home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:20:51 Rajesh Blogs #5 - The Glory Hunter ...
I går kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
06 Okt 2024, 18:18 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
Antal Registrerede Brugere: 23431
  0 Brugere, 847 Gæster Online.

Indlæg: 1132902 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: Rajesh
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Overvurderede spillere
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Overvurderede spillere  (Læst 6991 gange)
Rossonero
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #15: 24 Feb 2008, 00:47 »

Eftersom C. Ronaldo er blevet så kraftigt nedjusteret i den nye patch, forventede jeg også, at de gjorde det samme med Ronaldinho, men det var skam ikke tilfældet. Selvfølgelig er han en verdensklasse spiller, men har simpelthen ikke leveret fornemme præstationer, som han ellers blev så kendt for. I den forrige patch, var jeg egentlig tilfreds, da andre spillere ikke var nedjusteret, men når C. Ronaldo er blevet det, skal Ronaldinho vel også? Eller er det bare mig, der er galt på den?
Logged

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #16: 24 Feb 2008, 01:01 »

Eftersom C. Ronaldo er blevet så kraftigt nedjusteret i den nye patch, forventede jeg også, at de gjorde det samme med Ronaldinho, men det var skam ikke tilfældet. Selvfølgelig er han en verdensklasse spiller, men har simpelthen ikke leveret fornemme præstationer, som han ellers blev så kendt for. I den forrige patch, var jeg egentlig tilfreds, da andre spillere ikke var nedjusteret, men når C. Ronaldo er blevet det, skal Ronaldinho vel også? Eller er det bare mig, der er galt på den?

Fuldstændig enig. Lidt samme tilfælde som Ronaldinho kan man vel kalde Adriano - og han er nemlig blevet kraftig nedjusteret. Men det værste af det hele er - her i 3. sæson med 8.0.2 har Ronaldo ikke udviklet sig en skid (han spiller stadig godt - og skal lige siges at jeg IKKE er manager for ManU).
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #17: 24 Feb 2008, 22:42 »

Ja, jeg ser ham ikke meget IRL, men prøv og tjek Pander fra Schalke. Han er jo vild efter min mening, og tvilver på at han er så god IRL.
Logged

19-18!

fiskeduserne
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #18: 26 Feb 2008, 13:17 »

Ailton.. Han scorer mål i FM.. Gør han ik IRL!
Logged

Beardsley
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #19: 26 Feb 2008, 13:26 »

I 8.0.2 er Torje steget voldsomt i værdi. Udvikler han sig stadig så meget som han gjorde inden patchen ?
Logged

Dj-Kromann
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #20: 26 Feb 2008, 13:29 »

Altså hvis vi snakker i FM, så er Adriano overvurderet, men hvis det er IRL så er en spiller som Guti, efter min mening, langt overvurderet- syntes på ingen måde han er lige så god, som alle påstår. 
Logged

Hvordan kan det være det er fødderne der lugter og næsen der løber, burde det ikke være omvendt?

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #21: 26 Feb 2008, 16:35 »

En overvurderet spiller er også Van Persie efteer min mening han scorer jo på samlebånd!
Logged

19-18!

Tobi Mikkelsen 93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #22: 26 Feb 2008, 16:37 »

Millan var i 07 Peace
Logged

Årest lamer 2010

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #23: 26 Feb 2008, 16:40 »

Ailton fra FCK er mere end værd at nævne.  Topscorer næsten hver eneste år i Suppen i FM, har aldrig set en så dyr spiller fejle så groft i FM funny
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #24: 24 Mar 2008, 13:18 »

Dioh Williams.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

ChriBS
Gæst
 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #25: 24 Mar 2008, 17:05 »

Dirk Kuyt. Hvis man bruger ham skal han nok bombe i spillet, det samme kan man vist ikke sige IRL.
Logged

theaabfan
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #26: 24 Mar 2008, 17:08 »

Det er jo heller ikke fordi at Henry har gjort det så godt..
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #27: 14 Dec 2011, 20:08 »

En overvurderet spiller er også Van Persie efteer min mening han scorer jo på samlebånd!

Og det gør han ikke i virkeligheden eller hvad?

Edit: Hov det er en gamle tråd!
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #28: 14 Dec 2011, 20:43 »

Jeg syntes at en spiller som Khedira er overvurderet. Også Rooney. Mange siger at han er verdens bedste angriber, men det viser han tydeligt selv, at det er han ikke. Smiley

Ligemeget om det er en gammel tråd  Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overvurderede spillere
« Svar #29: 14 Dec 2011, 20:53 »

Jeg syntes at en spiller som Khedira er overvurderet. Også Rooney. Mange siger at han er verdens bedste angriber, men det viser han tydeligt selv, at det er han ikke. Smiley

Ligemeget om det er en gammel tråd  Opstemt

Synes det er helt ude i hampen det du siger om Rooney? Han kan jo alt det som en angriber skal kunne? Plus at han er MEGA alsidig, og kan dække et utal af pladser. Du ser heller ikke mange angribere som kan finde på at løbe 50+ meter tilbage for at tilkæmpe sig bolden igen. Dermed ikke sagt at han er verdens bedste angriber, da jeg også regner bl.a. Messi og Ronaldo som angribere, men han hører da til i den absolutte top.
Logged

Manchester United

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010