for den ene træffer efter fire minutter.

Schalke formåede også klart at gå videre i den tyske pokalturnering, med en sejr på 4-0 ude over Eintracht Braunschweig.

Transfersvinduet lukker som bekendt også efter august måned. Schalke var ikke aktiv på markedet, men de tre største handler i tysk fodbold må være, Jean II Makoun skifte fra Lille til Werder Bremen for 105 mio. Rodrigo Palacio kommer fra Boca og spiller fremover for Hsv, det kostede Hsv angiveligt omkring 97,5 mio. Joris Mathijsen er skiftet fra Hsv til Stuttgart for 57,5 mio.

I næste måned går Bundesligaen for alvor i gang med hele fem kampe i måneden. Champions League byder også på første gruppespil kamp. For Schalkes vedkommen bliver det hjemme mod Barcelona.

Kampe:
Eintracht Braunschweig 0-4 Schalke 04 (Tysk pokal)
Schalke 04 4-1 Nürnberg (liga)
Duisburg 1-4 Schalke 04 (liga)

Schalke 04 0-1 Stuttgart (liga)
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010