home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 936 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Overvurderede spillere
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Overvurderede spillere  (Læst 7003 gange)
Rossonero
Gæst
 
Overvurderede spillere
« : 24 Feb 2008, 00:10 »

Eftersom mange er utilfredse over, at visse spillere er blevet overvurderet, tænkte jeg, at vi kunne samle dem i en tråd og forsøge, at få en god diskussion kørende omkring de forskellige spillere.

Hvem er i dine øjne overvurderet i spillet, rent statsmæssigt?
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #1: 24 Feb 2008, 00:12 »

Leon Andreassen. han er 100 gange bedre i spillet, end han er irl
Logged

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #2: 24 Feb 2008, 00:13 »

Hold da op, der er godt nok gang i dig ang. nye tråde Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #3: 24 Feb 2008, 00:19 »

Rossonero: Mener du også at yngre og måske mere ukendte spillere kan blive nævnt i den her sammenhæng? Ukendte spillere, er jo nærmest umulige at sige, da man ikke helt kender dem IRL og først nu måske er på vej frem. Det er jo nemmest at diskutere om spillere som Elano, Rooney, Silva etc. er overvurderet... Men det mener jeg bare lige skal på plads - det er jo tråds alt "din" tråd Wink

Et eksempel er vel Torje - max overvurderet efter min mening - men hvem ved om han bliver sådan et stort talent? - Ingen
Silva - rent statsmæssigt er han jo den bedste i spillet - og det er han jo ikke IRL - dog stadig god.
« Seneste Redigering: 24 Feb 2008, 00:20 af naRf » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #4: 24 Feb 2008, 00:20 »

Leon Andreassen. han er 100 gange bedre i spillet, end han er irl

Ja, det kan man vist ikke komme udenom - han har sgu fået nogle vilde stats, som ikke stemmer overens med virkeligheden, selvom han er en ganske habil spiller.

Hold da op, der er godt nok gang i dig ang. nye tråde Smiley

Hehe, utrolig relevant indlæg.

Når det er sagt, er jeg så den eneste der synes, at Daniel Alves er en smule overvurderet i spillet?

Rossonero: Mener du også at yngre og måske mere ukendte spillere kan blive nævnt i den her sammenhæng? Ukendte spillere, er jo nærmest umulige at sige, da man ikke helt kender dem IRL og først nu måske er på vej frem. Det er jo nemmest at diskutere om spillere som Elano, Rooney, Silva etc. er overvurderet... Men det mener jeg bare lige skal på plads - det er jo tråds alt "din" tråd Wink

Ja, of course? Det siger vel lidt sig selv, selvom det ikke fremgår i "introduktionen".
Logged

thomasmoll
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #5: 24 Feb 2008, 00:22 »

Alves er vild i spillet. men han er fandme også god i virkeligheden. men en smule, og kun en smule overvurderet.
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #6: 24 Feb 2008, 00:23 »

Ja, of course? Det siger vel lidt sig selv, selvom det ikke fremgår i "introduktionen".

Nåede lige at lave en redigering efter dit svar...
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #7: 24 Feb 2008, 00:24 »

Jeg syntes Elano er lidt overvurderet Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #8: 24 Feb 2008, 00:25 »

Nåede lige at lave en redigering efter dit svar...

Ja, det bemærkede jeg lige. Det skal selvfølgelig være spillere, man ser tit til i fodboldverdenen, hvor England, Spanien, Tyskland og Italien står højt på listen.

Jeg syntes Elano er lidt overvurderet Wink

Kom venligst ind på hvor. Er det acceleration, tekinsk etc.?
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #9: 24 Feb 2008, 00:29 »

Skyder lige ind.
Synes Elanos tekniske kunnen i spillet er noget overvurderet. Han slår C. Ronaldo med længder i spillet. Og generelt er han bare overvurderet mener jeg.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #10: 24 Feb 2008, 00:31 »

Skyder lige ind.
Synes Elanos tekniske kunnen i spillet er noget overvurderet. Han slår C. Ronaldo med længder i spillet. Og generelt er han bare overvurderet mener jeg.

Nu er jeg fremme i 2011/12, og der er Elano på ingen måde bedre end Cristiano Ronaldo, og heller ikke i starten. Derudover har jeg haft erfaringer med dem begge, hvor Cristiano Ronaldo præsterer meget bedre end Elano.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #11: 24 Feb 2008, 00:33 »

Nu er jeg fremme i 2011/12, og der er Elano på ingen måde bedre end Cristiano Ronaldo, og heller ikke i starten. Derudover har jeg haft erfaringer med dem begge, hvor Cristiano Ronaldo præsterer meget bedre end Elano.

Ja, ingen tvivl. Ronaldo spiller bedre i spillet, men Elanos tekniske stats, mener jeg er bedre end Ronaldos. Hvert fald i starten, da jeg ikke nået længere end september med 8.0.2.
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #12: 24 Feb 2008, 00:37 »

Nu er jeg fremme i 2011/12, og der er Elano på ingen måde bedre end Cristiano Ronaldo, og heller ikke i starten. Derudover har jeg haft erfaringer med dem begge, hvor Cristiano Ronaldo præsterer meget bedre end Elano.

Elano bliver jo også hurtigere "gammel" - MEN dit spil er ikke startet fra 8.0.2, vel? For der er han blevet kraftigt nedjusteret. I hvert fald statsmæssigt dårligere end mange - men ved godt han stadig måske er den bedste i hele FM.
Logged

Hallas
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #13: 24 Feb 2008, 00:39 »

Elano bliver jo også hurtigere "gammel" - MEN dit spil er ikke startet fra 8.0.2, vel? For der er han blevet kraftigt nedjusteret. I hvert fald statsmæssigt dårligere end mange - men ved godt han stadig måske er den bedste i hele FM.

Kan godt være min er starter i 8.0.1. Er faktisk ikke sikker.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #14: 24 Feb 2008, 00:41 »

Elano bliver jo også hurtigere "gammel" - MEN dit spil er ikke startet fra 8.0.2, vel? For der er han blevet kraftigt nedjusteret. I hvert fald statsmæssigt dårligere end mange - men ved godt han stadig måske er den bedste i hele FM.

Startede lige med et spil, og ja, jeg blev skam chokeret. Hvad fanden laver de? Hvorfor overhovedet nedjustere hans stats? Jeg er ikke helt med.
Logged

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010